Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

PlayStation Portable

19.08.09 - klo:21:28

Nipa Poissa

• ._.
Raven, ota selvää asioista ennen kuin tule mitään lesoilemaan. DS:sälle saa homebrewejä melkeinpä yhtä helposti kuin pespille, firmiksiä taas kun DS ei käytä niin niitä ei voi verrata, ware-pelejä on oikeasti paljon helpompi saada toimimaan DS:sällä kuin pespillä, yms...

Joo ei oikeesti, sä et oo oikeesti tutustunut DS:sän pelivalikoimiin jos väität että pespillä on paremmat pelit.

Molemmat koneet mulla on ollut (DS on vieläkin todella ahkerassa käytössä), ja pespin meinaan varmaankin uudelleen hommata tuon DS:sän rinnalle, emut kun on kuitenkin helpompi sille hommata ja on sillä joitakin uusia pelejä jotka olis hauska kokea.

E. Niin, mulla on DS:sällä ~120 ware-peliä, homebrewejä ei oo ikinä jaksanut edes koittaa. Joskus voisi ton smash bros rumblen ladata, riby heitä linkki ;)
Kirjattu
  • ::
  • 19.08.09 - klo:21:36

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    Lesoilemaan..? Siis kuuleman perusteella vain tuossa ajattelin, mutta taisin olla väärässä.  >_>

Noh, en silti kyllä vaihtaisi PSP:täni, ihan lähinnä siksikin, että se vain on jotenkin niin tunnelmallinen. x'D
    Ja kyllä olen tutustunut DS:än pelivalikoimaan, ja olen silti sitä mieltä, että PSP:lle tulee parempia pelejä.  :3
    Se on tietenkin makuasia, josta ei sovi kiistellä. Minusta vain suuri osa DS:n hyvistä peleistä ovat joko remakeja tai vanhoja, joita saa emulla PSP:llekin.
    Itse en ainakaan jaksa näitä 'legendaarisia' nintendo-pelejä pelata, ja DS:än tuotannosta aika suuri (ei suurin, mutta aika suuri) osa on juurikin näitä, sarjaa Metroid, Mario, Zelda yms. yms.
    Kirjattu
  • 19.08.09 - klo:21:42

Ingoo Poissa

• Ei käy käsityökerhossa, vaan elää mafiassa
    Molemmat laitteet löytyy ja kummatkin ovat hyödyllisiä. Ds:llä pelaan enemmän, Psp:llä säädän muutenvaan enemmän.
    Psp:llä pyörii customfirmis ja Ds:lle löytyy Ak2i jolla homebrewsoftia käyttelen.
    Kummallekkaan koneelle ei löydy warepelejä, sen sijaan Psp:n pelit olen Umd:ltä dumpannut ja muistikortille tunkenut latausaikojen lyhentämiseksi. Ds:n pelejä en ole jaksanut alkaa dumppailemaan, kun se tuntuu olevan "liian vaikeaa".

Hyviä laitteita kummatkin ja mikä tärkeintä, kummallekkin löytyy kasa hyviä pelejä.
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:06:47

Nipa Poissa

• ._.
    Itse en ainakaan jaksa näitä 'legendaarisia' nintendo-pelejä pelata, ja DS:än tuotannosta aika suuri (ei suurin, mutta aika suuri) osa on juurikin näitä, sarjaa Metroid, Mario, Zelda yms. yms.
    Joo, ja pespishän pelivalikoimasta ei oo suuri osa näitä metal gear solidia, ridge raceria yms?

Ja sen sanon vielä että DS vie pelivalikoimassaan pespiä 100-0. Ja ne emut saa kyllä DS:sällekin, vaatii vaan pientä säätämistä kuten pespillä :P
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:08:58

Ingoo Poissa

Psp:lle sentää saa Ds-emulaattorin  *pacman*
    Ei tosin ole mitenkään erikoinen.
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:14:21

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    Joo, ja pespishän pelivalikoimasta ei oo suuri osa näitä metal gear solidia, ridge raceria yms?
    Eeeeiii... *viheltelee*  :D
    Mutta kuitenkin minä satun pitämään juuri esimerkiksi MGSistä ja monista muista PSP'n "vakkareista".

