Rekisteröidy,


niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!



Pysy aina kirjautuneena sisälle

Seuraava The Legend of Zelda

1 2 [3] 4 5 ... 7   Siirry alas
28.06.08 - klo:20:45

heplo Poissa

  • Resetin paskin jätkä
  • I'm back and I'm watching you.
No jos luolastot jättäisi Zeldoista pois, niin ei se olisi enää Zelda.

Luolastot ovat mielestäni Zeldojen kurjimpia osuuksia.
I Päiväkotikerho I
"Joka reikään banaania."
Kirjattu
  • ::
  • 28.06.08 - klo:20:47
    Juu, alle viisi miekkaa on ihan vielä jees. Ja tällä kertaa megaton hammerin saisi mun puolestani heittää "miekkavalikkoon", jos moinen tulee. Erittäin pienessä määrin hahmokehitys ei olisi pahaksi, mutta mieluummin sekin esineiden kautta. Esimerkiksi voisi valita ottaisiko kahden käden miekan vaiko pegasus bootsit.

    Heplo, this is madnes.
    Kirjattu
  • ::
  • 28.06.08 - klo:21:12

    mosse Poissa

    • Mosse
    Luolastothan tekevät Zeldasta Zeldan, ei siitä mihinkään pääse. Totta kai samantyylisen pelin voi toteuttaa siten, ettei luolastoilla ole niin suurta painoarvoa, (Okami) mutta kyllä ne aika erottamattomasti pelisarjaan kuuluvat.

    Ja en nyt väitä, että hahmonkehitystä Zeldaan tarvittaisiin, mutta eivät sellaiset elementit pelistä mitään ropea automaattisesti tee. Voiko joku tosissaan väittää esimerkiksi Castlevanioita ropeiksi, vaikka niissäkin hahmolle hommataan uusia varusteita ja nostetaan tasoja?
    [22:22] <+Linkkiro> Miks Mosse tietää kaiken >_>
    [22:23] <+pandem> koska mosse on paras
    Kirjattu
  • ::
  • 28.06.08 - klo:21:18
    Luolastot edelleen vahvasti pelin etenemiseen liityviä, mutta näiden rinnalle jotain muutakin merkityksellistä tekemistä. Jotain muutakin, kuin pakollista pelin täytettä (erinäisten esineiden/asioiden keräilyt yms. hiiteen tai niille kunnolliset kasvonkohotukset). Ääninäyttelystä en uskalla mennä sanomaan. Se joko toimisi, tai sitten ei. Jälkimmäisessä tapauksessa pelin tunnelma särkyisi pahasti.
    Kirjattu
  • ::
  • 28.06.08 - klo:21:51

    Kasuli Poissa

    • Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Ja jos luolastot puuttuisivat, heplo sanoisi että Zeldat ovat vain Hyrulessa edestakaisin pomppimista. Löytäisitkös vaihteeksi jostain jotain positiivista?
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • ::
  • 28.06.08 - klo:22:09
    RE4:n "rope-ominaisuudet" sulautuivat hyvin peliin (aseiden virittely, aseiden valinta...), samanlaista asekikkailua tms toivoisin zeldaan. Esim. miekkoja olisi monta erilaista, mutta pitäisi valita mitä käyttää ja kehittää. Ei myös tosiaankaan mitään ylivietyä hahmonkehitystä, mutta jotain pientä voisi olla. Kaikki liittyisi tietenkin aseisiin, eikä olisi liian monimutkaista/vaatisi liikaa perehtymistä tai aikaa.
    « Viimeksi muokattu: 28.06.08 - klo:22:23 kirjoittanut Olimar »
    Kirjattu
  • ::
  • 28.06.08 - klo:22:23

    Kraid

    Ihan mitä tahansa mullistavaa, kunhan ei ole jälleen uusi Ocarina of Time.
    Kirjattu
  • ::
  • 28.06.08 - klo:22:49
    Ihan mitä tahansa mullistavaa, kunhan ei ole jälleen uusi Ocarina of Time.
    Uusi Wind Waker sen sijaan kelpaisi.

