Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Käyttäjien taide

1 2 [3] 4 5 ... 7   Siirry alas
03.04.09 - klo:20:11
^Tästä ja tästä tyksin eniten, varsin hienoja. Niin juu, tuossa "The fighters shall battle." -työssä oli varsin magee tyyli, jatka samaan malliin. (:
Kirjattu
  • ::
  • 03.04.09 - klo:20:25

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Liian paljon hienoja töitä että alkaisin erikseen linkkaamaan.

* Tingle approves.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 03.04.09 - klo:22:06
    Hoo, kiva että jotkut tykkää  :D   

...

:DDDD

Palaute saa minut aina paremmalle tuulelle. Ei sillä ole väliä onko se kriittistä tai positiivista, mutta mulle palaute kelpaa aina.

Where's everyone going? Bingo?
    Kirjattu
  • 03.04.09 - klo:22:38
    Delhviinit on kivoja.
    Aika asiallista jälkeä sitä saa aikaan näköjään jos osaa. Salute.
    Kirjattu
  • 03.04.09 - klo:22:51

Maveric Poissa

• Mecha
      • JuuTuuppi
    Kehtaakoha sitä laittaa tätä nytte enää >_>
    Aaa, -- the hell XP
    http://phantom-maveric.deviantart.com/art/White-Dragon-in-Snowstorm-117855266

EDIT: http://phantom-maveric.deviantart.com/art/Mesena-118020570
    Sainpas tuonkin lopulta valmiiksi....
    Nyt koisimaan --->
    « Viimeksi muokattu: 04.04.09 - klo:02:46 kirjoittanut Maveric »
    Kirjattu
  • 04.04.09 - klo:13:09

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    ^ Tuo Mesena-kuva on oikein hyvä. Olet nähnyt vaivaa taustan kanssa ja muutenkin. Pitäisi itsekin joskus kokeilla tuota Sumo Paintia, kun sitä niin monet kehuvat.
    Kirjattu
  • 04.04.09 - klo:14:04

Maveric Poissa

• Mecha
      • JuuTuuppi
    Kiitän, olen todellakin nähnyt tuon kuvan kanssa vaivaa enemmän varmaan kuin kaikkien muiden kuvien kanssa yhteensä *awesome*
    Saas nähdä koska seuraavan kerran jaksan alkaa jotain tuon tasoista, tai ehkä jopa parempaa, vääntämään. En varmaan lähiaikoina.
    Kirjattu
  • 04.04.09 - klo:16:56

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    Hienoja noi sun työt, Magick! Todella hienoja tosiaan. O.O
    -
    Tuo Mesena oli ehkä enemmän mieleeni, mutta oli se toinenkin ihan kiva. Hienoa työtä Mave.
    -
    SumoPainttia itsekin aina joskus käytän, mutta liian usein kone kaatuu (paaskaa) ja sitten en ole ehtinyt tallentaa. -_-'
    Kirjattu
  • 04.04.09 - klo:17:36
    Mun Da-galleria joutuu kamppailemaan ajastani toisen sivun kanssa, ja on reippaalla häviöllä -.-`   

Oho, Mave on vihdoinkin alkanut värittää kuviaan. Ja vaivannäkö kannattaa, sillä edes jonkinlainen sävytys auttaa paljon,ja runsaat värit varsinkin  ;)
    Kirjattu
  • 04.04.09 - klo:19:12

Maveric Poissa

• Mecha
      • JuuTuuppi
    ^ En mie varsinaisesti ole alkanu värittää kuvia, tuo kuva on tehty kokonaan tietokoneella joten se ei näyttäny hyvältä ilman värejä, kun taas ne piirrokset joita mie teen käsin on yleensä paremman näkösiä tussaamattomina ja väreittä.
    Ja siehän muuten voisit laittaa sen toisen sivun linkin tuonne käyttäjien sarjakuvat -ketjuun, paitsi tietenkin jos aiot saada ensin sen mainoskuvan aikaan  ;)
    Kirjattu
  • 04.04.09 - klo:20:53

Raitoningu Poissa

• From Valhalla
    Tämä nyt ei ole sellaista omaa taidetta, mutta itse tykkään kuvia erinlaisiksi ja muokkaila värejä paremmaksi omasta mielestäni. Kummasta pidätte enemmän?

