Rekisteröidy,


niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!



Pysy aina kirjautuneena sisälle

Seuraava The Legend of Zelda

13.09.11 - klo:20:33
Muistan itsekin kun jossain videossa Zeldan pääjehut istuivat ja Shigeru totesi juurikin noin. Voihan olla, että molemmat ovat noin todenneet, parempihan se vain olisi.
Kirjattu
  • ::
  • 10.10.11 - klo:20:23
    Oni Link saanut kivan ison tilan itselleen, tajuisipa Nintendo änkeä sitä joihinkin muihin Zeldoihin. :)
    Kirjattu
  • ::
  • 10.10.11 - klo:20:39
    Ei oo mikään Oni Link. Gannon-Banned.
    Kirjattu
  • ::
  • 11.10.11 - klo:15:42

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Onpas jos me Nuutin kanssa sitä Oniksi kutsutaan.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 04.11.11 - klo:19:55

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    http://www.joystiq.com/2011/11/04/aonuma-new-3ds-zelda-in-the-works-majoras-mask-a-possibility/

    Majoras Mask voisi jopa kiinnostaa koska maailman paras peli enkä ole vieä Wiille tuota jaksanut ladata.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 04.11.11 - klo:20:25
    Sinäkin pruuttukseni
    Kirjattu
  • ::
  • 04.11.11 - klo:20:32
    Kirjattu
  • ::
  • 04.11.11 - klo:20:33

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 04.11.11 - klo:23:02

    Tapza Poissa

    • Katkeroitunut nörtti
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Ei muuten kannata ladatakaan Wiille, jos se on yhtä kamalan näköistä kuin OoT:in PAL-versio. Olin itse pelannut vain Zelda CE-versiota, joka on siis 60Hz, ja miitissä katsoin kun tyypit pelasivat Brawlin OoT-demoa (50Hz). Ymmärsin kertaheitolla fisujen ja muiden valitukset ruudunpäivityksestä.

    Itse tuskin ostaisin 3DS-versiota vaikka omistaisinkin konsolin, koska vanha ja kertaalleen jo pelattu peli täysihintaisena no thanks.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • ::
  • 03.02.12 - klo:13:23

    Relix Poissa

    • Defective
    • Wää
    Feikki fani trailu:
    http://www.youtube.com/watch?v=ZNgtIrSHack&feature=player_embedded

    Aito asia ei varmaankaan ole yhtä hienoa ;__;
    Kirjattu
  • ::
  • 03.02.12 - klo:13:26

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Täyskopipastako muka olisi hienompaa kuin väljähtänyt remake /_\

    Mut ihan siisti traileri kyl.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 03.02.12 - klo:17:08
    Feikki fani trailu

    Hajosin, ja kun mietin, että "feikki" ja "fani" ovat molemmat "aidon" vastakohtia joten tulee tuplanegaatio ja implikoi että traileri olisi aito niin hajosin uudestaan.
    Kirjattu
  • ::
  • 03.02.12 - klo:17:11

    Relix Poissa

    • Defective
    • Wää
    Et siis ole nähnyt fani trailuja, joissa on ollut aitoa pelikuvaa yms?

    Feikki siis viittasi tietenkin siihen, että tuo ei ole missään suhteessa aito - sulla on joku ihmevamestuspäivä tänään, Kynä.
    Kirjattu
  • ::
  • 03.02.12 - klo:17:13
    En tykännyt siitä, että Linkki näytti Brawlin lasten aamu Linkiltä.
    Kirjattu
  • ::
  • 03.02.12 - klo:17:25

    Pitää vain ottaa kaikki mahdollinen irti kun täällä nyt kirjoittelen noin ahkerasti.
    Kirjattu
  • ::
  • 03.02.12 - klo:17:39