    Juuri tuollaista mitä Olimar sanoi. Miekkaa voisi teroittaa tms. ja voisi valita juuri esineiden väliltä. Ei ehkä niinkään kehittämisen kannalta vaan jopa ihan sen kannalta, että minkä voi omistaa. Yksi avain, kaksi arkkua. Ennen avaamista tietää jo, mitä sieltä tulee. Valitse siitä (kuten jo aiemmassa viestissäni jotain ehdottelin).
    Kirjattu
  • ::
  • 28.06.08 - klo:22:50
    No juu, minä ainakin pidin TP:n alkupään tavasta kuljettaa tarinaa ilman luolastoja. Tietenkään Zelda ei ole Zelda ilman luolastoja, mutta ainakin tuota edellisellä sivulla mainittua juonen kulkua voisi tosiaan muuttaa. Se on nimittäin erittäin tylsää, kun heti sen yleensä viihdyttävän alun jälkeen saadaankin tietää, että seuraavaksi pitää hankkia tietty määrä jonkin sortin esinettä/asiaa joiden avulla päästään pelissä eteenpäin. Sitten niiden esineiden hankkimisen välillä juoni ei kulje yhtään. TP:nkin juoni lössähti lähes kokonaan sen jälkeen kun pelaaja sai tehtäväkseen hankkia ne kolme peilin palasta.
       Eli luolastoja täytyy olla, mutta mielestäni ne saisivat olla upotettuna tarinaan. Nykyinen Zeldojen tekotapahan on selvä: Ensin tehdään peli ja sitten keksitään se juoni. Alkaa jo vähän tuntua siltä, että tekijät vain latelevat ideoita luolastoista: "me tehään siis ainaski tuli-, jää- ja metsätemppeli!". Sitten sen jälkeen aletaan miettiä tarinaa, joka tehdään niin ettei yksikään temppeli jää sen ulkopuolelle. Tietenkin aikaa säästääkseen ja ollakseen mahdollisimman tylsiä, luolastoille ei keksitä sen suurempaa tarkoitusta, sinne vain mennään ja haetaan se yksi juttu niistä kolmesta joita tarvitaan etenemiseen. Periaatteessahan tämä mahdollistaa paljon suuremman määrän omaperäisiä ideoita, mutta itse ainakin haluaisin enemmän juonivetoista toimintaa ja muutenkin enemmän tekemistä temppeleiden ulkopuolella.
       TWW:n juoni oli alkua lukuunottamatta juuri tästä syystä melko kauheaa ja tylsää katsottavaa. Se 3 + 1 + 2 + 8 (?) systeemi jätti niin vähän tilaa vapaalle juonenkululle ja varsinkin Triforce-systeemin kohdilla alkoi tosissaan tylsistyttää. TWW:n maailma oli kuitenkin niin hemmetin laaja ja mukavan monipuolinen, että petyin totaalisesti TP:n vastaavaan. TP tosin alkoi jo osoittaa kehityksen merkkejä juonen osalta, mutta on siitäkin melko suuri matka sulavaan, aktiiviseen ja mielenkiintoiseen juonenkuljetukseen.
       Periaatteessa toivoisin seuraavalta Zeldalta vähintään yhtä mukavaa maailmaa kuin TWW:llä, vielä parempaa juonta kuin TP:llä sekä juonipohjaista tehtävää temppelien ulkopuolellakin.

    Hahmonkehitystä en tue, mutta Zeldoissa voisi silti olla paljon kaikkea juonen kannalta turhaa, mutta silti mukavaa kerättävää ja tehtävää.

    Niin ja muutenkin saisi tulla jotain radikaalimpaa muutosta ympäristöön ja muuhun sellaiseen.

    En nyt jaksaisi oikolukea tätä viestiä, joten älköötten valittako satunnaisita kijroitusvihreistö.
    « Viimeksi muokattu: 28.06.08 - klo:22:53 kirjoittanut Zoink »
    Viesti saattaa sisältää paloja sarkasmia tai pähkinää.
    Kirjattu
  • ::
  • 29.06.08 - klo:00:15
    Itse henkilökohtaisesti en haluaisi niin ulkonäöllisesti ja esineiden käytön osalta lokeroituja luolastoja, kuten yleensä nykyään. Eka on metsätemppeli, siellä käytetään bumerangia. Toinen on vesiluolasto, siellä mennään iron bootseilla. Näkisin paljon mieluummin jollain pelillisellä tavalla erottuvia luolastoja.
    Kirjattu
  • ::
  • 29.06.08 - klo:22:37

    Kraid

    No se taivastemppelihän oli jo jotain.
    Kirjattu
  • ::
  • 29.06.08 - klo:22:51
    Kraidi missas miun pointin. En tarkottanu, että jokaisessa on samanlaiset temppelit, vaan että aina on vaan eri ulkonäkö ja eri esine. Ei se "taivastemppeli", eli ilmeisesti City in the Sky, ollut minusta yhtään tuosta kaavasta poikkeava.
    Kirjattu
  • ::
  • 30.06.08 - klo:02:27

    Tapza Poissa

    • /)^ɛ^(\
    • Rappiolla
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Ja olihan esim. Minish Capissakin esiintynyt taivastemppeli, joten eipä ollut poikkeava luolasto teemansakaan puolesta.