Sitä paitsi rakastan sitä, kun netissä selailen *köh* laillisilla *köh* sivustoilla latailemassa pelejä, ja sitten löytyy kaikkia random-pelejä ja katselen vain ihan 'neva höörd  >_>' tyyliin ja lataan. Sitten peli paljastuukin todella hyväksi! Näin kävi esimerkiksi Dungeon Maker: Hunting Groundin ja Lost Regnumin kanssa.
    Tai no ei ehkä todella hyväksi, mutta hyväksi kuitenkin. :P

Ingoolle: No ei tosiaan ole. Olen kokeillut ja en pitänyt sitten yhtään. Ei se oikein emulla onnistu kaksoisnäyttöpelien pelailu.  :D
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:16:04

Nipa Poissa

• ._.
    Raven, kaikki noi jutut voi soveltaa DS:sällekin.

Mä tykkään marioista, zeldoista ja metroideista ja muista DS:sän vakkareista, so what?

Mäkin oon lataillut pelejä ja koittanut aina välillä jtn randomia, esim lock's quest , neves, ninjatown, mechanic master, elebits, peggle dual shot, boing domocodae, bubble bobble revolution yms yms ovat olleet yllättävän hauskoja pelejä vaikka en oo ikinä kuullutkaan niistä ennen.

Ja pelivalikoimassa, PELIkonsolin tärkeimmässä ominaisuudessa DS vie edelleenkin 100-0.
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:16:25
    Mut PSP:n näyttö on milleeniumien päässä DS:n näytöstä. Ja grafiikois on sama homma.

^DS

^PSP
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:16:55
    The Raven Wolfille: DS:lle saa paljon helpommin homebrew-höskät, kuin PSP:lle. (Vaikka moni on jo sanonutkin tämän)

Deriumille: Grafiikat ei ole tärkeintä peleissä, vaan pelattavuus. >_>
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:16:59

Nipa Poissa

• ._.
    No joo, turha tälle grafiikkahuora-tiimille on mitään näköjään selittää.

Super mario world on paras peli ikinä edelleenkin vaikka graffat on vähän mitä on.
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:17:07
    Mä en taho kattoo huonoi graffoi. DS peleis yritetää tehä hienoi 3D graffoi mut ei onnistu. Käyttäis spritei nii ois parempi, mut se on "vanhaa teknologiaa" eikä sitä voi käyttää!
    PSP:llä on hyvä pelattavuus. En tiiä onko DS:äs kui hyvä, en oo pelannu.
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:17:12

Nipa Poissa

• ._.
    Kuten sanoin. Perus "No kun siinä on surkeet graffat ei sitä voi pelata".

Kyllä mun kaverin pikkuveli pelas ihan onnessaan vielä vuos- pari sitten jtn harry potteria gameboy-colorilla (?), kun ei oo tietoa paremmasta. Tosin pelikohtaisia ne on mutta...
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:17:29
    Ei se grafiikoista aina ole kiinni. Mutta hyvät grafiikat on iso plussa.
    Kylhä mäki viel pelaan välil Pokémonii ja Megamanei mun kännykäl.
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:17:30

fazerin sininen

jos ei pelaa konsolia grafiikoiden takia (paitsi jos kyseessä on liian kallis konsoli, jonka pelitarjonta on kamala ja grafiikat ovat oikeasti samaa laatua, kuin muissa markkinan konsoleissa), niin on erittäin nirso.
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:17:34
    Konsolisodat on aina hauskoja.

