Rekisteröidy,


niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!



Pysy aina kirjautuneena sisälle

Seuraava The Legend of Zelda

13.12.07 - klo:18:37

Kraid

On se nyt kumma kun edes Twilight Princess ei kadottanut Zeldahimoa (sen sijaan se kasvatti entuudeltaan sitä), odotan jo innoissani minkälainen uusi ja mahtava The Legend of Zelda tulee olemaan Wiillä. Ohjaus tulee olemaan varmaan tarkempaa ja entistä hienompaa, kuten myös grafiikka. Toivottavasti saamme myös uusia lumoavia musiikkeja peliin (kuten myös vanhojakin Zelda-kappaleita) ja maailma tulee olemaan laajahko toivon mukaan. Vaikeusasteen nostaminenkaan ei olisi pahitteeksi, Wind Waker ja Twilight Princess tuppasivat olemaan hieman helpohkoja, vaikka todella mahtavia pelejä kumpikin...

Olimar muistaakseni laittoi "Nintendo Suomen foorumeille" linkin tällaiseen: http://zelda2008.com/ - veikkaan feikiksi, ennen tuossa oli kuitenkin tällainen kuva: klikkaa

Nonni, ootan kun Riby ehtii tähän ketjuun kertomaan omat teoriansa. ;)

Zeldan tulisi olla sopivassa määrin edellisten osien kaltainen, mutta laajempi, elävämpi ja juoneltaan kiinnostavampi. Tämä riittäisi minulle hyvin.

Nimenomaan. Otit myös hyvin huomioon sen, että välillä TP:ssä ajatteli "olenko minä tosiaankin ainoa, joka tekee Hyrulen hyväksi jotain", elävämpi jos mikä seuraavan Zeldan tulisi olla.
« Viimeksi muokattu: 06.12.12 - klo:03:35 kirjoittanut Osiris »
Kirjattu
  • ::
  • 13.12.07 - klo:19:43

    Arctic Fox Poissa

    • Vulpes Arctos
      • Nintendo Network ID: VulpesArctos
      • Wii-numero: 3209 8382 1974 7037
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737 - 9594 - 1755
      • Xbox Live Gamertag: Vulpes Arctos
      • Steam ID: Vulpes_Arctos
    Twilight Princessin linja oli juuri oikea. Perinteikästä Zeldaa entistä laajempana ja komealla ulkokuorella varustettuna. Mutta koska alkuperäisenä alustana oli kohtuullisen tehoton masiina, Gamecube, ei pelistä voitu tehdä yhtä kunnianhimoista kuin monet toivoivat. Wii on kuitenkin ihan eri luokkaa ja uskon, että seuraavassa Zeldassa on monia pieniä asioita, jotka parantavat pelikokemusta merkittävästi. Toivon maailmasta elävämpää kuin TP:ssä. Siinä minulla oli liian usein tunne, että olen ainoa tyyppi, joka koskaan tekee yhtään mitään koko Hyrulessa. Parempi grafiikka on selvä uudistus.

    En kuitenkaan halua mitään Phantom Hourglassin kaltaista Pekka Peruspelaajan Zeldaa. Wiin seuraavan Zeldan tulisi olla sopivassa määrin edellisten osien kaltainen, mutta laajempi, elävämpi ja juoneltaan kiinnostavampi. Tämä riittäisi minulle hyvin.

    Näitä on muuten hauska lukea sitten, kun Wiin Zelda on jo ilmestynyt... :)
    Kirjattu
  • ::
  • 13.12.07 - klo:20:36

    TheJ Poissa

    • Mindfucker
    • Anti-materia.
    Itse oikeastaan toivoisin samaa. Olisi hauskaa seurata muitten elämää muuallakin, kuin jossain kaupungissa. Olisi myös hauskaa jos pelihahmoille tapahtuisi joskus jotain eriskummallista ja "inhimillistä". Miekkataistelu eri hahmojen välillä voisi myös olla hauskaa...

    "Hey! You made me drop all of my berries. You'll pay for that!" - Joku miekkamies kaupungissa, kun esim. Link tönäisee häntä vahingossa.

    "Do you accept the duel?"


    ylempää viestiä ei tarvitse lainata.
    « Viimeksi muokattu: 13.12.07 - klo:20:41 kirjoittanut Relix »
    Kirjattu
  • ::
  • 14.12.07 - klo:15:56

    paradoksi Poissa

    • sissiB
    Olisihan se kyllä hienoa jos Hyrule olisi vähän elävämpi. Ei Hyrule Fieldillä kauheasti porukkaa liikkunut TP:ssä postimiestä, Goronia ja niitä "goblineita" lukuunottamatta. Jokunen liikkuva kauppavankkuri, josta saisi "tavaroita kaikkialta hyrulesta" ja vaikka muutama ihminenkin Fieldille, vaikka kalastelemaan joen varteen tai liikuskelemaan muuten vaan. Ja tietysti haluaisin uuden Zeldan olevan laaja, juoneltaan syvällinen ja vahvan maailman omaava seikkailu. Pientä näpertelyä pitäisi riittää, koska sellainen on kivaa välipalaa, kun peli alkaa maistumaan puulta tai kaikki on jo tehty. TP:ssä oli jo jonkin verran pikkunäpertelyä sitä kaipaavalle. Kaikki pelimaailmojen historiat ja tieto yleensäkkin pelissä olevasta maailmasta lisää kummasti mielenkiintoa peliin.