    Minusta voisi olla seuraavassa Zeldassa sellaisiakin luolastoja, jossa ei uutta esinettä löydy ollenkaan. Eikä niitä tyrmiäkään läpäistäisi aina vain sen takia, että saadaan medaljonki/peilinpalanen/helmi/tms, jonka avulla päästään etenemään pelissä. Ylipäätään koko Zeldan luolastokaava on auttamattoman vanhentunut, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
    Gabe is thin. Gabe is thin. Gabe is thin.
    Kirjattu
  • ::
  • 30.06.08 - klo:11:42

    Maveric Poissa

    • Mecha
      • JuuTuuppi
    Luolastohan voisi olla paikka, jonka läpi on kuljettava juonen vuoksi. Siis kirjaimellisesti kuljettava läpi, ei mennä vaan luolaston uumeniin, hakataan bossi ja palataan luolaston suulle.
    Kirjattu
  • ::
  • 30.06.08 - klo:13:26
    Nyt pääsitte asian ytimeen. Juuri näitä Mavericin ja Tapzan viestien asioita yritin hakea, vaan en osannut selittää :D Vielä vähän laajempana, tosin.
    Kirjattu
  • ::
  • 30.06.08 - klo:19:36
    TP:n Snowpeak Mansion oli jo sinne päin imo, mutta senkin pilasi se, että sieltä piti hakea se peili.
    Kirjattu
  • ::
  • 30.06.08 - klo:22:17

    Samirai Poissa

    • JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
      • Nintendo Network ID: Samirai
      • 3DS-ystäväkoodi: 0001-3327-0574
    Toisin sanoen haluatte että koko peli on täynnä pieniä puzzleja, joista ei loppujen lopuksi ole ole muuta hyötyä, kuin että pääsee kulkemaan eteenpäin... ei, ei edes eteenpäin, vaan jonnekkin. Sori mie en pysy logiikassa mukana... Itse ainakin haluan jonkin palkinnon kun olen tunnin sompaillu puzzlejen keskelle, sitten lopussa odottaakin vain kyltti: "No niin olet ulkona" ja senkö sitten pitäs päihittää Zeldoista tuttu loppubossin piekseminen o_O Itse kun en ole vielä tohon nykyseen luolastoteemaan kyllästynyt, niin en varmaan oikein tajua mitä haette noilla uudistuksilla. Siis sen tajusin, että luolista pitäisi saada enemmän juoneen sidottu, mutta onko se sitten järkevää, kun joka väliin tulee luolastoja joiden kautta pääsee vain kaupungista A kaupunkiin B suorittamaan tehtävää Y. Äh selittäkää paremmin ettei mun tarvi arvailla mitä haette takaa ._.
    Kirjattu
  • ::
  • 30.06.08 - klo:22:19
    Itse ainakin haluan jonkin palkinnon kun olen tunnin sompaillu puzzlejen keskelle, sitten lopussa odottaakin vain kyltti: "No niin olet ulkona" ja senkö sitten pitäs päihittää Zeldoista tuttu loppubossin piekseminen o_O

    Niin no, asiahan voisi olla niin että sompailet tunnin puzzlejen keskelle, ja sitten piekset loppubossin ja pääset seuraavaan paikkaan...tjv?

    E: Njaa, en tiiä.
    « Viimeksi muokattu: 30.06.08 - klo:22:40 kirjoittanut Tzibo »
    "I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"
    Kirjattu
  • ::
  • 30.06.08 - klo:22:35