Ite pidän molempia konsoleita suht samassa arvossa. Molemmilta löytyy niitä huippupelejä ihan kiitettävästi. Pelivalikoimat on sen verran erilaiset, että ei helposti jää toinen konsoli toisen varjoon. Hyvistä peleistä jos tykkää niin PSP ja DS on molemmat aika kovia hankintoja.
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:17:38
    Tässähän on luultavasti ylpeys kyseessä... "Minulla on parempi laite kuin sinulla" Mitää kunnon vertailuu en voi tekee ku koskaa en oo pelannu DS:llä. Onkos Nipa koskaa pelannu PSP:llä?
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:17:45
    Itseltä löytyy kumpaisetkin. Homebrewiä en käytä, enkä tule käyttämään (lähinnä PSPn kohdalla siksi, koska minulla on PSP-3004 ja siinä cfw:n asennus on lähes sata varma brikki ainakin nykyisillä jipoilla). Tosin sitten mitä itse peleihin tulee, DS:lle omistan pelejä enemmän, mutta PSP alkaa jo hyvään tahtiin saavuttaa sitä DS pelienikin määrää. Kummaltakin käsikonsolilta löytyy huippuluokan pelejä joka lähtöön. Riippuu vain omasta mausta.

Suosikkini kumpaisellekkin konsolille ovat:
    DS - Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the Rift
    PSP - Monster Hunter Freedom

Sen myönnän, että PSPn tatti on shaibaa ja ristiohjaimessakaan ei ole kunnolla tunnelmaa, mutta itse ainakin olen kokenut sen toimivaksi (paitsi Street Fighter Alpha 3 Maxissa).

Ja sitten tuohon Deriumin "näyttöjen erinlaisuus" argumenttiin sanon, että ihastuin heti PSPn 16:9 suhteessa olevasta näytöstä. Paljon kivempi pelata IMO.
    « Viimeksi muokattu: 20.08.09 - klo:17:48 kirjoittanut Shadowii2 »
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:17:53

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    Lainaus käyttäjältä: Nipa
    Raven, kaikki noi jutut voi soveltaa DS:sällekin.
    Mä tykkään marioista, zeldoista ja metroideista ja muista DS:sän vakkareista, so what?
    Äläkä sinä yritä minulle sitä DeeÄssääs mainostaa kun itse hikoat jo siitä, että joku on vain eri mieltä siitä kumpi on parempi.  :/ Ei tässä nyt elämästä ja kuolemasta puhuta, ffs.
    Ja tuosta toisesta: Ei mitään what... Sinä vetosit siihen että PSP:lläkin on vakkarit ja sanoin, että ITSE pidän enemmän niistä.

Lainaus käyttäjältä: nipa
    No joo, turha tälle grafiikkahuora-tiimille on mitään näköjään selittää.
    Olenko väärässä, vai aistinko sinusta ylimielisyyttä?  -_-
    (Ja jos minut luet tuohon mukaan 'tiimiin' niin et tiedäkään, kuinka väärässä olet. Grafiikasta sanoin, että PSP:ssä on paremmat, mutta en ole sanonut että niiden PITÄISI olla hyvät. Se on vain plussa muiden joukossa.)
    ----

Itsekin pidän PSP:n näytöstä enemmän, sillä se tuntuu jotenkin... sopivammalta? Pelikäyttöön kuin DS:än pieni ruutu.
    Ja kaikista noista 'DS:ään on itse asiassa helpompi saada HB:tä yms. yms." kommenteista, olen kyllä huomannut sen jo. En kuitenkaan niiden kanssa sähellä niin paljon, että se olisi huomattava etu. PSP:llä jotenkin mukavampi vain noita asennettuja pelejä väkertää. (CFW kun on, niin lataa vain pelin, heittää tikulle ja done.)
    Ja eihän tuo PSP-n brikkausvaarakaan ole paha juttu. Pitää vain osata käyttää sitä.  :>
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:17:58
    Ja eihän tuo PSP-n brikkausvaarakaan ole paha juttu. Pitää vain osata käyttää sitä.  :>

PSP-300X malleissa on sellainen juttu, että yksi niiden asetuksissa oleva sektio, flash0, pitäisi muuttaa jotta voisi asentaa CFWn. Kyseisissä malleissa on eräänlainen suojaus, joka estää CFWn asennuksen ja asennettaessa sitten aiheuttaa sen, että PSP brikkautuu.