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Feikki fani trailu

    Hajosin, ja kun mietin, että "feikki" ja "fani" ovat molemmat "aidon" vastakohtia joten tulee tuplanegaatio ja implikoi että traileri olisi aito niin hajosin uudestaan.
    Tai sitten fanit vain feikkaavat ja ovat oikeasti katkeria sonypoikia. Tai tekijät pyrkivät replikoimaan fanien tekemiä elokuvia.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 28.09.13 - klo:00:37
    IGN on taas listannut juttuja, jotka tekisivät seuraavasta Zeldasta sen kaikkein parhaimman. Muuten ihan kelpo luettelo, jos näitä ei lasketa mukaan:

    Lainaus
    Deeper Pockets
    Eih. En yhtään tykännyt siitä, kun DS-Zeldoissa Rupiamäärät pyörivät aina siellä tuhansissa. 999 saa olla viimeisen lompakkopäivityksen maksimikapasiteetti.

    Lainaus
    Enough Music Lessons!
    Ei mua haitannu ikinä. Sehän on vaan kiva, kun pääsee kuulemaan sen biisin uudestaan ilman hektistä nappien hakkaamista. ;_;

    Lainaus
    A Larger Role for Zelda
    En halua pelata Zeldalla, mutta kyllä se voi tulla apuriksi yhden luolaston ajaksi, vaikkapa jotain lyhtyä pitelemään.

    Lainaus
    No More Redundant Explanations
    Skyward Swordissa oli turhauttavaa lukea ne aarteiden selosteet yhä uudestaan ja uudestaan, mutta ei nuo arkut ole koskaan tuottanut mitään ragea. Tyhmä IGN.
    Kirjattu
  • ::
  • 28.09.13 - klo:03:21
    Allekirjoitan suurimman osan IGN-äijän pointeista.

    Lainaus
    A Speedier, More Exciting Tutorial
    Ei mua hitaat alut ole haitannut ellei toisia pelikertoja lasketa, aLttP:n heti toimintaan ja TP:n paimentamiset, kumpikin käy, kunhan toisella kerralla tutoriaalit voi skipata.

    Lainaus
    Stop "Metroiding" Link
    Tykkään tuosta ideasta että Linkillä olisi nuo vakioesineet heti alussa käytössä, eli pommit, juosi ja bumerangi, ja löydettävät esineet voisivat olla jotain vähän mielikuvituksellisempia härpäkkeitä. Ja tietty kaikenlainen kaavan rikkominen on aina tervetullutta.

    Lainaus
    Hide Tools OUTSIDE of Dungeons
    Tämä tuhannesti, jotain muuta palkinnoksi tutkimisesta kuin niitä ainaisia sydämenpaloja tai rahaa. Toivoisin myös paljon täysin vapaaehtoisia esineitä.

    Lainaus
    A Dynamic Overworld
    Iso overworld ja paljon tekemistä sinne. Tai kunhan sellainen edes olisi, katson sinua Skyward Sword. Tajusin tässä myös että eihän SS:ssä edes päässyt näkemään auringonnousua tai -laskua, TWW:ssä ne olivat aina niin nättejä.

    Lainaus
    Optional Hand-Holding
    En ymmärrä miksi Nintendo on niin kovin vastahakoinen tekemään vaikeustasoja, tai edes jotain sellaista. TWWHD:n Hero mode on lupaava merkki, jonkinlainen casual/veteran -asetus jossa toisessa pidetään kädestä ja toisessa annetaan pelaajan itse keksiä.

    Lainaus
    Player Choice
    Turhaa mainstream kuraa. SS:n dialogivaihtoehdot oli ihan hassuja mutta näh.

    Lainaus
    Deeper Pockets
    Joko tuo tai sitten jotain mihin sen rahan saa kätevästi sijoitettua, kauppoja ja tarvikkeita tms.