    Samirai Poissa

    • JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
      • Nintendo Network ID: Samirai
      • 3DS-ystäväkoodi: 0001-3327-0574
    ^ No tuo ei nyt hirveästi eroa nykyisestä kaavasta. Siis kun piekset loppubossin, niin luolaston ulkopuolella oleva kansa päästää sut menemään eteenpäin tai vastaavaa. Onko se sitten tosiaan kiinni niin pienestä erosta, että se jatkopaikka pitäisikin olla siellä luolan päässä? Musta nuo ovat kosmeettisia virheitäkin pienempiä seikkoja. Tosin tuskin ne minua haittaisivat, mutta... ärh en taida vieläkään olla logiikassa ihan mukana >_>
    Kirjattu
  • ::
  • 30.06.08 - klo:23:13
    Miksi sen pitää olla loppubossi? Eikä joku luolasto voisi alkaa räväkästi siten, että heti olisi kerrostalon kokoinen hirmuinen olio kimpussa? Edes pientä kaavan rikkomista, jooko? Sen takia tykkäsin TP:n Snowpeak Mansionistä, että se rikkoi edes hiukan kaavaa. TWW:n Tower of Godskin oli pikkuriikkisellä tavalla iloinen yllätys kun loppupomon jälkeen ei heti alkanut välivideo.
    Kirjattu
  • ::
  • 01.07.08 - klo:09:08
    Se loppuhuipentuma voisi ollakin sitten jotain muuta kuin loppubossi. Huikeita puzzleja, mahtava luolasto kaikin puolin ja jopa upeita maisemia revenneen seinän läpi. Kuka sanoo, että loppuhuipennuksen on oltava pomo? Voisihan suuri juonenkäännös ajaa saman asian.
    Kirjattu
  • ::
  • 01.07.08 - klo:12:42

    heplo Poissa

    • Resetin paskin jätkä
    • I'm back and I'm watching you.
    Ja jos luolastot puuttuisivat, heplo sanoisi että Zeldat ovat vain Hyrulessa edestakaisin pomppimista. Löytäisitkös vaihteeksi jostain jotain positiivista?

    Enpä ihan tarkoittanut, että niitä ei sitten korvattaisi millään. Minulle nuo luolastot ovat enempi vaan suorittamista, josta ilon saa irti vasta vastuksen tapettaessa. Muualla seikkailu on mielestäni ihan jännää. Kyllä luolastojakin saisi olla, mutta jotain vaihtelua.
    I Päiväkotikerho I
    "Joka reikään banaania."
    Kirjattu
  • ::
  • 01.07.08 - klo:13:43

    Kraton Poissa

    • Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Mä oon saanut salaista tietoa ihan japanista saakka, enkä ole varma onko tässä topicissa sanottu siitä tai edes tietääkö kukaan, mutta huhujen mukaan seuraava Zelda tulee olemaan First Person ja sitä kehittää shiggen ja Zelda Teamin kanssa yhteistyössä Retro Studios. Shiggen alkuperäinen visio Zeldasta oli jo Ocarinasta tämmöinen ja nyt sillä alkaa olla munaa toteuttaa semmoinen...
    Kirjattu
  • ::
  • 01.07.08 - klo:13:52

    Kraid

    Sinä ja sinun tietosi. Mutta kiitoksia kuitenkin tietojen jakamisesta.
    Kirjattu
  • ::
  • 01.07.08 - klo:16:20

    Relix Poissa

    • Defective
    • Wää
    Shiggen alkuperäinen visio Zeldasta oli jo Ocarinasta tämmöinen.

    Vain tuo osa viestistä on totta, thxbai
    Kirjattu
  • ::
  • 01.07.08 - klo:16:30

    Samirai Poissa

    • JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
      • Nintendo Network ID: Samirai
      • 3DS-ystäväkoodi: 0001-3327-0574
    Ihan ku Kraton ois pölliny tuon suoraan Noffin "Wiin uusi Zelda"-ketjusta. Siellähän oli just samoista jutuista puhe päivä pari sitten, tosin ne jutut oli vain arvailuja/toiveita/painajaisia >_>
    Kirjattu
  • ::
  • 01.07.08 - klo:17:01

    Tapza Poissa

    • /)^ɛ^(\
    • Rappiolla
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Joo, Shigge tosiaan oikeasti mainitsi että FP-Zelda kävi hänen mielessään Ocarina of Timea suunnitellessa. Se oli kuitenkin vain vaihtoehto muiden joukossa, eikä Shigge hylännyt sitä siksi etteivät muut tykänneet ajatuksesta, vaan myöhemmin mukaan tulleen kasvuteeman (lapsesta aikuiseksi ja toistepäin) takia.

    Tuo Retro Studios juttu taas on täysin varmistamatonta tietoa, enkä edes ole kuullut siitä muualla kuin juuri tuolla Noffin Zelda Wii-ketjussa.
    Gabe is thin. Gabe is thin. Gabe is thin.
    Kirjattu
  • ::
  • 01.07.08 - klo:18:17

    Kraton Poissa

    • Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Mäpä en ole missään Noffin zelda ketjussa käynytkään, vaan mun lähteet on aivain toisia ja niiden lähdekritiikki on vähän parempaa luokkaa kuin jotkut nofin puheet :)
    Kirjattu
  • ::
  • 01.07.08 - klo:18:28