Tosin joku aika sitten tuli "chickHEN" hacki PSP-kolmitonnisille, mutta se ei mahdollistanut CFWn asennusta, ja sellaista ei välttämättä tehdäkään.
    « Viimeksi muokattu: 20.08.09 - klo:18:06 kirjoittanut Shadowii2 »
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:17:58
    PSP:llä jotenkin mukavampi vain noita asennettuja pelejä väkertää. (CFW kun on, niin lataa vain pelin, heittää tikulle ja done.)
    Tässä häiritsee jokin... Taitaa olla se, että DS:llä sama juttu... >_> (No joo, jos sulla ei oo DS:n homebrewistä mitään hajua, niin ethän voinut tietää)

BTW, mulla on sitten molemmat, DS ja PSP. >_>
    « Viimeksi muokattu: 20.08.09 - klo:18:01 kirjoittanut Linkkiro »
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:18:04

Nipa Poissa

• ._.
    Tässähän on luultavasti ylpeys kyseessä... "Minulla on parempi laite kuin sinulla" Mitää kunnon vertailuu en voi tekee ku koskaa en oo pelannu DS:llä. Onkos Nipa koskaa pelannu PSP:llä?
    Lue aikaisemmat viestit... Arviolta ~100 tuntia oon kyseisellä laitteella pelannut, DS:sällä arviolta kymmen-kertaisen määrän. Kyllä tuossa ajassa olen kerenny molempia laitteita käyttää sen verran että tiedän kyllä että mistä puhun.
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:18:07

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    PSP-300X ja PSP-2004 malleissa on sellainen juttu, että yksi niiden asetuksissa oleva sektio, flash0, pitäisi muuttaa jotta voisi asentaa CFWn.
    No, ei se muuta minun mielipidettäni.  :>
    Sillä ei minulla ollut mitään ongelmia. Jos muilla on, niin sille en mahda mitään. Omanihan on tuollainen vanha PSP, ostettu joskus puolisen vuotta ilmestymisen jälkeen. Uudempaa en haluaisikaan, sillä varsinkin Slim&Liteissä on noitten CFW:en yms. kanssa aika paljon ongelmia.
    Toisaalta jos tulevaisuudessa uuden PSP:n hankin ja mistään en löydä näitä vanhempia, niin sitten jo on vähän huonompi juttu. Toisaalta, aina voi ostaa valmiiksi modatun PSP:n. Nyt en porukan nimeä muista joka niitä modaili ja myi, mutta ihan tollanen "virallinen" sivusto se oli. Löytäisin kai jos Googlaisin.

Linkkirolle: Yhtä helppoa, sen tiesin, mutta jotenkin vain mukavampaa PSP:llä. Olen outo, älä ihmettele.  :D
    « Viimeksi muokattu: 20.08.09 - klo:18:09 kirjoittanut The Raven Wolf »
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:18:23
    En kyl hankkis DS:ää... En tiiä miks. Kyl Nintendo tekee hyvii tavaroit, mut Sony tekee parempii ^^
    Tää on myös mielipide kysymys...

