Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Divinity: Original Sin

21.08.14 - klo:01:29

Echo Poissa

• Touhoun ainoa miesbossi
    • Nintendo Network ID: EchouR
    • 3DS-ystäväkoodi: 3883-8022-6252
    • Xbox Live Gamertag: EchouFIN
    • PSN ID: EchouFIN
    • Steam ID: FrostByteFIN
    • Mun profiili
Tykkäätkö Baldureista ja taktisista roolipeleistä? Onko sinun mielestäsi Final Fantasy 13 paskaa? Sitten Divinity: OS on täydellinen sinulle.

Divinity: OS on rakkauskirje klassisten roolipelien ystäville. Pelissä on paljon dialogia, stattispedeilyä, armotonta taktiikkasotaa eikä kartalla ole isoa vilkkuvaa "Mene tänne nyt, pahvi" merkkiä vaan sankareiden päiväkirjaa on pidettävä silmällä. Taistelut saavat taktisen särmän alue-efekteillä. Jos maassa on öljylätäkkö ja ammut siihen liekehtivän nuolen tai tulipallon, lätäkkö syttyy tuleen ja aiheuttaa tulivahinkoa siihen astuvalle. Jos ulkona riehuu kaatosade, märkien velhojen ei kannata loitsia sähkötyyppisiä loitsuja jos ei halua kärventyä heti ensimmäisellä vuorolla. Alue-efektit ovat myös tärkeänä osana puzzleja ja dungeoneja.

Hahmovalinnassa sinun on luotava kaksi päähahmoa. Voit valita hahmoille valmiiksi tehdyn ammatin tai kustomoida oman. Minun ensimmäinen sankari on perus-kilpimiekkajohtaja joka buffaa omiaan ja toinen on öljykanistereita ja tulipalloja viskova jousiampuja. Itse suosittelen luomaan edes yhden karismaattisen hahmon ja heteroparin. Pelissä tulee vastaan tilanteita jossa tarvitaan hopeista kieltä tai jompaakumpaa sukupuolen edustajaa. Esimerkiksi miesvihaaja ei suostu puhumaan miehille. Tässä pelissä tietyllä taidolla varustetut hahmot voivat puhua jopa eläinten kanssa!

Parasta roolipeliä pitkiin aikoihin. Ostakaa saatana.

Enpä ainakaan ole hupiukko.
Kirjattu
  • ::
  • 21.08.14 - klo:03:44

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
      • Nintendo Network ID: Temathael
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737-9533-9532
      • Steam ID: Temathael
    Piti ostaa jo Steam-alesta, mutta jätin ostamatta koska oli paska early access. Ja tietty viikko sen jälkeen julkasivat kokonaisena  -_-

Nyt odottelee oikeaa hetkeä, kiinnostaa ihan julmetusti ja varmasti ostan ja pelaan jossain vaiheessa.
    Olen
    Kirjattu
  • 21.08.14 - klo:10:42
    ovatko nämä niinkuin fire emblemit koska tykkään fire emblemeistä 5/5 klassikkopelejä
    Kirjattu
  • 21.08.14 - klo:22:31

Sotakoira Poissa

• D-Dog
      • PSN ID: Dracoaeon
      • Steam ID: Sotakoira
    Tarkotus olis ostaa ja pelata kun ens kuun palkka kilahtaa. Kattonut vähän gameplayta ja lukenut asioita tästä, niin vaikuttaa melkein täydelliseltä RPG:ltä itselleni.
    Kirjattu
  • 24.08.14 - klo:00:25

Echo Poissa

• Touhoun ainoa miesbossi
      • Nintendo Network ID: EchouR
      • 3DS-ystäväkoodi: 3883-8022-6252
      • Xbox Live Gamertag: EchouFIN
      • PSN ID: EchouFIN
      • Steam ID: FrostByteFIN
      • Mun profiili
    Ehhehehehehe!