Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Anime ja manga

14.02.18 - klo:18:05
En aio katsoa Fate/extraa ennen kuin hamassa tulevaisuudessa kunhan olen pelannut Extran ja CCC, mutta mitä olen nähnyt siitä niin aika meh näyttää. Tunnarin animaatio on ainakin ihan kamala, joka on harmi sillä biisi on ihan kiva. Hahmotkaan ei hirveästi ole suosikkejani, varsinkin Rider kuulu eräisiin inhokkeinin, ainakin mitä nyt Grand Orderissa on esiintynyt.

Lopettaisipa Ryohgo Narita Bleachin/Durararana/mitä ikinä muuta kirjoittakaan ja jatkaisi Fake/strangen kirjoittamista. Erittäin mielenkiintoinen näkemys hänellä Holy Grail Warista, joka ei lopulta onnu toteutuksessaan niin kuin esim. Fate/apocrypha.

Mikäli sikäli saan nyt luettu uusimman Fake/stangen luettua lähipäivinä loppuun niin ajattelin aloittaa Kara no Kyokain lukemisen, kun kerran sain alkuperäispainoksen lahjaksi niin miksipä ei. KnK kanssa on onnistanut sentään siinä mielessä ettei mitään spoilereita ole tullut vastaan niin ei vesity lukukokemus niin kuin Stay/nightin kanssa.
Kirjattu
  • ::
  • 16.02.18 - klo:22:38

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Itsekään en ole pelannut Extraa tai CCC:tä, enkä edes aio, eli katselen animea ihan tyytyväisenä. Itse tykkään tästä Fate/Extran alussa esitellystä Riderista vaikka kuinka. Koetin FGO:ssa rollata varmaan 150 kvartsilla, mutta eipä käynyt tuuri. Varmaan hahmona paras Rider, jonka tiedän peliin tulevan, ehkä just ja just Iskanderin jälkeen.

Strange Fakea olen lukenut vain mangana. Vaikuttaa ihan kivalta, vaikkakin jossain määrin sekavalta. Paras Archer mukana meiningeissä, what is not to love? Ranobeihin en ole koskenut, koska ne eivät oikein ole mun juttu - vaikka samoinhan mä mietin vielä jokunen vuosi sitten mangasta, eli saa nähdä.

Onneksi Mousou Telepathy palasi tauolta. On niin ihana manga, että huh huh. <3
    Kirjattu
  • ::