Lue aikaisemmat viestit... Arviolta ~100 tuntia oon kyseisellä laitteella pelannut, DS:sällä arviolta kymmen-kertaisen määrän. Kyllä tuossa ajassa olen kerenny molempia laitteita käyttää sen verran että tiedän kyllä että mistä puhun.
    Mul ei riitä kiinnostus selaa viittä sivuu...
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:18:45

Nipa Poissa

• ._.
    Joo viittä sivua, samalla sivulla oli ja koko ketjussa on vaan kolme sivua >_____<

Mut jooh, DS (Lite) oli mun eka pelikone joten on ne tunnesyytkin vähän tässä mukana. Mutta siitä ei vaan pääse mihinkään että DS:sällä on vain PALJON laajempi pelivalikoima, se on helpompi käyttää, siinä on (IMO) paremmat napit ja se on (IMO) parempi kädessä.
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:18:48

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    Mut jooh, DS (Lite) oli mun eka pelikone joten on ne tunnesyytkin vähän tässä mukana. Mutta siitä ei vaan pääse mihinkään että DS:sällä on vain PALJON laajempi pelivalikoima, se on helpompi käyttää, siinä on (IMO) paremmat napit ja se on (IMO) parempi kädessä.
    :D No nyt kuulostaa jo paremmalta. Mielipidekysymyksiä, mielipidekysymyksiä..
    Ja DS:llähän kyllä ON laajempi pelivalikoima.
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:23:28

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    PSP on tehokkaampi, ja siinä on rutkasti isompi 16:9 kuvasuhteen näyttö hyvällä resoluutiolla. Se siis voittaa.

Case closed.
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:23:32
    Pelit.

Case closed.
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:23:44

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos

^ Ai niin, tosiaan! Nekin on PSP:llä parempia. ;D (Ennen kuin kukaan vetää herneen nenään niin myönnän hieman trollaavani, vaikka tosiaan PSP:llä tulee enemmän pelailtua kuin losa DS:llä)
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:23:46
    Ihan kohta ollaan asian ytimessä. Ihan kohta.
    Ihan kohta.
    Kirjattu
  • 20.08.09 - klo:23:53

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Kummatki masiinat on roskaa, eli kaikki voittaa eiks yeh!  ^_^ Mut juu, jos jommalla kummalla pitäs pelailla ni pelailisin kyllä PSP:llä, kun sillä on paremmat tehot pehot ja pelit helit mun miälestä.
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 21.08.09 - klo:00:48
    Mutta siitä ei vaan pääse mihinkään että DS:sällä on vain PALJON laajempi pelivalikoima...

Harmi vaan, että se laaja pelivalikoima koostuu suureksi osaa totaalisesta paskasta ja niitä oikeita helmiä ei loppujen lopuksi ole paljon sen enempää, kuin PSP:lläkään.
    Kirjattu
  • 21.08.09 - klo:07:14

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    ^ Käsikonsoleiden pelivalikoimissa on se ongelma, että turhaa roskaa löytyy ihan älyttömästi niin PSP:lle kuin DS:llekin. Jokaista Pokémon Platinumia, Phantom Hourglassia ja New Super Mario Bros.ia kohtaan löytyy kymmenen "Bratz attention whorez" räpellystä DS:lle, kun taas taskupleikkari kärsii siitä että suuri osa sen peleistä tuntuu huonolla grafiikalla ja kontrolleilla varustetuilta PS2-peleiltä. Onneksi molemmille laitteille löytyy myös niitä mahtavia pelejä.

Kirjattu
  • 21.08.09 - klo:09:53

Ingoo Poissa

Ihan kohta ollaan asian ytimessä. Ihan kohta.
    Ihan kohta.

Kummatki masiinat on roskaa ^_^

Ja näin. /thread
    Kirjattu
  • 21.08.09 - klo:17:24
    Eikö tämä ole jossain joskus puitu jo? Niitä huonoja pelejä ei tarvitse ostaa tai muutenkaan huomioida, se ei ole meiltä pois.

Ja tuosta pelivalikoimakiistasta haluan nähdä vähän enemmän. Siis ihan oikeasti haluan tietää PSP:n peleistä enemmän. Jos ovat edes lähellekään DS:n valikoimaa, niin kova kone sekin sitten on.
    Pystyykö PSP vastaamaan DS:n pelitarjontaan? Siis:

Nintendon omat (Mario, Zelda jne.)
    Castlevaniat
    Ace Attorneyt
    GTA: CW
    Osu!:t
    Square-Enixin RPG:t (Chrono Trigger, TWEWY, FF Tactics jne.)
    + Mitä vielä pelaajan omasta mausta.