Kuva 1
    Kuva 2
    Kuv 3 taustalla

Kumpi on parempi ;) Toinen on virallinen oikea kuva.
    E: Kolmos kuvan muokkasin taustan. Ensin tein itse monesti logon mutta päädyin ottamaan sen alkuperäsen kuvan :)
    « Viimeksi muokattu: 04.04.09 - klo:22:45 kirjoittanut Jonttu »
    Kirjattu
  • 04.04.09 - klo:21:13
    ^Ja aikaa kului mitä? 10 sec?
    Kirjattu
  • 04.04.09 - klo:21:42
    laittaa sen toisen sivun linkin
    En ennen pääsiäistä. Ajattelin pyhittää pääsiäisen hikipinkoiseen yömyöhäiseen työskentelyyn asioiden ehostamisen vuoksi ja sen jälkeen astua ulos kaapista.
    Mutta kenties ensi viikon aikana sinne ilmaantuu jotain kivaa pientä.
    Kirjattu
  • 04.04.09 - klo:23:50
    ^Ja aikaa kului mitä? 10 sec?
    Se on hyvin jännä kuinka tuollaisen yhden kirkkaus-kontrasti-säätimen avulla voi muuttaa kuvaa erilaiseksi silmänräpäyksessä... hmm... silmänräpäyksessä... jännä tuo silmänräpäys kun ei voi sanoa että kuinka pitkä aika se on... erittäin jännä..

Ihan hieno muokkaus periaatteessa, mutta joo, kuten Mauno sanoi niin kyllähän tuo onnistunee keneltä tahansa joka omistaa jotain muuta kuin Paintin...
    "I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"
    Kirjattu
  • 05.04.09 - klo:00:04

Raitoningu Poissa

• From Valhalla
    Siis kontrastia ei ole muutettu mistään säätimistä värittämällä tuon muokkasin.
    (selvennän vähän)

Kyllähän tuo saataa onnistua keltä vaan säätimiltä tai no en nyt tiedä. Mutta säätimillä ei saa tuollaista.

E: Jokainen kohta joka on uudelleen väritetty on tehty yksitellen. Esim käsineet otettu keltaista ja sinistä väriä ja maalattu parempi pinta. Sama Lightingin ihossa.
    « Viimeksi muokattu: 05.04.09 - klo:00:14 kirjoittanut Jonttu »
    Kirjattu
  • 05.04.09 - klo:00:19
    Onhan se hienoa, että näkee noinkin paljon vaivaa, mutta tarvitseeko sitä nähdä niin paljon kun sen saisi tosiaan helpomminkin tehtyä. ;) Aika onnistunut väritys silti. :P
    Kirjattu
  • 05.04.09 - klo:00:38

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
    Näkeehän sen jo avastaki, mutta siis koklasin nyt hiukan pixel-arttia vääntää ja lopputulos oli niin ihQ, että meni sitten avatariks  :P
    « Viimeksi muokattu: 05.04.09 - klo:14:25 kirjoittanut Samirai »
    Kirjattu
  • 05.04.09 - klo:01:44

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
    My gawd tuo o hieno O_o
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 05.04.09 - klo:13:33

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Hieno on, mutta liitäppä se myös tohon viestiisi että sitä voi ihailla avan vaihdon jälkeenkin.
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 05.04.09 - klo:18:02

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    Wow, näyttää ihan kuin jostain virallisesta pelistä otetulta. Kyllä minä ainakin sanon että tuo on mahtava. Itse en pixelarttia osaa sitten pätkääkään.
    Kirjattu
  • 05.04.09 - klo:18:14