    Lainaus
    Enough Music Lessons!
    Okariina on helposti paras soitin Zeldoissa, kun sillä pystyy soittamaan vaikka paranoidin jos siltä tuntuu. En tiedä, jos jokin soitin on pakko olla mukana niin ehkäpä jotain mikä hyödyntää gamepadin kosketusnäyttöä, joku pianon verrokki ehkäpä? Ja soittoanimaatiot pois tai skipattaviksi, hyvä TWWHD.

    Lainaus
    A Customisable Map
    Hyvä keino lisätä sitä seikkailun tunnetta, pitää tietty antaa pelaajalle joku syy miksi raapustella muistiinpanoja. Karttapiirtelyyn perustuvat puzzlet olivat (muistaakseni) Phantom Hourglassin parasta antia.

    Lainaus
    A Larger Role for Zelda
    Olisihan se aikamoinen pommi jos Zelda olisi pelin pelattava päähahmo, tai edes hetkellisesti pelattavissa, ja toki olisin kiinnostunut moisesta. Ylipäätään kaikenlainen uusi ja poikkeava tekisi Zeldalle (se peli) hyvää.

    Lainaus
    No More Redundant Explanations
    Tämä myös tuhannesti, en voi ymmärtää miten pelintekijät perseilivät TP:seen ne rupee-pop-upit ja SS:ään keräilyesineille samat, kuitenkaan TWW:ssä ei tarvinnut kuin ekan kerran kertoa keräilyesineistä ja tarviko rupeeista kertoa ekaakaan kertaa.

    Lainaus
    Things I Haven't Thought of Yet
    Ite sanon että paljon sitä kaavan rikkomista ja uutta ja jännää ja kokeilevaa. TWW otti aika perhanan radikaalin muutoksen pelin ulkoasuun ja kappas paras Zelda ikinä. Nyky-Nintendolta tietty vähän vaikea toivoa tuollaista mutta unelmoin.
    « Viimeksi muokattu: 28.09.13 - klo:03:28 kirjoittanut Cyna »
    Kirjattu
  • ::
  • 28.09.13 - klo:11:24
    Luin listan. Oli paskaa. Ainoastaan nopeampi alku, maailma, ja kartan kustomointi oli selitetty tavalla joka ei saanut sisäistä faniani kirkumaan beserkkiraivosta.
    Kirjattu
  • ::
  • 28.09.13 - klo:11:41

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Jos haluaa tehdä uudesta Zeldasta sarjansa tuoreen kuninkaan, ei tälläisiin triviaaleihin yksityiskohtiin keskittymällä pääse kyllä Skyward Swordia pidemmälle.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 28.09.13 - klo:12:07

    Ihanaakin ihanampi Tomoko

    Et ole edes pelannut sitä peliä koskaan. Käytät esimerkkejä joista et tiedä yhtään mitään.

    Itse haluaisin seuraavaan Zeldaan taas kerran cel-shading-grafiikat, erittäin paljon kekseliästä pulmanratkontaa ja kaikille aikaisemmillekin Zelda-peleille tyypillisen minimalistisen juonen. Ääninäyttelyä en hyväksy vielä tänäkään päivänä, korkeintaan jonkinlainen "hylian-mongerrus" voisi olla ihan siedettävä lisä muttei todellakaan pakollinen.
    Kirjattu
  • ::
  • 28.09.13 - klo:14:36
    Jos haluaa tehdä uudesta Zeldasta sarjansa tuoreen kuninkaan, ei tälläisiin triviaaleihin yksityiskohtiin keskittymällä pääse kyllä Skyward Swordia pidemmälle.

