Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Super Mario Odyssey

02.11.17 - klo:22:52
Itse vetäisin naruhypyssä 115 ekalla :D Tästä onneksi sai sentään molemmat kuut ennen lopputekstejä. Radio-ohjattavaan autoiluun ei pätenyt sama, ja hioin ennätystäni turhaan.

Kuita on joku päälle 700, ja huomasin juuri, että piraijakasvitkin saa capturoitua.
Kirjattu
  • ::
  • 03.11.17 - klo:15:10

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Kuita on joku päälle 700, ja huomasin juuri, että piraijakasvitkin saa capturoitua.

*______________________*
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 04.11.17 - klo:23:09

Tingle Poissa

• Paavo
    Kaikki kuut kerätty'd, enää jäljellä olisi kolikkojen grindaamista ja viimeisen aivopesun löytäminen. Olen varmaan tosi huono mariofani, sillä peli oli minusta parhaimmillaan lineaarisissa osuuksissaan ja juoksukilpailuissa. Eipä muussakaan puuhassa juuri valitettavaa ollut vaikka kuiden kerääminen olikin enemmän addiktoivaa kuin henkisesti tyydyttävää. Vinkkejä aloin käyttämään haahuiluun kyllästyttyäni, mikä yleensä koitti kun kuita oli n. 5 jäljellä. Vinkkejä pelissä saakin juuri niin paljon (tai vähän) mitä haluaa, mikä on erityisesti peukun arvoinen. Peli joustaain varmasti jokaisen pelimaun tarpeisiin myös monipuolisella tehtäväsuunnittelulla ja ylimääräisillä hyppytempuilla. Cappy oli oiva lisä Marion liikevalikoimaan, vaikka extended long jump hallitsi peliä ehkä liiankin suvereenisti. Hienoa suunnittelua saada peliin uusi ase ja puhuva apuri, jonka kanssa Mario kuitenkin näyttää aivan luonnolliselta itseltään vailla vesitykkejä selässä.

4/5 saatoin pitää tästä enemmän kuin 64:stä ja Galaxysta. Seuraavaksi sitten 3D Worldin porttaus ja New Super Mario Switch eiks jeh ja niiden jälkeen vaikka Super Mario Ilias. Mielelläni näkisin Nintendon luovan hulluuden näkyvän myös tulevissa peleissä :3
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    Kirjattu
  • 05.11.17 - klo:14:03
    143 tehokuuta hankittu. Jotenkin fiilikset ovat vähän ristiriitaiset. Tavallaan tämä tuntuu Mariolta, mutta tavallaan ei yhtään. Olen kuitenkin viihtynyt hyvin pelin parissa.

Tarinan puolesta olen Metro Kingdomiin asti pelannut, ja yritän nyt vähän backtrackailla ja etsiä näkyvimpiä kuita aiemmista kuningaskunnista. Melko hämmentävää, että tämä peli jakaa niitä kuita kirjaimellisesti kaikesta, kun aiemmissa 3D-Marioissa niitä tehotähtiä/shineja on saanut vain isohkojen tehtävien suorittamisesta.

Yritän muuten jatkuvasti vaistomaisesti ravistaa ohjainta tehdäkseni Galaxy-tyylisen spinnauksen, mutta sehän päättyy vaan aina rotkoon.
    Kirjattu
  • 05.11.17 - klo:17:16

Tingle Poissa

• Paavo
    143 tehokuuta hankittu. Jotenkin fiilikset ovat vähän ristiriitaiset. Tavallaan tämä tuntuu Mariolta, mutta tavallaan ei yhtään. Olen kuitenkin viihtynyt hyvin pelin parissa.
    Tarkoitatko tehtäväsuunnittelua vai pelimaailmaa?

Yritän muuten jatkuvasti vaistomaisesti ravistaa ohjainta tehdäkseni Galaxy-tyylisen spinnauksen, mutta sehän päättyy vaan aina rotkoon.
    Heittämällä hattua ilmassa saa vähän samanlaista ilmakontrollia.
    Kirjattu
  • 05.11.17 - klo:20:59
    Tarkoitatko tehtäväsuunnittelua vai pelimaailmaa?
    Maailmaa lähinnä. Mutta vaihtelu on varmaan ihan hyvää vain.

Lainaus
    Heittämällä hattua ilmassa saa vähän samanlaista ilmakontrollia.
    Juu toki saa, mutta ns. selkärangasta tulee edelleen Galaxyn kontrollit. Osa uusista kikoista on muutenkin välillä hukassa näppäimillä. Sen sijaan dive + cap jump + dive sujuu nätisti.
    Kirjattu
  • 15.11.17 - klo:22:00

Ingoo Poissa

• Ei käy käsityökerhossa, vaan elää mafiassa
    Lopputekstit pyörivät ensimmäisen kerran ja voin julistaa itseni taas viralliseksi Nintendon munasuuksi. Olen ollut pelkkää hymyä viimeiset pari tuntia. Kuita kasassa joku neljäsataa, joten paljon vielä jäljellä.

Loppupomon jälkeen mentiin kyllä pahasti nostalgian puolelle.
    Kirjattu
  • 26.11.17 - klo:10:04

Ingoo Poissa

• Ei käy käsityökerhossa, vaan elää mafiassa
    666 kuuta myöhemmin en tiedä jaksanko kerätä enempää. Viimeisen haastekentän tahdon kyllä läpäistä, mutta muuten ei tunnu enää miltään.

Jätän Marion kuitenkin istumaan Wooded Kingdomiin, koska helvetin hyvät musat.
    « Viimeksi muokattu: 26.11.17 - klo:10:06 kirjoittanut Ingoo »
    Kirjattu
  • 03.01.18 - klo:19:32

Tingle Poissa

• Paavo
    Tätä peliä on oikeastaan hauskempi katsoa vierestä kuin pelata itse. Pikkusiskon paahtaessa moni kuu jää täysin huomaamatta, ja liian vaikeat jäävät suosiolla väliin. Silti löytämisen ja onnistumisen riemua löytyy koko ajan, vaikka käyttäisi vain perushyppyä ja löytäisi niitä pelin mukamas huonoimpia kuita. Todellla hyvin suunniteltu peli kaikille taitotasoille :)
    Kirjattu
  • 16.01.18 - klo:21:39

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Koska Paavo on Jumala, hän lainasi minulle Switchiään, jotta pääsen nauttimaan SE Mariosta. En muista montako kuuta on jo plakkarissa, mutta aavikkomaa ei ole enää jäässä, ja aika paljon salatähtiäkin on kerätty. Kävin New Dorkin salasisäänkäynnillä kääntymässä, ja laitoin pillit pussiin siltä erää. Ilman paitaa juostaan!

Pomot ovat olleet tähän asti povatunlaisesti aika surkeita, mutta muutoin on ollut oikein kivaa pelaamista. Jos väitetynmukaisesti peli tästä vielä paranee, niin voi juku, tämä onkin varmaan aika hyvä videopeli.
    Kirjattu
  • eilen kello 09:37

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    (click to show/hide)

Hyvä peli kyllä tähän asti. Kivaa pelattavaa. Vesimaa tosin oli melko kehno.
    Kirjattu