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 05.04.09 - klo:20:53
    Näkeehän sen jo avastaki, mutta siis koklasin nyt hiukan pixel-arttia vääntää ja lopputulos oli niin ihQ, että meni sitten avatariks  :P

Isä! ... ... Minunkin avatar on Samirain käsialaa. Lisää vain kehuja hänelle. :)
    全力で!
    Kirjattu
  • 05.04.09 - klo:23:16

Raitoningu Poissa

• From Valhalla
    Samirai on taitava! Hän on tainnut ottaa mallia tuosta Cloudin miekasta, kun teki tuolle Colin avatarille tuon miekan ;)
    Kirjattu
  • 05.04.09 - klo:23:34

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
    Eipä siihen paljoa mallia tarvinnu >) Isoa miekkaa ei ole vaikea tehdä, eikä se suinkaan ole mikään Cloudin yksinoikeus, vaikka varmaan kuuluisin jättilaismiekan kantaja onkin. En oo muuten koskaan pelannu FF seiskaa (häpeällistä) ._.

Mutta joo, pixel-arttia on ihan kiva vääntää pitkästä aikaa, kun jokaisella pisteellä on merkitys, ni joutuu vähän tarkemmin miettimään mihin mitäki laittaa. Ja värisävyjen vaihto on helpompaa kun ei ole liikaa mitä vaihtaa. Tuo omakin avatari oli aluksi blondi, jolla oli mustapunainen haarniska *awesome*
    Kirjattu
  • 06.04.09 - klo:00:09

eebrozgi Poissa

Tuo Coldin avatarikin on varsin komea. Seuraavaksi animointi? >)
    Hyvä että vaihdoit värit, plussaa punaisesta tukasta. ;)
    « Viimeksi muokattu: 06.04.09 - klo:00:10 kirjoittanut eebrozgi »
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 06.04.09 - klo:01:14

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    Tässä aiheessahan on viime päivinä ollut paljon eloa. :) Muiden piirroksia/muuta taidetta on aina hauska katsella.

Tuossa joku päivä sanoinkin että pitää kokeilla Sumo Paintia. Olen ehtinyt sitä testailla tänään jonkin verran. Sillä saa vähällä vaivalla aikaan ihan kivoja kuvia. Tietenkin hiirellä piirtely on aika jäykkää, mutta Sumo Paintilla töhertely jaksoi silti viihdyttää.

Tässä eräs kokeiluni.
    Kirjattu
  • 06.04.09 - klo:02:40
    ^ On muuten oikeasti varsin hyvä ohjelma ja vielä ilmainen. Itse tuota olen jo jonkun aikaa käyttänyt, lähinnä muutamien efektien tekemiseen ja värien muokkaukseen ja muuhun kuvien jälkikäsittelyyn, onnistuu imo tuolla paremmin kuin jollain Paint Shop Pro:lla. Ja tuon ohjelman brusheillakin saa ihmeitä aikaan, helposti paras ilmainen piirrustusohjelma johon olen törmännyt.

Ugh, itse olen taiteillut yhden kuvan parissa kohta pari kuukautta, ja typeränä perfektionistina alkaa kohta vihdoin tulla se piste vastaan, jolloin en osaa sitä enää parantaa. Jos sais senkin tänne tässä joskus linkattua...
    Kirjattu
  • 06.04.09 - klo:15:30

Maveric Poissa

• Mecha
      • JuuTuuppi
    http://maveric.sumopaint.com/web/#/profile/46773
    Siinä on linkkiä minun SUMO Paint galleriaan, osan noista töistä olen upannut dA:hankin. Suurin osa noista töistä on tehty pahimman keksityn huumeen eli kouluruuan vaikutuksen alaisena *awesome*
    Kirjattu
  • 06.04.09 - klo:17:14

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
    Seuraavaksi animointi? >)