    Twilight Princess miellytti minua kyllä aika paljon, vaikka minusta parantamisen varaakin vielä oli.  TP on itseasiassa ensimmäinen Zelda minkä olen läpäissyt.
    Fröpäle.
    Kirjattu
  • ::
  • 14.12.07 - klo:17:26
    Toiveajattelua, mutta;

    - TP tasoinen/tyylinen graafinen asu
    - Helvetin iso ja monipuolinen maailma
    - Käsittämätön määrä sivutehtäviä
    - Paljon kyliä ja luolastoja, ehkä vuoristo ja pari kunnollista metsää?
    - 100 tunnin peliaika
    - Vapaa miekkailu Wiiremotella
    - Tähtäys Wiiremotella
    Kirjattu
  • ::
  • 14.12.07 - klo:18:38

    Kasuli Poissa

    • Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Melkein kaikkiin voisi laittaa eteen 'kohtuullisen' tai 'lähes' : p
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • ::
  • 15.12.07 - klo:22:44
    Minä haluaisin kerrankin enemmän kuin yhden salaluolaston, ja ne salaluolat saisivat olla oikeasti ISOJA, eikä mitään kiirellä hutastuja miniluolia. Ja bossit olis kunnollisia, ei mitään remixejä.
    Kirjattu
  • ::
  • 16.12.07 - klo:14:25
    Olisihan se kyllä hienoa jos Hyrule olisi vähän elävämpi. Ei Hyrule Fieldillä kauheasti porukkaa liikkunut TP:ssä postimiestä, Goronia ja niitä "goblineita" lukuunottamatta. Jokunen liikkuva kauppavankkuri, josta saisi "tavaroita kaikkialta hyrulesta" ja vaikka muutama ihminenkin Fieldille, vaikka kalastelemaan joen varteen tai liikuskelemaan muuten vaan.

    Minulla oli hieno visio pelin julkaisemisen jälkeen Fieldin elävöittämisestä. Nuo kaikki mainitsemasi jutut olisivat mainioita parannuksia, mutta oma ideani on kiertävä sirkus: Iso sirkusteltta, joka vaihtaa parin yön välein paikkaa eri Fieldien välillä. Teltan sisällä pitäisi tietty tehdä sivutehtäviä, ja sirkuslaiset itse antaisivat Linkille teltan ulkopuolisia tehtäviä, kerää mönjää ja papanoita ja tuo minulle etc. Tällä ajatuksella olen herkutellut. Sisällöllisiä asukkaita ja kyliä lisää, ne ovat minun parannuslistallani ykkösenä.

    Edit: Joku Assassin's Creedin kylien tapainen iso kaupunki (ei kuitenkaan niin iso :S), vaikka Castle Town potenssiin kolme, olisi myös hieno - tosin sisältöä pitäisi myös olla.
    « Viimeksi muokattu: 16.12.07 - klo:14:26 kirjoittanut Olimar »
    Kirjattu
  • ::
  • 16.12.07 - klo:16:43
    -Wind Wakerin tyylinen grafiikka
    -Clock Town potenssiin 10
    -EI ENÄÄ NIITÄ SAAKUTIN TYPERIÄ HIIVISKELYKOHTIA.

    Eipä muuta.
    « Viimeksi muokattu: 16.12.07 - klo:16:49 kirjoittanut Odolwa »
    Kirjattu
  • ::
  • 16.12.07 - klo:17:31

    Relix Poissa

    • Defective
    • Wää
    Itse ainakin toivon että:
    - Susi Linkin paluu (Tp:ssä ei käytetty tarpeeksi sitä, jäi nälkä.)
    - Vapaa maailman kartta (Tww tyylinen, mutta ei kokonaan merta.)
    - Joku härveli/elukka millä voisi lentää, samaan tyyliin kuin Tp:ssä oli Gargorock, mutta vapaa lentoa.
    - Vihollisia jotka oikeasti ovat tappavia...1/4 sydäntä vahinkoa on ehkä ihan sopiva ensi metreillä, mutta ei riitä loppupeleissä.
    - Parempia Puzleja (...').
    - Enemmän tekemistä sen jälkeen kuin viimonen lopari on tapettu.
    - Ei Ganondorkaa enää...
    - Enemmän niitä saakutin typeriä hiiviskely kohtia, muistaakseni Tp:ssä ei ollut yhtään ja Ph:ssakin vain yhdessä paikassa.
    Kirjattu
  • ::
  • 16.12.07 - klo:17:57

    Pallokala Poissa

      • PSN ID: omenaaa_
      • Steam ID: _asdfghjkl_
    Toivon että:


    -Ei enää susi-Linkkiä
    -Paljon sivutehtäviä
    -iso metsä
    -vain pari luolastoa
    -juoni olisi paljon monimutkaisempi ja synkempi
    -ei enää mitään MIDI-pimputuksia vaan oikea orkestoroitua musiikkia
    -joku iso kaupunki

    Ainakin nuo olisi kiva nähdä.