    Maveric Poissa

    • Mecha
      • JuuTuuppi
    Mäpä en ole missään Noffin zelda ketjussa käynytkään, vaan mun lähteet on aivain toisia ja niiden lähdekritiikki on vähän parempaa luokkaa kuin jotkut nofin puheet :)
    Mutta sittenhän sinä pistät meille linkkiä.
    Kirjattu
  • ::
  • 01.07.08 - klo:20:52

    Tapza Poissa

    • /)^ɛ^(\
    • Rappiolla
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Joo, ei kyllä luottamusta heru ellei edes jonkinlaista näyttöä saada. Ja vaikka lähdettä olisikin näytettävänä, niin en kyl varmaan silti uskoisi ellei olisi Miyamoton tahi Aonuman suusta tullutta tietoa. :P
    Gabe is thin. Gabe is thin. Gabe is thin.
    Kirjattu
  • ::
  • 02.07.08 - klo:10:48

    Kraton Poissa

    • Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Mäpä en ole missään Noffin zelda ketjussa käynytkään, vaan mun lähteet on aivain toisia ja niiden lähdekritiikki on vähän parempaa luokkaa kuin jotkut nofin puheet :)
    Mutta sittenhän sinä pistät meille linkkiä.

    Ei kaikki linkit ole aina internet linkkejä >:I
    Kirjattu
  • ::
  • 02.07.08 - klo:11:39
    Ei FP-Zeldaa, FP on huono kuvakulma, ellei peli ole räiskintä. Olisin halunnut Primetkin kolmannesta persoonasta kuvatuiksi.
    « Viimeksi muokattu: 04.07.08 - klo:21:48 kirjoittanut Odolwa »
    Kirjattu
  • ::
  • 02.07.08 - klo:13:01

    Kraton Poissa

    • Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Monta hyvää FP-peliä tiedätte joka ei ole juuri yhtään FPS? Minusta uusi Zelda voisi uudistaa koko genreä, jos vain se on toteutettu hyvin. 3rd person kummiski jyräis paremmin Zeldan kohdalla, mielummin tekisivät jonkun uuden FPA-seikkailupelin, jossa ei ammuta.
    Kirjattu
  • ::
  • 05.07.08 - klo:17:15
    Mieluummin vaan kolmannesta persoonasta, sillä Wiillä ne tekstuurit tulevat olemaan kuitenkin niin paskaa, että niitä haluaa katsoa mahdollisimman kaukaa. No ei mutta, kaikki uudistusyritykset ovat aina plussaa, Mirrors Edge nyt ainakin vaikuttaa toimivalta, kenties Zeldakin toimisi. =)
    Kirjattu
  • ::
  • 12.07.08 - klo:10:15

    Prime Poissa

    • When the wild finn blows.
      • FinZelda, Zeldan asialla
    Lainaus Finzeldan foorumilta: Osoitteessa "http://www.zeldauniverse.net/zelda-news/delving-into-the-deluge-the-next-zelda/" on Hypetystä seuraavasta Zeldasta joka on nimetty "Projekti Delugeksi" Tässä Hypetyksessä mainitaan mm. se että se yhdistää OoT:tä ja WW:tä kertomalla tarinan Ganonin paluusta OoT:n jälken. Mukana on myös tulva pelin loppupuolella joka toimii hiukan samalla tavalla kuin Majora's Mask ilman Ocarinaa. Pelaaja joutuu kuulemma katsomaan avuttomana kun Hyrule muuttuu pikkuhiljaa maailman suurimmaksi vesilätäköksi. Mutta ehkäpä saamme mukaan sekä paatin että hepan. Kaupan päälle Zelda - konkari Shigeru Miyamoton kultainen kosketus loistaa poissaolollaan. Huhutaan myös että entisen enimmäkseen keskiaikatyylisen Hyrulen tilalle tulee höyryvoimaa käyttävä Hyrule jassa ruuti ja muuta ajan pelit ja vehkeet, kuten ovat arkipäivää. Tämä tarkoitta sitä etää Hyrulessa on esim. juna. Mukana on kuulemma myös puhekykyinen sankari. Tämä ei tarkoita Linkin muuttamista sillä sankari ei ole Link vaan psykopaatti wannabe. Muuten poju on kuulemma aivan järjissään. Mutta jos jossain Zelda- konkari Shigeru Miyamoton puuttuminen näkyy niin se on tarina joka on jopa parempi kuin TP:n. Melkoinen saavutus Sillä TP:n juonesta olisi saanut hyvän, joskin Lyhyen, romaanin.