No varmana animoisin jos osaisin... tai siis kylhän ne eri vaiheet saa aikaseks, mutta yhteen liittäminen ei sitten onnistu >_>
    Kirjattu
  • 06.04.09 - klo:17:56
    Tiäksä... Sä liikutat tuota palloa vähän ylös ja taas uudelleen ja uudelleen ja sitten sama animaatio toisinpäin niin saat sen liikkumaan. ;);)

Noeimuttasiis, aika makee sprite on ja olen monesti miettinyt että miten tr00spritettäjät pistelee noita värejä, tai siis miten osaa pistellä, mutta näemmä myös normaalit ihmiset sitä osaa. ,_, Tykkään, hiaaano.
    Kirjattu
  • 06.04.09 - klo:18:03

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
    Olenko minä normaali ihminen? Hurraa! *awesome* Mut joo siis eihän tuo mitään aivan ylivoimaista ole, kunhan muistaa, ettei sen tummimman sävyn tarvitse olla ääriviiva, eli ei kierrä koko hahmoa. Sitten vain aina vaaleammalla ja vaaleammalla värittää päälle, ni jossain vaiheessa on sellanen kiva väripaletti jota voi sitten varjostusten mukaan laitella. Tärkeintähän on kuitenki tajuta se juttu, ettei sillä ole mitään väliä kuinka sotkuselta homma näyttää läheltä katsottaessa. Suurin osa ajasta meneekin zoomatessa ees taas ja punnitessa tulosta >_>
    Kirjattu
  • 06.04.09 - klo:22:07

eebrozgi Poissa

GIMPillä vissiin saa animoitua... Itellä joku GIF Construction Setin kivikautinen versio. Ei ole vaikeeta kunhan ohjelmat on. Toisaalta, voit lähettää kuvat kans minulle jos huvittaa muttei ohjelman ettiminen huvita.
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 07.04.09 - klo:15:17
    Yksinkertaisinta lienee tallentaa kuvat gif-muotoon ja animoida ne sitten drag & drop -logiikalla toimivalla UnFreezillä.
    Kirjattu
  • 07.04.09 - klo:16:15

Maveric Poissa

• Mecha
      • JuuTuuppi
    ^ Jep, miksipä sitä turhaan säätämään kun homman voi tehä noin simppelisti? Itse olen käyttänyt aina spritejen animoimiseen UnFreezeä, eikä ole valittamista. ;)
    Kirjattu
  • 11.04.09 - klo:21:22

Kurathesis

En tiedä soveltuisko paremmin käyttäjien sarjakuviin mutta piirtelin messengerissä tossa.

Mie

Tästä seurasi oivallus:

1
    2
    3

Kraidi sanoo (21:11):
     Ei saakeli...

Arkusta tulee siis Kraidi-naamari, mikä ei oo itsestäänselvyys.
    « Viimeksi muokattu: 11.04.09 - klo:21:44 kirjoittanut Kurathesis »
    Kirjattu
  • 12.04.09 - klo:16:49

Maveric Poissa

• Mecha
      • JuuTuuppi
    http://phantom-maveric.deviantart.com/art/Gardevoir-Elegance-118975300
    Tällä kertaa Pokémon fanarttia, ei mitään hienoa mutta tulipahan tehtyä >_>
    Kirjattu
  • 27.04.09 - klo:20:19

eebrozgi Poissa

Oiskohan nyt oikee alue *_*

Tuo on siis niinku minä.
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 27.04.09 - klo:21:14
    Oisit piirtäny sen sun tappajailmees, legendaarinen.
    Kirjattu
  • 02.05.09 - klo:20:42

Akasori Poissa

• rollin'

Luokitellaanko tämä taiteeksi?

EDIT: Pahoittelen muokkaamatonta kuvaa.