    EDIT: odotinkin että joku olisi erimieltä noista kahdesta
    « Viimeksi muokattu: 17.12.07 - klo:13:34 kirjoittanut Skedar »
    Kirjattu
  • ::
  • 16.12.07 - klo:18:03

    mosse Poissa

    • Mosse
    -vain pari luolastoa
    -juoni olisi paljon monimutkaisempi ja synkempi

    Missä vaiheessa Zeldoissa juonella on ollut jotain väliä. Ihan hyvä, että ne ovat sellaisia suht vähäeleisiä, jolloin voi keskittyä siihen itse pelaamiseen. Jos monimutkaisia juonia kaivataan, niin voi ihan suosiolla pelata niitä MGS:iä ja RPG:itä.

    Ja luolastothan ovat Zeldojen parasta antia, niitä pitää laittaa niin monta kuin hyviä vain saadaan tehtyä!
    [22:22] <+Linkkiro> Miks Mosse tietää kaiken >_>
    [22:23] <+pandem> koska mosse on paras
    Kirjattu
  • ::
  • 03.01.08 - klo:15:02
    Mitäs veikkaatte, koska tihkuvat ensimmäiset informaationkimpaleet uudesta Zeldasta? Ite veikkaan loppukevättä.

    EDIT: ZeppelinK osui melko hyvin naulankantaan (vaikka onkin ruttunaama), jotain tuollaista minäkin tulevalta Zeldalta kaipaan, tosin pienehkö lineaarisuus olisi jees, mutta suuri osa luolastoista vapaavalinnaisessa järjestyksessä (enemmän kuin se, että TWW:ssä saa päättää, että missä järjestyksessä vetää Wind/Earth Teplet ja kerää Triforce Shardit).
    « Viimeksi muokattu: 03.01.08 - klo:23:11 kirjoittanut Tubelinus »
    Kirjattu
  • ::
  • 03.01.08 - klo:19:42
    - Iso kartta/pelialue
    - Ei lineaarisuutta, luolastoissa suht vapaa järjestys, tietenkin luolastoja, jossa hyödynnetään vanhoja itemejä.
    - Sidequestejä, paljon
    - Vaikeusaste

    Wiin kontrolleja saa hyödyntää, muttei liikaa (KISS).
    Kirjattu
  • ::
  • 04.01.08 - klo:14:55

    Kaiser Dragon Poissa

    • King Of Darkness
      • PSN ID: ShredderDragon
      • Steam ID: RuyBone
    Parasta siihen minun mielestäni olisi nämä kyseiset asiat:
    Hyvä Grafiikka
    Kunnon juoni
    Uusia hahmoja
    Ganondorf pahemmaksi?
    vaikeusasteita ainakin extremeen asti.
    Mahdollisesti uudenlainen kenttä kartta.

    Tällaisia vaatimuksia olisi minulla. Jos on kommentoitavaa niin semmoiset asiat minulle yksityisviesteinä ettei tule joitakin turhia viestejä tähän ketjuun.
    Dragons forever!
    Kirjattu
  • ::
  • 04.01.08 - klo:17:36
    Ei lineaarinen isolla maailmalla ja ainakin vaikeammilla bosseilla varustettu erittäin pitkä uuteen tarpeeksi Hyrulemaiseen paikkaan sijoittuttuva sekä kunnollisilla Wiimote kontrolleilla varustettu Zelda olisi ässä. Ja ei, en tiivistänyt kaikkea yhteen lauseeseen, olen usean kanssa samaa mieltä siitä, että niitä muita ihmisiä pitäisi saada lisää ja paljon! Mitä teki TP:n isolla maailmalla, kun siellä ei ollut yhtään mitään? Oli vain tiellä mokomakin turhake, ja sen lisäksi maailma oli liian putki. Pitäisi olla yksi iso alue jossa voisi risteillä ristiin rastiin, ja jossa ei olisi joko kallio tai rotko rajoittamassa liikkumista. Ajatelkaa, jossain umpisurkeassa Runscapessakin on paremmin toteutettu maailma. Hui. >_>

    Ja kun orkesteroidusta musiikista oli puhe, pitäisin sitä todennäköisenä seuraavaa Zeldaan. Super Mario Galaxylla Nintendo taisi testata sen toimivuutta ja jos minulta kysytään, on Galaxyn soundtrack yksi vuoden parhaimmista ellei paras.
    Kirjattu
  • ::
  • 05.01.08 - klo:19:17

    Prime Poissa

    • When the wild finn blows.
      • FinZelda, Zeldan asialla
    Laitan myöhemmin lisää, mutta aluksi tämä: SSBM:n Link
    Kirjattu
  • ::
  • 18.01.08 - klo:22:33

    Dragonride

    Veikkauksia : Tuleeko kolmas Wind Wakeri Wiille? Tuleeko Linebeck takasin?
    Kirjattu
  • ::
  • 18.01.08 - klo:23:19