    Ei tule kesää.... Tuo jos toteutuu, niin juon piimää vessanpöntöstä.
    ja ei vitussa FP-Zeldaa, eikä sellaista taatusti tule. Jossain haastattelussahan mainittiin Link To The Pastin 3D-käännös. Saanyt nähdä.
    Kirjattu
  • ::
  • 12.07.08 - klo:11:14

    Relix Poissa

    • Defective
    • Wää
    ^Olisit lukenut koko ketjun...
    Feikki, mutta hitto että olisi upea oikeasti tuollainen.
    Kirjattu
  • ::
  • 12.07.08 - klo:11:29

    Kraid

    Kirjattu
  • ::
  • 12.07.08 - klo:11:38

    Kraton Poissa

    • Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    No eikös TP:n pitänyt olla viimeinen "kunnon" Zelda?
    Kirjattu
  • ::
  • 12.07.08 - klo:12:58

    Kraton Poissa

    • Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Just semmonen. Esimerkiksi Four Swordia en luokittelisi kunnon Zeldaksi ja veikkaanpa että Wiin toinen Zelda tulee olemaan jotain vastaavaa "ei-kunnon" Zeldaa :\
    Kirjattu
  • ::
  • 12.07.08 - klo:13:02

    pandem Poissa

    • aika lol
    Eikös se ollut viimeinen Zelda perinteisellä ohjauksella?
    Kirjattu
  • ::
  • 14.07.08 - klo:13:44
    Käytetty sana ei ollut "kunnollinen" vaan "perinteinen". Tämä lausunto annettiin ennen kuin TP:n Wii-versiota oltiin julkistettu. PH:n ohjauskaan ei ollut perinteinen. See?
    Kirjattu
  • ::
  • 14.07.08 - klo:14:07

    Kraton Poissa

    • Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Kunnon Wii-kontrolli Zeldaa kyllä kaipaa. TP:ssa miekkailu oli kuin perseestä revitty ja se oli pelkkää wigglausta, eikä suunnilla ollut mitään merkitystä, eikä ne tähtäyksetkään ollut kaikista hiotuimmat, kun se tähtäin reagoi jotenkin eri tavalla infapunaan kuin yleensä. Onneksi itse pelasin GC-version vaikka koko pelissä ei kalastuksessa viihtynyt viittä minuuttia pidempään.

    Kirjattu
  • ::
  • 14.07.08 - klo:16:29

    Tapza Poissa

    • /)^ɛ^(\
    • Rappiolla
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Kalastukseen paloi helposti ainakin kymmenen tuntia aikaa. Läpipeluun jälkeen vielä muutama lisää. Ainoa asia joka itseäni jäi harmittamaan oli tuo, että kalastus vaikutti paljon mielekkäämmältä Wii-versiossa, nimenomaan ohjaustsydeemin ansiosta. Vaan loistavasti se toimi pädilläkin ja oli ehdottomasti parhaimpia minipelejä Zeldoissa ikinä, voittaen kepeesti OoT:in vastaavan (joka oli hemmetin hauskaa sekin).

    Mutjoo, seuraavassa Zeldassa saisi olla kieltämättä enemmän tuon Wii-ohjauksen hyödyntämistä. Kunhan eivät mitään Balance Boardeja sotke mukaan ja pitävät heiluttelun inhimillisissä mittasuhteissa, niin olen erittäin tyytyväinen. Jos siis koskaan tulee toista Wii-Zeldaa. :(
    Gabe is thin. Gabe is thin. Gabe is thin.
    Kirjattu
  • ::
  • 15.07.08 - klo:17:13

    Prime Poissa

    • When the wild finn blows.
      • FinZelda, Zeldan asialla
    ^Olisit lukenut koko ketjun...
    Feikki, mutta hitto että olisi upea oikeasti tuollainen.


    ...Kunhan jättäisivät sen ääninäyttelyn pois. Link kuullosti tarpeeksi urpolta jo Brawlissa.
    Ja sitten muihin juttuihin: Wiin ohjausta voisi hyödyntää lähinnä minipeleissä ja esim. vihollisilta voisi kiskoa aseita pois kapulaa vääntämällä, vähän kuin Marvel Ultimate Alliancessa, jos joku on pelannut. Uusia miekkoja ja kilpiä ehdottomasti mukaan ja Terminan/Holodrumin (vai mikä se nyt oli) comeback tai sitten kokokaan uusi maailma (Zelda perinteitä kunnioittaen tietty) Grafiikka puoli onkin sitten ihan eri juttu. Toisin kuin useimmat en halua että TP:n linjalla jatketaan. Sellainen SSBM:n grafiikalla tehty olisi ihan kiva. Olen tainnut sanoa nämä jutu jo ehkä aiemmin, mutta-- Myös Cel-Shading tyylillä tehty hyrule olisi hieno :D