    Miten iso maailma on triviaali yksityiskohta? Toki suurinosa noista on tasoa loppusilaus, mutta 3D-Zeldoissa SS:ää lukuunottamatta on ollut vain niitä pieniä ärsyttäviä juttuja jotka häiritsivät pelikokemusta, ja ne on ainakin minun kohdalla aika pitkälti nuo IGN:n luettelemat hitaus, kädestäpitävyys jne. Nuo pointit ovat kyllä siinä mielessä tylsiä että ne eivät edes yritä keksiä pyörää uusiksi (tuo Zelda päähenkilönä ehkä lähinnä tämmöistä), vaan lähinnä hiovat vanhaa Zeldaa.
    Kirjattu
  • ::
  • 28.09.13 - klo:14:42

    Turjake Poissa

    • Törö
    • Hail to the King, baby!
      • 3DS-ystäväkoodi: 4527-7665-4643
      • Xbox Live Gamertag: Turjace
      • PSN ID: Turjace
      • Steam ID: turjace
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Olen Tinglen kanssa samaa mieltä. Toki porukka rageaa kaikista infoteksteistä aina kun poimii esineen jne. jne., mikä on tietenkin ymmärrettävää. Paskaahan ne on, mutta Zeldojen ongelma on mun mielestä ollut muutaman viimeisimmän teoksen kohdalla vähän enemmän isommissa pelillisissä jutuissa. Hyvä alku olisi vaikka se, ettei kaikki luolastojen ulkopuolinen olisi pelkkää täytettä.

    Toisin sanoin: Skyward Sword ei olisi vieläkään hyvä peli, vaikka siitä noita ärsyttäviä yksityiskohtia poistettaisiinkin.
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks


    ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • ::
  • 21.05.14 - klo:15:13
    Kirjattu
  • ::
  • 21.05.14 - klo:16:47

    Turjake Poissa

    • Törö
    • Hail to the King, baby!
      • 3DS-ystäväkoodi: 4527-7665-4643
      • Xbox Live Gamertag: Turjace
      • PSN ID: Turjace
      • Steam ID: turjace
      • Törön vuodatus, teh blogi
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks


    ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • ::
  • 04.04.17 - klo:23:47

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Aonuman mielestä open world kuuluu jatkossa Zeldaan, sarja on virallisesti pelastettu. Kahden peräkkäisen täysosuman jälkeen paluu lineaarisuuteen olisikin aivan järjetöntä. Mutta mitä muuta Zeldan tulevaisuuteen pitäisi kuulua?

    Pienempi maailma, suuremmat luolastot

    Breath of the Wildin maailma on niin suuri, ettei siinä olisi ollut tarpeeksi löydettävää kahdeksalla luolastolla. Luolastosisällön jakaminen pyhätöiksi oli täysin oikea ratkaisu. BotW:n tekemiseen valunut työmäärä oli kuitenkin huikea, ja yhtä suuruudenhullu jatko-osa voisi tuntua liikaa BotW2:lta. Tiiviimmässä maailmassa hauskaa löydettävää ei tarvitsisi etsiä yhtä kauan, ja samalla luolastoista saataisiin taas entisten veroisia. Sarjan kehityksessä on annettu soraäänien vaikuttaa eniten, joten uskon ja toivon pitkien labyrinttien tekevän vielä tyylikkään paluun.

    Breath of the Wildin selviytymismekaniikat, kokkailu ja rikkoutuvat aseet

    BotW:ssa oli paljon hauskoja mekaniikkoja, ja Zeldassa on tärkeää että tutkiminen palkitaan aina. Silloinkin kun palkkiona on vain geneerinen pistokoukku tai kukkanen. Mutta en kyllä keksi mitään tapaa, jolla selviytymiskauhua voisi jatkossa parantaa, ja puolivälissä peliä se tuntui vain valikkosäädöltä. Uskon kyllä että varaa iteraatiolle on, mutta mieluummin veisin sarjan taas uuteen suuntaan ja jättäisin Breath of the Wildille ikioman identiteetin.

