Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

joulu pukki kirje ketju

21.11.16 - klo:01:47

Tingle Paikalla

• Paavo
    • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
    • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
    • Steam ID: Paavomies
    • Academic Nintendo Club RY
tänne voitte kirjoittaa itse kirjeen joulu pukille

toivon joulu pukilta että kaikki reset tiläiset saavat jouluna annoksen kaakaota ja hilloa ilman siemen nestettä
<Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
<Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
<Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
<JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
<henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
<Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
Kirjattu
  • ::
  • 21.11.16 - klo:05:21
    Rakas Joulupukki, joululahjaksi toivoisin piparia joltain söpöltä tytyltä.

Iloisin terveisin, Tube
    Kirjattu
  • 21.11.16 - klo:06:58

Kraidi

0 migreeniä ja lepoa.
    Kirjattu
  • 21.11.16 - klo:18:37

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • 3DS-ystäväkoodi: 4527-7665-4643
      • Xbox Live Gamertag: Turjace
      • PSN ID: Turjace
      • Steam ID: turjace
      • Törön vuodatus, teh blogi
    rakas joulupukki mitä kuuluu toivottavasti muorille kuuluu hyvää olen odottanut että saan kirjoittaa kirjeen sinulle niin kauan

haluan lahjaksi ihan ensimmäisenä jonkin tosi kalliin marvel sarjakuva kokoelman mielellään frnak millerin kirjoittamat daredevilit samoissa kansissa niitä saa ainakin amazonista ei se sademetsä järvi

olen ollut koko vuoden tosi ystävällinen ja mukava muille autan ihmisiä kerran avasin oven yhdelle ihmiselle muun muassa esimerkiksi

sitten haluan myös aivan ehdottomasti suklaata koska joulu kuuluu suklaaseen ja suklaa on herkkua tuothan niin paljon että sitä riittää kavereillenikin

yksi päivä tervehdin naapuria kun hän käveli vastaan ja sanoin moi hän hymyili ei vastannut takaisin mutta ajatushan on tärkein olin tosi kiltti ja ystävällinen kuten huomaaat

sitten toivoisin jotain kallista elektroniikkaa kuulin että ton tut tykkäävät kasata virrtapiirejä ja minä tykkään sähköisistä jutuista

yksi päivä siivosin itse kun ystäväni tulivat kylään niin ennen sitä että heillä olisi mukavampi olla olin tosi kiltti ja vieraan varainen

sitten viimeiseksi haluaisin lahjaksi sinulta joulupukki maailman rauhaa koska maailmassa on niin paljon surua ja köyhiä mutta tämä ei ole sitten niin tärkeä toive kuin nuo aiemmat

olen omasta mielestä ollut tosi kiltti en saanut esimerkiksi banneja tänä vuonna resetistä vaikka lähellä oli mutta onneksi olinkin kiltti ei se vaate

tervehduyset sinne korva tuntrille terveisin
    rakas lapsi turjake
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 21.11.16 - klo:23:02

Kraidi

Toivon myös maailmanrauhaa.

Hyvää joulun odotusta & lumen.
    Kirjattu