Heittäkää samanlainen lista PSP:n peleistä, niihin kun en ole perehtynyt.
    Kirjattu
  • 21.08.09 - klo:18:08
    Laitetaampas.

Daxter
    Final Fantasyt
    Metal Gear Solid: Portable Ops
    Burnoutit
    Wipeoutit
    Grand Theft Autot
    Resistancet
    LocoRocot
    Ridge Racer
    Monster Hunter Freedomit
    Mega Man Maverick Hunter X
    + Paljon muita

Kelpaako?
    MODASIN. Nyt on pelisarjoja.
    « Viimeksi muokattu: 21.08.09 - klo:19:59 kirjoittanut Derium »
    Kirjattu
  • 21.08.09 - klo:18:54

pandem Poissa

• aika lol
    PSP:lle on paremmat Taikot ku DS:lle mut muuten DS on parempi. :)
    Kirjattu
  • 21.08.09 - klo:19:48

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Kelpaako?
    Ei. Listaustyylisi oli aivan erilainen, kuin Cynalla. Cyna listasi pelisarjat, ei jokaista peliä erikseen, niinkuin sinä.
    <div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 21.08.09 - klo:20:17
    Okei... Yks asia ainaki pitää tunnustaa. DS:lle on tehty PALJON enemmän pelejä kuin PSP:lle. Mut PSP onkin julkaistu Japanissa 12.11.2005 kun taas DS on 4.11.2004.
    ... Okei, ei se niin iso ero ole, mutta kuitenkin.
    PSP pelien lista
    Nintendo DS pelien lista
    ^Kolme sivua... *sigh*
    Kirjattu
  • 21.08.09 - klo:20:19
    Vain pelisarjat voi olla hyviä? Ja ei, tuommoista listaa paha vääntää, kun PSP:llä ei ole kymmeniä inkarnaatioita vanhojen pelisarjojen peleistä. >_> Jos lähdetään tuolla perusteella vertailemaan niin DS vie 196431-0. DS:n huippupelit tuppaa valtaosa olemaan juurikin näistä vanhoista tutuista Nintendon sarjoista.

Molemmille löytyy sen verran uniikki ja laaja kirjasto laatupelejä, että paremmuusjärjestykseen nämä voi laittaa vain omien pelimieltymystensä perusteella. Ite en ole aikaan luopumassa kummastakaan laitteesta, kun kiinnostavia pelejä on vielä kokematta ja lisää on vaan tulossa molemmille alustoille.

Ja otan sanani takaisin; konsolisodat on aina perseestä.
    Kirjattu
  • 21.08.09 - klo:20:27
    Influ puhuu asiaa. PSP:llä kaikki pelit eivät ole pelisarjan osia. Nintendolla loppuu ideat kesken nii pitää tekee uusii versiot vanhoist. Mutta onhan pelisarjoissa hyviäkin puolia, tutut hahmot (joka ei pakosti ole hyvä asia, jos vaikka joku on rasittava), tuttu peli systeemi (joka sitten alkaa kyllästyttää) jossa on muutamia muutoksia
    ...
    Ei ne konsolisodat aina ole perseestä. Mut nyt tää alkaa käydä jo tylsäks.
    Kirjattu
  • 21.08.09 - klo:21:55

Nipa Poissa

• ._.
    Influ puhuu asiaa. PSP:llä kaikki pelit eivät ole pelisarjan osia. Nintendolla loppuu ideat kesken nii pitää tekee uusii versiot vanhoist.
    Phoenix wrightit, ouendanit yms eivät ole vanhoista pelisarjoista ja mitä pahaa siinä on? Kyllähän pespilläkin on noita ridge racereita, metal gear solideja, jak&Daxtereita, final fantasyjä, mega maneja, wipeoutteja yms yms jotka ovat vaan uusia osia sarjoihin. Jos itse peli on hyvä niin...