    Kiipeily ja liitäminen

    Sopivat Breath of the Wildiin erinomaisesti ja olivat hauskoja hyödyntää, mutta ehkä tekivät liikkumisesta turhan helppoa. Näille kahdella niksillä pystyy selättämään esteen kuin esteen, jolloin ratsastaminen, kilpisurffaus, veneily tai puzzle-esineiden käyttäminen tuntuvat ylimääräiseltä puuhastelulta. Olen täysin ok jos liikkuminen on jatkossakin yhtä helppoa, mutta mieluummin näkisin vuoret jatkossa esteinä ja tavat tutkia maailmaa rajoitetumpia.

    Klassiset luolastoesineet

    Vanhassa Zeldakaavassa oli paljon hyvääkin, ja pelaisin oikein mielelläni niiden luolastorakenteen ja Breath of the Wildin maailman yhdistävän pelin - sillä sellaista ei vielä ole. Tosin Breath of the Wildin vallankumouksellisuuden jälkeen paluu vanhaan tuntuisi ratkaisuna epätyydyttävältä.
    « Viimeksi muokattu: 04.04.17 - klo:23:49 kirjoittanut Tingle »
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 05.04.17 - klo:11:05
    Tahdon ehdottomasti nähdä Shrinejen tapaisia miniluolastoja/pulmahuoneita jatkossakin, mutta Test of Strengthit ja Blessingit voi suosiolla jättää pois. Soisin kyllä, että useammat olisivat hitusen pidempiä ja monipuolisempia, kuten eilen tai toissapäivänä vastaan tullut Blue Flame.
    Kirjattu
  • ::
  • 05.04.17 - klo:19:46
    Niin en tiedä. Shrinet olivat tosi kivoja ja maailmaa tutki ihan jo päästäkseen ratkaisemaan seuraavaan puzzlen. Tämä tietenkin vaatii että puzzlet ovat kivoja ja BotW:n puzzlet olivatkin kivointa puzzleilua aikoihin. Silti jäin kyllä kaipaamaan vähän isompia luolastoja. Beastit olivat tosi kivoja, olisi vain toivonut että ne olisivat olleet laajempia ja toisistaan eriävämpiä. Sama shrinejen kanssa, kaikissa oli sama ulkoasu mikä kävi vähän tylsäksi. Sinänsä hassua että olen aina kannustanut kaavanrikkomiseen, etenkin sitä iänikuista metsätemppeli > tulitemppeli > vesitemppeli -ketjua, mutta se että kaikki luolastot ovat tehty samalla "muinaisen sivilisaation teknologia" -tyylillä ei ole kyllä parempi.

    Ja tuostakin on ollut debaattia että onko tämä nyt Zeldojen uusi suunta vai palataanko seuraavassa osassa tuttuun formulaan. Kiva kuulla varmistus ja peukutan kyllä päätöstä.
    « Viimeksi muokattu: 05.04.17 - klo:19:47 kirjoittanut Cyna »
    Kirjattu
  • ::
  • 05.04.17 - klo:19:52

    Echo Poissa

    • Touhoun ainoa miesbossi
      • Nintendo Network ID: EchouR
      • 3DS-ystäväkoodi: 3883-8022-6252
      • Xbox Live Gamertag: EchouFIN
      • PSN ID: EchouFIN
      • Steam ID: FrostByteFIN
      • Mun profiili
    Kun tein shrinejä, ajattelin joskus että nämä olisivat aika vinkeitä dunkkuhuoneita. Portalmainen design kyllästytti aika nopeasti.

    Enpä ainakaan ole hupiukko.
    Kirjattu
  • ::
  • 05.04.17 - klo:20:17

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    8 pääluolastoa ja 30 puzzleshrineä mysteerisillä shrinequesteilla olisi kyllä herkkua, mutta saattaa olla turhan ahneesti vaadittu. Palapeli itsessään on hauskin asia, mitä maailmasta voi löytää :3

    Pidin siitä, miten shrinet loivat kantrastia ulkomaailmaan ulkoasullaan ja tiiviimmällä suunnittelullaan, mutta lisävaihtelu olisi kyllä poikaa viimeistään jatko-osan kohdalla.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::