    Arctic Fox Poissa

    • Vulpes Arctos
      • Nintendo Network ID: VulpesArctos
      • Wii-numero: 3209 8382 1974 7037
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737 - 9594 - 1755
      • Xbox Live Gamertag: Vulpes Arctos
      • Steam ID: Vulpes_Arctos
    ^ Siitä voisi tulla hyväkin, kunhan homma pidettäisiin tarpeeksi perinteikkäänä, mielestäni Phantom Hourglass ei tuntunut enää kovin Zeldamaiselta. Sarjakuvatyyliä voitaisiin kehittää entistäkin enemmän. Hahmojen animaatiosta voitaisiin tehdä paljon yksityiskohtaisempia, jolloin saataisiin ihan aidosti piirroselokuvamaista grafiikkaa. The Wind Waker on mielestäni se kaikkein paras Zelda (ehkä paras peli), ja olisihan se kiva pelata Wiillä hyvää jatko-osaa.
    Kirjattu
  • ::
  • 19.01.08 - klo:00:18
    Toistan tämän miljoonattaviidettäsadattakolmatta kertaa, mutta TWW ei ole paras Zelda, koska se on liian helppo. Muuten kyllä olisi.

    Juu, TWW:n tapainen ei olisi lainkaan paskempi. Ei sen tarvitsisi kronologisesti jatkua PH:sta, mutta seilausta ja vaikkei sitäkään niin ainakin celshadingiä. Toisaalta: tällä tavoin monet pettyisivät. Ehkä minäkin hieman. Olihan TP jo hyvän näköinen ja palan halusta nähdä mitä Nintendon kaiffarit keksivät kun laitetaan TP:tä paremmaksi Wiin tehojen sallimissa puitteissa. Wii Softwareen celshading-Zelda ja ihan kunnon julkaisuna sitten realistista grafiikkaa käyttävä Zelda?
    Kirjattu
  • ::
  • 19.01.08 - klo:00:34

    Kurathesis

    Yksittäinen huomautus tänne väliin: Vähänkö on Wind Wakeristä eteenpäin ärsyttänyt Zeldoissa se, että kun huitaisee jotain ökkömönkiäistä, se lentää ja kaatuu sadan vuoden ajan ja vielä nousee pystyyn ennen kuin sitä voi lyödä uudestaan. Ocarinassa ihan reilusti örkit välähtävät punaisena ja ehkä ihan vähän tärähtävät, mutta niitä voi huitoa melkein saman tien lisää. TP:n finishing blow oli jonkinasteinen lääke tähän, mutta tuntui kumminkin tyhmältä joutua pomppaamaan kaiken päälle samalla tavalla, uudestaan ja uudestaan.

    Seuraavaan Zeldaan mitä tahansa meininkiä, kunhan peli on hyvä ja riviörkeiltä ei kestä sataa vuotta palautua pahoinpitelykuntoisiksi.
    Kirjattu
  • ::
  • 19.01.08 - klo:18:53

    Prime Poissa

    • When the wild finn blows.
      • FinZelda, Zeldan asialla
    Jaa toivoisin seuraavalta zeldalta erittäin suurta maailmaa, ja kuten aikaisemmin mainitsin Super smash bros meleen graafista tyyliä... tosin vähän laaduukkaamapana. Tapahtumapaikkana hyrule, joskin tykkäisin myös HYRULE seikkailusta jossa olisi TWW tai PH graffat. hee
    Kirjattu
  • ::
  • 22.01.08 - klo:17:13

    Arctic Fox Poissa

    • Vulpes Arctos
      • Nintendo Network ID: VulpesArctos
      • Wii-numero: 3209 8382 1974 7037
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737 - 9594 - 1755
      • Xbox Live Gamertag: Vulpes Arctos
      • Steam ID: Vulpes_Arctos
    Toistan tämän miljoonattaviidettäsadattakolmatta kertaa, mutta TWW ei ole paras Zelda, koska se on liian helppo. Muuten kyllä olisi.

    Vaikeissa peleissä ei ole ideaa. Itseäni ei ainakaan erityisemmin kiehdo ajatus kuolla monta kertaa jossain bossissa. On vain hyvä että ei tarvi stressata kovaa vaikeustasoa.

    EDIT. Kämmäsin quoten.
    « Viimeksi muokattu: 22.01.08 - klo:19:57 kirjoittanut Arctic Fox »
    Kirjattu
  • ::
  • 22.01.08 - klo:17:16

    mosse Poissa

    • Mosse
    Vaikeissa peleissä ei ole ideaa. Itseäni ei ainakaan erityisemmin kiehdo ajatus kuolla monta kertaa jossain bossissa. On vain hyvä että ei tarvi stressata kovaa vaikeustasoa.

    Vaikeissa peleissä on oikeasti ihan hitosti ideaa, kunhan se on edes jollain tavalla reilua. Totta kai joku äkkikuolemahelvetti jossain tasohyppelyssä on silkkaa paskaa.