DS:sällä on pelivalikoima lisäksi paljon monipuolisempi, pespillä kun on räiskintään ja ajo-peleihin keskittynyt tuo pelivalikoima ja nuo kun ei mua kiinnosta paljoa ollenkaan. Nuo taas ovat DS:sällä vaan "hieman" aliedustettuja, mutta mieluummin pelaan nuo pelini kotikoneilla isolla ruudulla.
    Kirjattu
  • 21.08.09 - klo:22:18
    Kuten sanoin jo, tää käy tylsäks. "PSP on parempi!" "DS on parempi, sil on paremmat pelit!" "PSP:llä on paremmat pelit!"
    ... Ei riitä kiinnostus tälläseen turhanpäiväisyyteen.
    Kirjattu
  • 21.08.09 - klo:22:31
    No mitä helvettiä sitten oikein kommentoit, josset jaksa? >__> Voidaan me väitellä ilman sinuakin.

<- Ei tolla ilmeellä voi olla kyrpiintynyt. B)
    « Viimeksi muokattu: 21.08.09 - klo:23:29 kirjoittanut Cynaeon »
    Kirjattu
  • 21.08.09 - klo:23:12

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Tämäkin väittely on perseestä, koska lähtökohtana molemmat osapuolet olivat tyytyväisiä ja väittelyn tuloksena kyrpiintyneitä.
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 21.08.09 - klo:23:28

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    On loppujen lopuksi ihan sama kumpaan laitteeseen päätyy, luultavasti on joka tapauksessa ostokseensa tyytyväinen. :) Ja ainahan voi ostaa molemmat, kuten minä.
    Kirjattu
  • 22.08.09 - klo:16:16
    pespillä kun on räiskintään ja ajo-peleihin keskittynyt tuo pelivalikoima

Taitaa ne nipalasit nyt olla sen verran tummat ettei niistä meinaa millään nähdä läpi. Joku tykkää ananaksesta ja joku luumusta.
    Kirjattu
  • 22.08.09 - klo:16:24
    Joku tykkää ananaksesta ja joku luumusta.

Minä en kummastakaan. B)

Mutta kyllähän tuo Deriumin lista näyttää ensisilmäyksellä ajo- ja räiskintäpelipainoitteiselta, mutta totta kai siellä on muutakin. Täytyy vielä todeta, että minun listassani oli enemmän genrejä edustettuna. B) No toki toki, "paras peli" -listat ovat joka henkilöltä erilaisia jne.
    Kirjattu
  • 22.08.09 - klo:16:59

Raitoningu Poissa

• From Valhalla
    <a href="http://www.youtube.com/v/qUi2NXS_DSc&amp;hl=en&amp;fs=1&amp;color1" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/qUi2NXS_DSc&amp;hl=en&amp;fs=1&amp;color1</a>

PSP:lle saapuu Ipod Touchin/Iphonen appsien tapaisia minipelejä. Joiden hinta on sellainen noin 0-10e.
    Kirjattu
  • 23.08.09 - klo:17:06

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    Odotan mielenkiinnolla. Vaikka kyllähän PSP:lle löytyy jo nyt lukuisia ihan laadukkaitakin ladattavia pikkupelejä, joita ei ole hinnalla pilattu, kuten Beats, Riff: Everyday Shooter ja Super Stardust Portable.
    Kirjattu
  • 16.09.09 - klo:13:07

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    http://pelaajalehti.com/2009/09/16/pelaajahd-esittelyssa-pspgo/

Hyvältä näyttää. Harmi vain että maksaa melkein saman verran kuin Xbox 360 Elite. >:[
    Kirjattu