Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Xenoblade Chronicles 2

01.06.17 - klo:23:51

"Hyi helvetti :D en haluu" oli reaktioni viime tammikuussa, kun katsoin suorassa lähetyksessä Xenoblade Chronicles 2:n paljastusta. Olen tosi iso Xenoblade-fani, joten en olisi ikipäivänä uskonut kieltäytyväni ensimmäisen Xenoblade Chroniclesin suorasta jatko-osasta, mutta niin vain pääsi käymään. Syytän kaikin puolin hahmojen entistä hirveämpää ja animempaa hahmosuunnittelua. Realistinen arvioni on kuitenkin se, että annan Xenoblade Chronicles 2 -pelille 5/5-arvosanan Backloggery-palvelussa. Olen jotenkin sairas sillä tapaa. :X

Pelin juonesta on paha mennä sanomaan mitään tässä vaiheessa. Ensimmäisessä trailerissa vilahtaa jonkin verran vihjeitä tarinan asetelmasta, ja suosittelenkin katsomaan esimerkiksi Youtube-käyttäjä MiiSeeksin analyysivideoita, jos kiinnostaa tietää lisää.

Xenoblade Chronicles 2:n on lupailtu saapuvan Switchille vielä tämän vuoden puolella, mutta kannattanee varautua julkaisupäivän lykkäykseen.
Kirjattu
  • ::
  • 02.06.17 - klo:17:38
    Jokin tuossa hahmojen uudessa artstylessa kieltämättä jökkii. Ottaisin paljon mieluummin X:n puunaamat hienoisilla parannuksilla. Elma ei edes ollut paha, tee-se-itse waifustakin sai loihdittua ihan menevän pakkauksen ja kaikki ongelmatapaukset pystyi kätkemään halutessaan paksuimman armorisetin alle piiloon.

En ole myöskään vakuuttunut, että kyseessä olisi täysin suoraa jatkoa ekalle Ksenosäilälle. Etenkin tuo titlen 2:n tökerö photoshoplieskaefekti viittaa enemmän siihen, että projektille piti äkkiä keksiä placeholder nimike, jotta edes jotakuta alkaisi kiinnostaa. Mutta korjatkaa, jos tästä on ihan virallisempaa tietoa olemassa.

Ja vaikka nautinkin animemusa-antikristus Sawanon tuotannosta Äksässä ajoittain jopa silleen masokistisella tavalla, ACE:n paluu on enemmän kuin tervetullutta.
    « Viimeksi muokattu: 02.06.17 - klo:17:44 kirjoittanut Jikkyooshaberiparodius »
    Kirjattu
  • ::