    Kirjattu
  • ::
  • 15.07.08 - klo:17:51

    Kraid

    Grafiikka puoli onkin sitten ihan eri juttu. Toisin kuin useimmat en halua että TP:n linjalla jatketaan. Sellainen SSBM:n grafiikalla tehty olisi ihan kiva. Olen tainnut sanoa nämä jutu jo ehkä aiemmin, mutta-- Myös Cel-Shading tyylillä tehty hyrule olisi hieno :D

    Cel-shadingin tyylinen Hyrulehan nähtiin jo TWW:ssä. Ja minusta seuraava Zelda ei nimenomaan saa olla ehkä juuri tuollainen cel-shading, jotain hieman TP:tä parempaa grafiikkaa kehiin.
    Kirjattu
  • ::
  • 15.07.08 - klo:18:01

    Tapza Poissa

    • /)^ɛ^(\
    • Rappiolla
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Joku uudenlainen graafinen tyyli voisi olla ihan jees, vaikka toki TP:n linjalla jatkaminen kelpaa sekin. Ja tällä kertaa seikkailu saisi munkin puolesta sijoittua vaihteeksi jonnekin muualle kuin Hyruleen.

    Noh, katsotaas nyt. Kenties saamme jo tänään vastauksia... tuskinpa, mutta saahan sitä aina toivoa. :P
    Gabe is thin. Gabe is thin. Gabe is thin.
    Kirjattu
  • ::
  • 15.07.08 - klo:18:43

    Riby Poissa

    • Anon9746
      • Wii-numero: 1435 9560 2543 3701
      • Xbox Live Gamertag: Ribyli
      • PSN ID: Ribbyli
      • Steam ID: Riby
      • Resetti.net
    Grafiikka puoli onkin sitten ihan eri juttu. Toisin kuin useimmat en halua että TP:n linjalla jatketaan. Sellainen SSBM:n grafiikalla tehty olisi ihan kiva. Olen tainnut sanoa nämä jutu jo ehkä aiemmin, mutta-- Myös Cel-Shading tyylillä tehty hyrule olisi hieno :D

    Cel-shadingin tyylinen Hyrulehan nähtiin jo TWW:ssä. Ja minusta seuraava Zelda ei nimenomaan saa olla ehkä juuri tuollainen cel-shading, jotain hieman TP:tä parempaa grafiikkaa kehiin.
    The Wind Wakerissa nähtiin lähinnä Cel-Shadeatettua vettä... Sitäpaitsi Cel-Shading-teknikka kehittyy kokoajan, Hyrulesta voisi oikeasti saada upean. Täysin TWW:stä kopioitu tyyli taas olisi mielestäni jo tylsä. Jotain radikaalia peliin jos sille linjalle aletaan, kiitos.
    Mielestäni seuraavan Zeldan graafinen puoli saisi olla Twilight Princessiä, mutta enemmän OoT:na. Ette varmaan tajua ollenkaan mitä tarkoitan, mutta tarkoitan sellaista "päivitettyä Ocarina of Time -grafiikkaa". TP ei minulla täytä kaikkia kriteereitä tälle.
    Ocarina of Timen "Teh Ultimate Remake" olisi aivan ihana. En nyt tarkoita pelkkää graafista uudistusta, vaan kaikkien aiempien ideoiden toteuttamista. Pelissä pitäisi olla vähintään neljä valittavissa olevaa pelitilaa. Alfa-OoT, jossa peli kulkisi alkuperäisen idean mukaan alusta loppuun. Beta-OoT, jossa peli kulkisi "sen parhaan OoT-version" viitoittamaa tietä. Tällä siis tarkoitetaan Shigerun märimpiä unia, jotka jouduttiin karsimaan pois kasetin tilanpuutteen ja tekniikan puutteen takia. Kolmas versio olisi sitten itse "Ocarina of Time - Teh Ultimate remake". Tässä versiossa yhdisteltäisiin kaikkia aiempia ideoita ja tuotaisi peliin mukaan jotain uuttakin. Tässä lähtöpisteenä olisi kaupoista aikoinaan löytynyt OoT. Neljäs versio olisi Ocarina of Timen graafisesti päivitetty versio.
    Olisinko sitten tällaiseen pakettiin tyytyväinen, jos sellainen julkaistaisi? En takuula. Kuten tuli jo eilen mesessä parille tyypille aiheesta keskustellessamme todettua, tiedän yksinkertaisesti liikaa OoT:n kaikista tuotantovaiheista. Aina jäisi joku alfa-hyppyhyökkäys lisäämättä peliin, ja tästähän minun maailma sitten kaatuisi. Olisi tuo kuitenkin ihan mukava saada, oli se kuinka "huono" tahansa. :3
    * Kullanmurut *