    Ja TWW ei kyllä olisi vähän haastavampanakaan todellakaan mikään paras Zelda.
    [22:22] <+Linkkiro> Miks Mosse tietää kaiken >_>
    [22:23] <+pandem> koska mosse on paras
    Kirjattu
  • ::
  • 23.01.08 - klo:20:22
    Vaikeissa peleissä ei ole ideaa. Itseäni ei ainakaan erityisemmin kiehdo ajatus kuolla monta kertaa jossain bossissa. On vain hyvä että ei tarvi stressata kovaa vaikeustasoa.
    Ei, mutta liian helppo on aina liian helppo. Kaikki pomot kun olisivat yhtä haastavia kuin MP3:n loppubossi niin ei olisi valittamista ollenkaan.
    (click to show/hide)
    Kirjattu
  • ::
  • 24.01.08 - klo:21:00
    Corruptionin loppubossi oli aivan naurettavan helppo. Menetinköhän energiatankeista edes puolia, en tainnut. Nykyisissä Zeldoissa tosin sekin olisi varmaan sitten "vaikea", näin tässä on käynyt. Itku.

    Olisi kivaa, jos tässä uudessa Zeldassa mahdollisesti edes viimeinen bossi pääsisi haastavuudessaan edes tiettyjen pelien ensimmäisten bossien tasolle. En nauti kiroilusta vaikeiden kohtien tullessa, nautin siitä fiiliksestä mikä tulee, kun tuntee saavuttaneensa jotain. >_>

    Edit: Jaa, no ihmekös kun niitä tankkeja en menettänytkään. :D
    « Viimeksi muokattu: 27.01.08 - klo:16:06 kirjoittanut Orhyanos »
    Kirjattu
  • ::
  • 06.03.08 - klo:14:51
    Corruptionin loppubossi oli aivan naurettavan helppo. Menetinköhän energiatankeista edes puolia, en tainnut.
    Pelasit kai normalilla? Veteranilla mä ainakin onnistuin kuolemaan siinä useemmin kuin pari kertaa.
    (click to show/hide)

    NOSTO: Koska E3 järjestetään? Jos tihkusii jo tietoa uudesta Zeldasta? :) Pretty please..?
    Kirjattu
  • ::
  • 06.03.08 - klo:15:29
    Tsekatkaas tuo http://www.zelda2008.com. Sinne tuli joku blogin tapainen, lueskelen sitä tässä nyt.

    Eli feikki mikä feikki.
    « Viimeksi muokattu: 06.03.08 - klo:16:29 kirjoittanut Mastermind »
    Kirjattu
  • ::
  • 06.03.08 - klo:16:25

    Kraid

    Klikkaa

    Mielenkiintoista, mutta silti järjellä ajateltuna huuhaata.
    Unohdin myös mainita, että tuo Linkin pärstä mikä on esiintynyt internetsissä jo parilla sivustolla, löytyy myös eräänä aprillipäivänä tehdystä Zeldavideosta, jossa seuraavaksi Zeldaksi povattiin jotain futuuriseikkailua.

    Mutta jostain syystä odotan ja toivon paljon seuraavalta Zeldalta, josta toivon mukaan tihkuisi edes hiukan tietoa piakkoin...

    Aprillipäivän pilavideo
    Ja näitähän riittää
    « Viimeksi muokattu: 06.03.08 - klo:16:34 kirjoittanut Kraid »
    Kirjattu
  • ::
  • 06.03.08 - klo:18:57

    JoneZi Poissa

    • Ammatti kokki
    • Badass
    Itse toivoisin seuraavalta Zeldalta hieman lisää romantiikkaa. Linkillä ja Ilialla oli herkkä hetki TP:ssä ja Midnakin vuodatti peräty kyyneleen Linkin takia. :D
    TP:n Linkin persoonallisuus oli hyvä osa peliä, että senkin naamasta näkee mitä se ajattelee eikä pokeninaamana vain tuijota kaikkia. Odotellessani TP:tä mielessä kävi miten lopputaisto olisi voinut päättyä. Link lyö Ganonin/dorfin maahan tämä kaatuu. Link menee lähemmäs äkkiä Ganon/dorf nousee ja upottaa miekkansa Linkkiin. Link kuolee ja Ganon/dorf nauraa silloin alkaa sade joka peittää Hyrulen ja sitten tulee TWW. Ehkä liian traagista jos Link kuolisi, mutta olisi ainakin totaallinen yllätyskäänne. Meri Zeldaa odotan myös sillä Daphnesin toive ei ole toteutut, kun Link ja Tetra menivät eksymään reitiltään PH:ssa. Joten kyllä se pitäisi sekin saattaa päätökseen. Wiillä saataisi kunnon peli sillä DS:llä PH ei säväytä niin paljoa, kuin veljensä.
    Kyllä, niin se on.
    Kirjattu
  • ::
  • 06.03.08 - klo:19:12

    Kraid

    Minä en ottaisi enää innolla vastaan peliä, joka on jälleen yksi jatko-osa The Wind Wakerille, ja joka saattaa mahdollisesti jopa failata. Phantom Hourglass failasi jonkun verran, mutta Wiin seuraava Zelda - ei mielellään - eikä ehdottomasti saa olla mitään seilailua. Siihen alkaa jo ihan oikeasti kyllästymään, jos sitä näkee vielä yhdessäkin Zeldassa. Älkääkä vain alkako vertaamaan seilailua Eponalla ratsastamiseen, koska minun on myönnettävä, että ratsastaminen on kyllä paljon hauskempaa ja viihdyttävämpää.

    Veikkaan, että Tonikaan ei haluaisi sitä ainaista meriteemaa, taisi ihan ajaa sitä takaa tuolla epämääräisellä viestillään? Blaah.

