Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Itsetehdyt pelit

16.10.17 - klo:21:13
Tänne voi heittää jos ihmisillä on peliprokkiksia joita haluaa jakaa muiden pelattavaksi mutta ei kehtaa omaa ketjua vielä pelilleen pyhittää. xD

Oon kouluprokkiksena työstänyt nyt hieman yli kuukauden yksikseni rytmipeliä. Jos tiedät Crypt of the Necrodancerin niin tämäkin on ihan tuttua kauraa. Tarkoitus siis liikkua musiikin rytmissä ruudukolla ja kerätä kerättäviä juttuja ja väistellä väisteltäviä. Peli alkaa olla aika pelattavassa pisteessä, ja tykkäisin kovasti jos kokeilisit ja heittäisit haukkuja. Biisit ovat tällä hetkellä placeholder radiopop-biisejä, anteeksi paska musamakuni. Tarkoitus olisi saada ihan og-musat jossain vaiheessa, joko minun tekeminä tai vaihtoehtoisesti joku oikea musantekijä.

Ladatkaa tästä (pistäkää linkin perään V):
http://bit.ly/2gdx5X
« Viimeksi muokattu: 16.10.17 - klo:22:15 kirjoittanut Cyna »
Kirjattu
  • ::
  • 18.10.17 - klo:01:41

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Pelasin kaikki biisit läpi. Ohjeita en katsonut, mutta helppo oli oppia. Rytmin tahdissa paukkuva taustavalo auttoi paljon.

Rentoa ja miellyttävää paukutteluahan tämä on :) Vihollisilla ei vain tuntunut olevan juuri merkitystä ellei ruudukko ehtinyt kutistua, ja itse biisi toi peliin vain rytmin, jolla sai liikkua. En ole ihan varma mihin haluat pelissäsi keskittyä, mutta itse tekisin vihollisista vaikka takaa-ajavat Pac-man haamut, tai pelaajasta hiljalleen kasvavan matopelin käärmeen. Niiden myötä liikkumistaan saisi miettiä pidemmällä tähtäimelle. Se saattaisi kyllä viedä peliä ihan väärään suuntaan.

Toivottavasti pelin kehitys jatkuu, ja pääsen palaamaan sen pariin uudemman kerran :)
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 02.05.18 - klo:19:00
    Yksi peliprojekti jäi vähän ikävästi puolitiehen kun muut työprojektit tulivat edelle, mutta se oli kuitenkin niin suht hyvässä vaiheessa että heitetään nyt se tänne jos joku siitä jotain iloa saa irti. Vanhoihin projekteihin palaaminen on aina hankalaa ja saa nähdä jatkuuko tämän työstö.

Tällä kertaa kevyt puzzle-peli jonka nopein pitchaus olisi varmaan että VVVVVV 3D:nä. Hyvin prototyyppi/demo -vaiheessa tämä, ei menuja eikä ääniä eikä pelin tallennusta. Tasoja on  reilu kymmenen ja ne pääasiassa vain esittelevät mahdollisia pelimekaniikkoja eivätkä vie niitä paljoa sen pidemmälle.

Latauslinkki (linkin perään X):
    https://goo.gl/Hfpkp
    Kirjattu