Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Grab The Bottle

27.08.16 - klo:22:02

Temathael Poissa

• Mighty Pirate

Voi juku. Oman pelifirmani Kamina Dimensionin eka peli on nyt Steam Greenlightissa. Käykääpä kattomassa ja peukuttakaa jos kiinnostaa tai haluutte vaan tukea!  ^_^
Grab The Bottle

On kyllä lähtenyt todella loistavasti tuo greenlighti käyntiin ja kommentit ihanan positiivisia. Kovasti on vielä hommaa jälellä, mutta tästä on hyvä jatkaa! Jos on jotain palautetta, otan mielelläni vastaan niin saadaan paras mahollinen peli pihalle!

Facebookissakin kannattaa tykätä Kaminasta;)
https://www.facebook.com/KaminaDimension

Korjasin rikkinäisen linkin. -Osireon
« Viimeksi muokattu: 27.08.16 - klo:23:28 kirjoittanut Osireon »
Olen
Kirjattu
  • ::
  • 28.08.16 - klo:03:50

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Kai tässä on ES?

Siisti idea! En pelkän videon perusteella toki osaa sanoa, että olisiko tuota vielä hauska pelatakin, mutta on tuo ainakin mukavan näköinen iteraatio noista fysiikkapulmista. Vaikka sarjakuvatyyliin pyrkiminen onkin hyvä juttu, en voi sanoa olevani graafisen ilmeen fani.
    Kirjattu
  • 29.08.16 - klo:18:21

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Itse pidän tyylistä. Suomalaisen näköinen ja mukavaa vaihtelua ikuisille indiepikseleille.

Pelistä en näytä ymmärtävän yhtikäs mitään ennen kuin pääsen pelaamaan sitä.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 29.08.16 - klo:18:50

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Kiitoksia palautteesta. Laitetaan vähän lisää pelattavuutta täsmentävää pelivideota jossain vaiheessa pian.

ES tulee varmasti löytymään jossain muodossa.
    Olen
    Kirjattu
  • 29.08.16 - klo:19:08
    Graafinen tyyli toimii, mutta kaipaisi mielestäni "tummempia varjoja", etenkin efektit saisivat ihan reilusti lyödä yli. Lisää pärinäätärinää vaan joka koloon niin hyvä tulee.
    Kirjattu
  • 26.10.16 - klo:01:02

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Tuolta löytyy nyt pelattava demo ja uusi gameplay-traileri demosta! Päivitettiin hieman grafiikkaa palautteen perusteella jne.

Testatkaa! Aika hankala on, ehkä ois vähän voinu miettiä demon vaikeustasoa, mutta toivottavasti pärjäätte :D

http://store.steampowered.com/app/546410
    Olen
    Kirjattu
  • 20.12.16 - klo:17:02

Temathael Poissa

• Mighty Pirate

Noh!

Nyt ois peli sitten saatu Steamiin early accessiin! :)  O_O

Ostakaahan, tuette pientä. Tässä vielä Restiläisille pari koodia! Toivoisin myös, että lataat koodilla vain jos peli kiinnostaa edes vähän ja ei oo rahaa/tahtoa ostaa peliä jne. Ja ois kiva jos kirjottaisitte arvostelun Steamiin!

Resetti-avaimet
    (click to show/hide)

http://store.steampowered.com/app/546410/ Tosta linkkii.
    « Viimeksi muokattu: 01.01.17 - klo:01:48 kirjoittanut Temathael »
    Olen
    Kirjattu
  • 20.12.16 - klo:17:06

Tingle Poissa

• Paavo
    ooh

Ostin. En välttämättä uskalla pelata :s
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    Kirjattu
  • 24.12.16 - klo:18:52

Tingle Poissa

• Paavo
    Latasin ja asensin. Unity peli, ei pöyri mun leivänpaahtimellani fuufuu.
    Kirjattu
  • 25.12.16 - klo:10:41

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Noh voihan räkä:( Mitenkäs se nyt niin
    Olen
    Kirjattu
  • 31.12.16 - klo:15:24

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Ostin myös, mutta pelaaminen jää ensi vuoden puolelle.