    Odotellessani TP:tä mielessä kävi miten lopputaisto olisi voinut päättyä. Link lyö Ganonin/dorfin maahan tämä kaatuu. Link menee lähemmäs äkkiä Ganon/dorf nousee ja upottaa miekkansa Linkkiin. Link kuolee ja Ganon/dorf nauraa silloin alkaa sade joka peittää Hyrulen ja sitten tulee TWW.

    Ah, draamaa. Mutta eihän se olisi noin voinut käydä, eihän Link ole koskaan hävinnyt Ganondorfille. Eikä tietääkseni Ganondorfin nauru Hyrulea veteen peittänyt, vaan se liittyi jotenkin Jumaliin. Toivonkin seuraavan Zeldan ehkä oikeaisevan The Wind Wakerin introa.
    « Viimeksi muokattu: 06.03.08 - klo:19:20 kirjoittanut Kraid »
    Kirjattu
  • ::
  • 06.03.08 - klo:19:35

    JoneZi Poissa

    • Ammatti kokki
    • Badass
    Odotellessani TP:tä mielessä kävi miten lopputaisto olisi voinut päättyä. Link lyö Ganonin/dorfin maahan tämä kaatuu. Link menee lähemmäs äkkiä Ganon/dorf nousee ja upottaa miekkansa Linkkiin. Link kuolee ja Ganon/dorf nauraa silloin alkaa sade joka peittää Hyrulen ja sitten tulee TWW.

    Ah, draamaa. Mutta eihän se olisi noin voinut käydä, eihän Link ole koskaan hävinnyt Ganondorfille. Eikä tietääkseni Ganondorfin nauru Hyrulea veteen peittänyt, vaan se liittyi jotenkin Jumaliin. Toivonkin seuraavan Zeldan ehkä oikeaisevan The Wind Wakerin introa.

    En minä sitä tarkoittanutkaan, että Ganondorf olisi sen sateen nauramalla tehnyt. :D Jumalattarethan sen sitten pistivät tulemaan. Joo Ganon ei ole koskaan voittanut Linkkiä, mutta se on jäänyt kiinni yhdestä tai kahdesta virheestä.
    OoT: Hän ei tappanut Young Linkkiä vaikka olisi voinut, koska ei aavistanut tämän oleva Hero of Time.
    TWW: Hän olisi voinut antaa Helmarocin syödä Linkin pois heittämisen sijaan tai olisi voinut sivaltaa tämän samantien ennen, kuin Tetra tuli häiritsemään. Hän olisi myös voinut tappaa Linkin ennen, kuin alkoi ihastelemaan Triforcea.

    Kyllä, niin se on.
    Kirjattu
  • ::
  • 06.03.08 - klo:23:34

    Arctic Fox Poissa

    • Vulpes Arctos
      • Nintendo Network ID: VulpesArctos
      • Wii-numero: 3209 8382 1974 7037
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737 - 9594 - 1755
      • Xbox Live Gamertag: Vulpes Arctos
      • Steam ID: Vulpes_Arctos
    Aprillipäivän pilavideo
    Aivan liian hyvää ollakseen totta. Zelda voisi mielestäni toimia tuollaisessa futuristisessa ympäristössä vallan mainiosti, mutta tällaiseen ratkaisuun Nintendo ei ikävä kyllä ole valmis. Tuli ihan Jak- sarjan toinen ja kolmas osa mieleen. Niissähän tehtiin sama temppu, eli loikattiin 500 vuotta tulevaisuuteen, mutta säilytettiin useita aiemmin tuttuja elementtejä mukana. Final Fantasy VII- tyyli pistää kuolaamaan.

    Mutta kaikki tuo on vain fiktiota. Ideassa on kuitenkin valtavasti potentiaalia.
    Kirjattu
  • ::
  • 07.03.08 - klo:09:23
    Lainaus
    Aprillipäivän pilavideo
    En hirveästi pitänyt. Artwork muistutti paikoitellen Metroid Primeä. Mieleen tuli myös Great Bay Temple.




    « Viimeksi muokattu: 07.03.08 - klo:09:34 kirjoittanut Odolwa »
    Kirjattu
  • ::
  • 07.03.08 - klo:13:58
    Ihan vitun loistava idea toi tulevaisuusjuttu. Mm, delicious.
    Kirjattu
  • ::
  • 07.03.08 - klo:14:26
    Kirjattu
  • ::
  • 07.03.08 - klo:14:42
    Lopettaisin videopelien pelaamisen kokonaan, jos tuon tyyppinen Zelda tulisi.
    Kirjattu
  • ::
  • 08.03.08 - klo:17:41

    Tapza Poissa

    • /)^ɛ^(\
    • Rappiolla
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Samaa mieltä kahden ylemmän kanssa. Sori jos olen vanhanaikainen, mutta en koskaan haluaisi Zeldassa seikkailla tuon kaltaisessa ympäristössä. Jak-sarjaan nyt on melko älytöntä verrata, koska Zeldalla on huomattavasti pidemmät perinteet kuin Naughty Dogin kaksikon seikkailuilla, jotka alkoivat vasta vuosituhannen taitteessa.

