Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Cities: Skylines

09.03.15 - klo:02:37

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
Kolmiulotteinen Sim City, joka ei ole paska? Kelpaa.

Pelasin Sim City 4:ää todella paljon, mutta vitosta en edes harkinnut ostavani, kun tiedot alwaysonlinestä ja muusta paskasta alkoivat tihkumaan julkaisun lähestyessä. Nyt on tulossa sitten Cities: Skylines, jossa pääsee rakentelemaan omaa ihannekaupunkiaan. Ihanaa. Sim City 4 oli kiva, mutta ominaisuuksiltaan ehkä jäi kaipaamaan lisää. Peli on samalta porukalta, joka teki Cities in Motionit. Arvata saattaa, että joukkoliikenne pelaa. Trailerissa näin myös kevyenliikenteen siltaa, eli kai siihenkin oltaisiin vähän paremmin panostettu kuin esimerkiksi Sim Cityissä. Tässä on modituki sisäänrakennettuna, joten jos ei ole vielä, niin pian on. Peliä ei edes tarvitse lopettaa verkon katketessa, koska niin uskomattomalta kuin se kuulostaa, peli pyörii ilman jatkuvaa yhteyttä internettiin, kröh kröh.

<a href="https://www.youtube.com/v/ez8Rfyi0UJw" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/ez8Rfyi0UJw</a>

Let's play -video

Peli julkaistaan huomenna, 10.3., ja itse tilasin jo Stemista. Ostin vahingossa Deluxe-version ennen kuin tajusin, että maksoin juuri yhdeksän euroa Eiffel-tornista ja parista muusta hienosta maamerkistä. Lisäksi näin jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt ostaa porukan omilta verkkosivuilta eikä Steamista, niin suurempi siivu olisi mennyt tekijöille eikä Steamille. Kyllä Gaben pärjäisi, vaikka mun rahat menisivätkin tällä kertaa pelintekijöille...

http://www.citiesskylines.com/

EDIT: Ai juu, suomalainen studio.
« Viimeksi muokattu: 09.03.15 - klo:18:32 kirjoittanut Tube »
Kirjattu
  • ::
  • 13.03.15 - klo:05:23

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    On kiva peli 4½/5. Suosittelen ostamaan

Will there be any free content updates? I mean, I assume not, since paradox does very well with DLCs but it doesn't hurt asking.
    Lainaus
    Yup, actually quite a large amount too. We're going with an expansion policy similar to CK2/EUIV where we bundle free content and updates with larger paid expansions. For example our first non--bug-fixing update to the game will be free tunnels and European wall-to-wall buildings. :)
    Kirjattu
  • 18.03.15 - klo:23:28

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Sanotaan nyt sen verran vielä, että jokaisen joskus Simcity 2013:sta ostamista harkinneen kannattaa varmaan ostaa tämä, koska tässä on tosi vähän vialla. En ole uusinta Simcityä pelannut, mutta huhupuheiden mukaan Cities: Skylines tekee kaiken paremmin kuin Simcity teki, eli iski siis aika kovaan rakoon markkinoilla, jotka olivat jo pitkään kaivanneet kunnollista kaupunkisimulaattoria. Peli myi ensimmäisen viikon aikana yli puoli miljoonaa kappaletta. Ihan hyvin.
    Kirjattu
  • 05.12.17 - klo:01:03

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Aika monta lisäriä ja Pleikkari- ja Xbone-julkaisuja myöhemmin voisi tähänkin ketjuun palata. Uudet lisärit ovat tuoneet mukavasti lisäsisätlöä, ja lisäsisällöstä todella suuri osa on julkaistu ilmaiseksi pelkän peruspelin ostaneelle. Sama jatkuneen tulevienkin lisäreiden osalta, mikä on oikein kiva tapa julkaista lisäsisältöä peliin. Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa.

Peruskaupunkeja jonkun aikaa rakennettuani olen nyt ottanut työn alleni sellaisen autistointiprojektin, että oksat pois. Modeja on käytössä ja yritän istuttaa kaiken tismalleen siihen, mihin sen haluan, ja tulen panostamaan puhtaasti kosmeettisiin aspekteihin enemmän vaivaa kuin milloinkaan ennen. Kaupunkini etenee todella hitaasti, mutta lupaavalta näyttää.
    Kirjattu