Toivottavasti joku botti ei nappaa muuten noita avaimia. Voi olla, että ovat menneet jo, mutta siltä varalta, että eivät ole menneet ja joku resettiläinen oikeasti haluaisi ne ottaa ostamisen sijaan, niin kannattaa ehkä vähän maskeerata koodeja tai jotain?
    Kirjattu
  • 18.05.17 - klo:19:38
    Kirjattu
  • 18.05.17 - klo:22:13

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Olen vähän pelaillut, ja jäin jumiin yhteen kenttään. Peli tuntuu olevan vähän liian rankaiseva, kun kahden virheen jälkeen joutuu aloittamaan kentän jo alusta, joten sen oikean ratkaisun etsiminen kokeilemalla tuntuu vähän turhauttavalta.
    Kirjattu
  • 19.05.17 - klo:09:22

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Tehtiinkin tohon lopulliseen julkaisuun helppisysteemi, että jos ei meinaa sujua niin saa vaikka nyrkkeilyhanskaa käteen. Sitten ei törmäilyt satu.
    Olen
    Kirjattu
  • 04.07.17 - klo:13:25

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
    Onnittelut, Grab the Bottle oli Markiplierin pelattavana youtubessa, parempaa mainosta ei enää taidan oikein saada :D
    Kirjattu
  • 04.07.17 - klo:15:02
    Oma käsitykseni oli että let's play -kanavat, varsinkin Pewdiepie-Markiplier -akselilla olevat, eivät boostaa myyntejä läheskään niin paljon mitä voisi kuvitella. Noiden kanavien kohdeyleisöhän on n. 10-vuotiaat lapset, jotka vain haluavat katsoa kun hauska mies huutaa pelille, ei heillä ole aikomuksia ostaa mitään pelatuista peleistä, eikä heillä varmaan olisi rahaakaan. Kyllä varmaan tietoisuutta nostaa, mutta en sanoisi että paras mahdollinen mainostus. :p
    Kirjattu
  • 04.07.17 - klo:15:36
    Katsoin tuota Markiplierin videoa. Onpa ärsyttävä äijä.
    « Viimeksi muokattu: 05.07.17 - klo:11:17 kirjoittanut Osireon »
    Kirjattu
  • 04.07.17 - klo:20:38

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Niin. Kyllähän tuo paljon lisää julkisuutta pelille tuo ja sen ainakin miljoona uutta silmäparia. Myynneissäkin jo näkynyt, mutta myynnit ovat olleet suoraan sanottuna sen verran matalat, että eipä tuollakaan vielä kuuhun mennä.

Toki ei mitään supersuosiota näin marginaaliselle pelille ikinä olla odotettukaan, mutta kyllähän se vähän syö miestä, kun pelin videoita on youtubessa katseltu joku 2,5 miljoonaa kertaa ja pelin kappalemyynnit lasketaan sadoissa.

Steam on aika hankala markkina nykyään. Onneksi on Kiina, josta tuli ihan kivasti rahaa tulevan mobiiliversion julkaisemisoikeuksista.
    Olen
    Kirjattu
  • 04.07.17 - klo:22:33
    Mitens muuten lähestyittekö youtubereita pelinne kanssa vai onko tuo Markiplier ihan omasta aloitteestaan tehnyt videon pelistä?
    Kirjattu
  • 05.07.17 - klo:12:52

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Juu tokihan tuota tuli pistettyä viestiä lähes jokaiseen mahdolliseen kanavaan. Sinäänsä hauskaa kuitenkin, että esim Markiplierille ei pistetty yksilöityä "hei, haluaisitko tehdä pelistämme videon YouTubeen, tässä on koodi", koska ajattelimme kaverin painivan täysin eri sarjassa. Sen sijaan hälle pistettiin viestiä samaan aikaan lehdistön kanssa.

Laskeskelin, että 400 osoitteeseen on ainakin tullut viestiä pistettyä joista noin puolet yksilöllisiä.
    Olen
    Kirjattu
  • 05.07.17 - klo:18:09

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Sääli, että on myynyt noin vähän. Peli on kuitenkin ihan hyvä. Veikkaan, että pelin graafinen tyyli kyllä syö jonkun verran myyntejä. Ulkoasuunhan Markiplierkin oikeastaan eniten tarttui.
    Kirjattu