    Uudelta Zeldalta oikeastaan haluaisin vain komeampaa grafiikkaa, elävämmän pelimaailman ja mielellään myös jonkinlaisia uudistuksia. Liikkeentunnistus ja Wii-kapula tarjoavat paljon mahdollisuuksia, mutta toivon etteivät uudistukset rajoittuisi vain niiden hyödyntämiseen. Kunhan eivät vaan poikkea radalta turhan radikaalisti.
    Gabe is thin. Gabe is thin. Gabe is thin.
    Kirjattu
  • ::
  • 08.03.08 - klo:23:47

    Arctic Fox Poissa

    • Vulpes Arctos
      • Nintendo Network ID: VulpesArctos
      • Wii-numero: 3209 8382 1974 7037
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737 - 9594 - 1755
      • Xbox Live Gamertag: Vulpes Arctos
      • Steam ID: Vulpes_Arctos
    ^ Taidatte olla oikeassa. Zeldan juuret ovat kieltämättä niin vankasti menneisyyden fantasiamaailmassa, että tuollainen muutos olisi taatusti monille faneille liikaa. Mielestäni Nintendo voisi kyllä tehdä tuon tyylisen pelin, jos tekisivät siitä ihan uuden pelisarjan, eivätkä Zeldaa. Nintendolta kun kaipaisin uutta, tosipelaajille suunnattua pelisarjaa, kuten Zelda ja Metroid. Futuristinen toimintaseikkailu voisi olla Nintendon tekemänä oikein hyväkin.

    Ja kun nyt kaikki muutetaan, niin annetaan samantien Linkille kunnon haarniska ja sellanen leipäveitsi, että saa viholliset kunnon viipaleiksi. Verta myös parisataa litraa niin kyllä lähtee ja mieluiten vielä seksikohtais Linkin ja Zeldan välille.
    YEAH!
    « Viimeksi muokattu: 09.03.08 - klo:00:04 kirjoittanut Arctic Fox »
    Kirjattu
  • ::
  • 08.03.08 - klo:23:59

    Samirai Poissa

    • JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
      • Nintendo Network ID: Samirai
      • 3DS-ystäväkoodi: 0001-3327-0574
    Siirretään Metroid vain takaa kuvattavaksi, kuten se olis >>>omasta mielestäni<<< pitänyt tehdä heti alusta lähtien, niin siinähän meillä ois mahtava futuristinen toimintaseikkailu...

    Mutta siis uudesta Zeldasta. Pelimaailman ei tarvitse todellakaan olla TP:n maailmaa suurempi, kunhan vain paljon PALJON eläväisempi. Grafiikkahuora en koskaan ole ollut, ni ihan sama vaikka pysyisivät nykyisessä grafiikassa. Taistelua entistä monimutkaisemmaksi, sillä mikään ei ole hauskempaa, kuin vihollisten kurittaminen kymmenin eri keinoin. Yksi aikamatkustusta hyödyntävä temppeli. Enemmän erilaisia aseita ja tunikoita, ei kuitenkaan liikaa, sillä RPG:tähän ei olla tekemässä. Sivutehtäviä reilusti enemmän ja enintään yksi "kerää kaikki ärsyttävät pikkuöttiäiset joka ikisestä pienestä kolosta" -tehtävä. Isompia ja vaikeampia hirviöitä, loppupomo, joka ei ole uudelleenkierrätystä. Voisivat myös panostaa juoneen enemmän, sillä TP:ssä se oli varsin löysä. Ja kun nyt kaikki muutetaan, niin annetaan samantien Linkille kunnon haarniska ja sellanen leipäveitsi, että saa viholliset kunnon viipaleiksi. Verta myös parisataa litraa niin kyllä lähtee ja mieluiten vielä seksikohtais Linkin ja Zeldan välille.
    Kirjattu
  • ::
  • 09.03.08 - klo:23:18

    Tapza Poissa

    • /)^ɛ^(\
    • Rappiolla
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Metroid Primehan suunniteltiin alunperin kolmannesta persoonasta kuvatuksi, mutta homma ei kuulemma toiminut niin hyvin mitä paperilla joten Shigge muistaakseni kehotti sitten vaihtamaan 1st person-kuvakulmaan. Uusi pelisarja Nintendolta olis kieltämättä ihan kiva, ei tarvitsisi aina olla odottamassa seuraavaa Zeldaa ja Super Mariota.

    Lainaus
    Verta myös parisataa litraa niin kyllä lähtee ja mieluiten vielä seksikohtais Linkin ja Zeldan välille.
    Hell yeah! Ja jos viimeksi mainittu toteutuu, niin todellakin Zeldalle isommat tissit.
    « Viimeksi muokattu: 09.03.08 - klo:23:21 kirjoittanut Tapza »
    Gabe is thin. Gabe is thin. Gabe is thin.
    Kirjattu
  • ::
  • 09.03.08 - klo:23:31
    No joo ja sit wielä semmonen hauska seksi minipeli siihen.

    Mut nyt puhutaan Nintendo pelistä camoon.
    Kirjattu
  • ::
  • 10.03.08 - klo:15:03
    Semmonen, että pitää liikuttaa Wii Remotea tietyssä tahdissa aina haluttuun suuntaan. Tavallaan semmonen rytmipeli!