Kusipurkki
    Kirjattu
  • 07.05.09 - klo:17:29

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
    Joo, sain taas jotain valmiiksi... Tämä on siis menossa kisaan jonka aiheena on Good vs Evil. Onhan se kliseinen ja niin edelleen mut isse pidän kyl aika onnistuneena. Ja pervoksi haukkuminen ei sitten enää kannata, oon kuullu sitä ton kuvan teemoilta jo ihan tarpeeksi >) Mut joo, kommentoida saa jos huvittaa. Aikaa kului näin päästä heitettynä +15 tunteroista ja layereitä kyseiseen työhön kertyi about 80 kappaletta. Kone olikin jo hätää kärsimässä tuon kanssa kun ei jaksanu pyörittää  B)
    Kirjattu
  • 06.06.09 - klo:02:49

Maveric Poissa

• Mecha
      • JuuTuuppi
    Tungetaanpas nyt kerralla useampia viime aikojen tuotoksia.
    Tullut vähön purettua kaikkea piirtämiseen, laatu noissa kuvissa ei välttämättä ole mikään paras, mutta menettelee (syystä tungettu dA:ssa (s)crapseihin). Jokaisesta työstä on jokin pikku kommentti aina siinä alla, joten tähän en sen enempää kommentoi.

[edit]Tällanen tuli sitten äsken tylsyyden tappamiseksi piirrettyä. Hiirellä piirtäminen on yllättävän helppoa ja kivaa.[/edit]
    « Viimeksi muokattu: 07.06.09 - klo:16:43 kirjoittanut Maveric »
    Kirjattu
  • 08.06.09 - klo:22:07
    Paint on hiano ohjelma.
    Miyamotohan sanoi, että tällä kertaa Link on vanhempi kuin koskaan, jotenka eiköhän ole vihdoinkin tullut aika sanoa moi viiksille!
    Kirjattu
  • 26.06.09 - klo:20:50

Mat Poissa

• Weasel
    • :ooops:
    http://mazae.deviantart.com/art/Volcano-127319098

Uusi ja ensimmäinen piirtopöytäni (Wacom Bamboo A6). Harjoittelin vähän.
    hurrr
    Kirjattu
  • 26.06.09 - klo:20:52

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Näyttää enemmän ilotulitteelta kuin laavapurkaukselta, mutta muuten varsin mallikas kuva.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 27.06.09 - klo:09:40
    Naura itsellesi ennen kuin muut ehtivät.
    Kirjattu
  • 01.07.09 - klo:21:12
    http://shadowii2.sheezyart.com
    http://shadowii2.deviantart.com
    http://shadowii2.newgrounds.com (vain animaatiot)
    http://www.youtube.com/user/Shadowii2 (vain animaatiot)

Tai sitten http://shadowii2productions.co.nr/

Kaikki taide tehty melkeinpä pelkästään Macromedia Flash 8 Professionalia käyttäen.
    Kirjattu
  • 12.07.09 - klo:16:35
    Menin ja otin mallia Relixistä. Tein pikasesti tämmösen animaation:

Tein pikku muokkauksen.
    « Viimeksi muokattu: 12.07.09 - klo:16:37 kirjoittanut Derium »
    Kirjattu
  • 13.07.09 - klo:18:05

Artsi2 Poissa

• Graafikkotaituri
      • blogi
    Sain pitkästä aikaa tuotettua jotain suurempaa. :)
    Banzai!
    Kirjattu
  • 13.07.09 - klo:18:17

eebrozgi Poissa

Tuo kuva tuottaa hyvää mieltä, johtunee kissoista. Hyvää työtä kokonaisuudessaan, en jaksa/osaa poimia sen tarkemmin juttuja.
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 27.07.09 - klo:15:25
    Mul sattu olee vähä tylsää... Ja ku olin pelannu Pokémon Rediä viime viikolla, ja näin Primeapen. Siit tuli idea, Optimus Primeape!!!

Ja sitten kun siinä on Prime, niin aattelin tekee meidän primepillerille oman, Iron Maiden, version!!!

Kommentoida saa ihan vapaasti... xD
    Kirjattu