     <div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • ::
  • 15.07.08 - klo:20:51

    Prime Poissa

    • When the wild finn blows.
      • FinZelda, Zeldan asialla
    Grafiikka puoli onkin sitten ihan eri juttu. Toisin kuin useimmat en halua että TP:n linjalla jatketaan. Sellainen SSBM:n grafiikalla tehty olisi ihan kiva. Olen tainnut sanoa nämä jutu jo ehkä aiemmin, mutta-- Myös Cel-Shading tyylillä tehty hyrule olisi hieno :D

    Cel-shadingin tyylinen Hyrulehan nähtiin jo TWW:ssä. Ja minusta seuraava Zelda ei nimenomaan saa olla ehkä juuri tuollainen cel-shading, jotain hieman TP:tä parempaa grafiikkaa kehiin.
    The Wind Wakerissa nähtiin lähinnä Cel-Shadeatettua vettä... Sitäpaitsi Cel-Shading-teknikka kehittyy kokoajan, Hyrulesta voisi oikeasti saada upean. Täysin TWW:stä kopioitu tyyli taas olisi mielestäni jo tylsä. Jotain radikaalia peliin jos sille linjalle aletaan, kiitos.
    Mielestäni seuraavan Zeldan graafinen puoli saisi olla Twilight Princessiä, mutta enemmän OoT:na. Ette varmaan tajua ollenkaan mitä tarkoitan, mutta tarkoitan sellaista "päivitettyä Ocarina of Time -grafiikkaa". TP ei minulla täytä kaikkia kriteereitä tälle.
    Ocarina of Timen "Teh Ultimate Remake" olisi aivan ihana. En nyt tarkoita pelkkää graafista uudistusta, vaan kaikkien aiempien ideoiden toteuttamista. Pelissä pitäisi olla vähintään neljä valittavissa olevaa pelitilaa. Alfa-OoT, jossa peli kulkisi alkuperäisen idean mukaan alusta loppuun. Beta-OoT, jossa peli kulkisi "sen parhaan OoT-version" viitoittamaa tietä. Tällä siis tarkoitetaan Shigerun märimpiä unia, jotka jouduttiin karsimaan pois kasetin tilanpuutteen ja tekniikan puutteen takia. Kolmas versio olisi sitten itse "Ocarina of Time - Teh Ultimate remake". Tässä versiossa yhdisteltäisiin kaikkia aiempia ideoita ja tuotaisi peliin mukaan jotain uuttakin. Tässä lähtöpisteenä olisi kaupoista aikoinaan löytynyt OoT. Neljäs versio olisi Ocarina of Timen graafisesti päivitetty versio.
    Olisinko sitten tällaiseen pakettiin tyytyväinen, jos sellainen julkaistaisi? En takuula. Kuten tuli jo eilen mesessä parille tyypille aiheesta keskustellessamme todettua, tiedän yksinkertaisesti liikaa OoT:n kaikista tuotantovaiheista. Aina jäisi joku alfa-hyppyhyökkäys lisäämättä peliin, ja tästähän minun maailma sitten kaatuisi. Olisi tuo kuitenkin ihan mukava saada, oli se kuinka "huono" tahansa. :3

    Eli siis tarkoitat sillä OOT-grafiikan päivityksellä sellaista SSBM:n tapaista?
    Kirjattu
  • ::
  • 15.07.08 - klo:21:20

    Riby Poissa

    • Anon9746
      • Wii-numero: 1435 9560 2543 3701
      • Xbox Live Gamertag: Ribyli
      • PSN ID: Ribbyli
      • Steam ID: Riby
      • Resetti.net
    Kyyyyllä. Mutta silti paremmilla grafiikoilla :D
    Sanoinhan, että kukaan ei ymmärrä, mitä ajan takaa. ^^;;
    * Kullanmurut *


     <div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • ::
  • 15.07.08 - klo:21:21

    Prime Poissa

    • When the wild finn blows.
      • FinZelda, Zeldan asialla
    Kyyyyllä. Mutta silti hyvällä grafiikalla :D
    Sanoinhan, että kukaan ei ymmärrä, mitä ajan takaa. ^^;;

    Juu, juu eli vähän kuin Melee, mutta parempi krafiikka. Kyllä voisin väittää ymmärtäväni, kun samoilla linjoilla olen.
    Kirjattu
  • ::