    Mutta kyllä ne Nintendon kaverit vaan taitaa kuitenkin olla semmosia pikkupervoja, että ihan hyvin saattaa tulla isotissinen Zeldakin jossain vaiheessa. N64:n grafiikat eivät sallineet sen kummempia pervoiluja, vaikkakin Majora's Maskissakin sitä yritettiin (Kafein äitillä on jokin omituinen iso klöntti rintakehänsä yllä) ja ei voi kukaan kiistää, etteivätkä Great Fairyt olisi hieman pornohtavia, vaikkakaan kukaan tuskin semmoisista palikoista liiemmin kiihottuu. The Wind Waker puolestaan valitsi tyylisuunnakseen cel-shadingin ja lapsenomaisuuden. Tähän ei millään sopinut isot tissit, vaan kaikki naiset olivat (lähes?) lautoja. Twilight Princessissä ehkä saatiin jotain esimakua siitä, mitä on tulossa. Isoine tissineen ja suurine kaula-aukkoineen tepastellut Telma kumarteli Linkin edessä siten, että Linkillä oli aitiopaikat Telman tissiväliin.

    Vaikkakaan isotissiset naiset videopeleissä ei taida kenenkään listalla olla numeroykkösenä, ovat ne joka tapauksessa hyvä lisä. Miettikääpäs miten paljon keskustelua Telmankin tissit ovat pelimaailmassa herättäneet. Se, että pelistä keskustellaan, missä mielessä tahansa, on aina hyvä asia pelintekijöille. Siksi Nintendolta voikin olettaa juuri jotain tämmöistä pikkutuhmaa, joka voidaan ohittaa olankohtautuksella Nintendonm taholta siten, että: "Onhan niitä isotissisiä naisia oikeassakin elämässä." GTA:n tekijät eivät voi sanoa, että: "Onhan niitä oikeassakin elämässä vapaalla jalalla ihmisiä, jotka ovat tappaneet tuhat ihmistä ajamalla heidän ylitseen tai ampumalla heidät."
    Kirjattu
  • ::
  • 10.03.08 - klo:15:10
    ..Telma kumarteli Linkin edessä siten, että Linkillä oli aitiopaikat Telman tissiväliin.

    No sinne nyt ei haluu kukaa
    Kirjattu
  • ::
  • 12.03.08 - klo:18:40

    Artsi2 Poissa

    • Graafikkotaituri
      • blogi
    Lainaus
    että Linkillä oli aitiopaikat Telman tissiväliin.
    se on tissivako :C
    Kirjattu
  • ::
  • 26.03.08 - klo:17:24

    jerskale Poissa

    • ohmo
      • Xbox Live Gamertag: Jerskaleh
    The Legend of Zelda: Link to the Future hmm, ei kyllä toimisi zeldana. Lopputehtävä on varmaan, pelasta zelda kerros talosta O_O. Voisihan siitä tehdä hyvän pelin muuttamalla nimeä ja henkilöitä.
    Kirjattu
  • ::
  • 27.03.08 - klo:13:05
    Kukaan, joka on OIKEASTI sitä mieltä, että Zelda pitäisi moisella pilata, ei oikeasti Zeldoista pidä.
    Kirjattu
  • ::
  • 27.03.08 - klo:13:19
    Älkääs nyt täysin noita tieteiskuvitelmia talloko, jo TP:ssä oli havaittavissa yhtymäkohtia esimerkiksi Tähtien Sotaan. Ganondorfin miekkahan kiiltelee kuin mikä tahansa laserkepukka ja eikös Zant kumman naamarinsa kanssa huohota ja köhi lähes tulkoon yhtä raskaasti kun edellä mainitun scifieepoksen tunnetuin pahis? Zantkin vaipui voiman pimeälle puolelle äärimmäisen epätoivon saattelemana. Ja entäpä Dominion Rod... "Use the force, Link!"
    En kuitenkaan tällä tarkoita, että Zeldojen pitäisi muuttua joksikin kyberpunkroskaksi. En suinkaan.
    Kirjattu
  • ::
  • 27.03.08 - klo:18:01
    Niin, ja olihan pelissä myös raketinheitin, tai joku sen sellainen. Midnan kypärä oli myös kopioitu mallikkaasti Conan the Barbarianista, joka tosin nyt ei taidakaan liittyä mitenkään mihinkään. Höh...

    En kyllä itsekään toivo, että Zeldat harppaisivat tulevaisuuteen. Metroidit ovat sitä varten.
    Kirjattu
  • ::
  • 27.03.08 - klo:19:31

    Gold Poissa

    • ヘイロー
    • Pläts
      • Xbox Live Gamertag: I Goldi I
      • PSN ID: GoldiFIN
    Minulle on aivan sama, että mihin aikakauteen tämä uusi Zelda tulisi sijoittumaan, sillä pääasia on vain pelin laadussa. On kyllä niin pieni mahdollisuus, että Nintendo menisi muuttamaan niin radikaalisti.
    "The flow of time is always cruel...
    Its speed seems different for
    Each person, but no-one can
    Change it..."
    Kirjattu
  • ::