Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Seuraava The Legend of Zelda

10.04.08 - klo:16:06

Prime Poissa

• When the wild finn blows.
    • FinZelda, Zeldan asialla
Itse toivoisin seuraavalta Zeldalta hieman lisää romantiikkaa. Linkillä ja Ilialla oli herkkä hetki TP:ssä ja Midnakin vuodatti peräty kyyneleen Linkin takia. :D
TP:n Linkin persoonallisuus oli hyvä osa peliä, että senkin naamasta näkee mitä se ajattelee eikä pokeninaamana vain tuijota kaikkia. Odotellessani TP:tä mielessä kävi miten lopputaisto olisi voinut päättyä. Link lyö Ganonin/dorfin maahan tämä kaatuu. Link menee lähemmäs äkkiä Ganon/dorf nousee ja upottaa miekkansa Linkkiin. Link kuolee ja Ganon/dorf nauraa silloin alkaa sade joka peittää Hyrulen ja sitten tulee TWW. Ehkä liian traagista jos Link kuolisi, mutta olisi ainakin totaallinen yllätyskäänne. Meri Zeldaa odotan myös sillä Daphnesin toive ei ole toteutut, kun Link ja Tetra menivät eksymään reitiltään PH:ssa. Joten kyllä se pitäisi sekin saattaa päätökseen. Wiillä saataisi kunnon peli sillä DS:llä PH ei säväytä niin paljoa, kuin veljensä.

Tai jos se DS:lle tulee, niin saisi olla Pokemon diamondin/pearlin tapaan 2Dee
Kirjattu
  • ::
  • 14.04.08 - klo:15:45
    Ei kyllä siinä seuraavassa zeldassa Colin jatkaa Linkin jalanjäljistä ja helvetti pääsee irti. TP:ssäkin oli selvä viittaus tähän suuntaan kun Colin seisoi siinä lopputekstien yhteydessä siellä niityllä kilven ja miekan kanssa.. ou jeah! the legend of zelda colins great adventure. Tai sitten ei :D
    Kovien jätkien Koopajengi

Jos haluat liittyä niin lähetä yksityisviestiä Osirikselle. Liittyjillä ei saa olla liian ruma avartin kuva.
    Kirjattu
  • 14.04.08 - klo:16:01
    Jos Colinilla pelataan, niin saa poika kyllä luvan leikata sen lettinsä. Aivan hirveää katseltavaa, latistuisi fiilikset kiven alle jos tollasta touhua pitäisi sietää... >__>
    Kirjattu
  • 14.04.08 - klo:16:10

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Mikä yhdistää tähän mennessä kaikkia Zelda-pelejä? Zelda? Ei. Ganon? Ei. Hmm... Link?

Jos Link vietäisiin Zeldoista, olisi se vähän kuin palkintosonnilta vietäisiin kivekset.
    Kirjattu
  • 14.04.08 - klo:18:42

Artsi2 Poissa

• Graafikkotaituri
      • blogi
    Ei kyllä siinä seuraavassa zeldassa Colin jatkaa Linkin jalanjäljistä ja helvetti pääsee irti. TP:ssäkin oli selvä viittaus tähän suuntaan kun Colin seisoi siinä lopputekstien yhteydessä siellä niityllä kilven ja miekan kanssa.. ou jeah! the legend of zelda colins great adventure. Tai sitten ei :D
    Olen piirtänyt jopa kuvan tästä mahdollisesta (siis tulevasta) Zeldasta :D "The legend of Zelda Colin's awakening"
    Kirjattu
  • 18.04.08 - klo:16:28

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Kirjattu
  • 18.04.08 - klo:16:49

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    "Pelejä" ei kuulosta kovin lupaavalta...
    <div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 18.04.08 - klo:17:27

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Toivotaan, että se tarkoittaa
    1) Wii ja DS-Zeldaa, 2) Wii + Wii Ware -Zeldaa tai 3) Wii + Wii Ware + DS-Zeldaa
    Kirjattu
  • 18.04.08 - klo:17:29
    4) Jotain aivan muuta.
    Kirjattu
  • 18.04.08 - klo:17:46
    "For me, I'm trying to entertain as many people as I can, creating games that the widest number of people can enjoy."

I have a bad feeling about this...
    Kirjattu
  • 18.04.08 - klo:18:58
    The Zelda team is forming again to work on new games! Missään ei varmistettu kahta Zeldaa... ;)
    Kirjattu
  • 18.04.08 - klo:20:35
    Missään ei vahvistettu yhtään Zeldaa. Voihan Zelda-tiimi tällä kertaa tehdä vaikka... Kid Icaruksen ._.
    Kirjattu
  • 18.04.08 - klo:21:08

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
    Missään ei vahvistettu yhtään Zeldaa. Voihan Zelda-tiimi tällä kertaa tehdä vaikka... Kid Icaruksen ._.

Argh... Sun ei ois pitäny sanoa tota. Nyt tuo uutinen muuttu paljon tärkeämmäksi. Petyn pahasti kun sieltä ei mitään Icarusta sitten olekaan tulossa -_-
    Kirjattu
  • 18.04.08 - klo:22:16

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Missään ei varmistettu kahta Zeldaa... ;)
    Lainaus
    Of course, that being said, we do have the existing teams at Nintendo working on the kinds of products we've always made over the years. The Zelda team is forming again to work on new games!
    Tuossa viitataan "tuotteisiin, joita Nintendo on tehnyt pitkin vuosien". Heti perään sanotaan Zelda-tiimin työstävän uusia pelejä. Aika suoraan sanottu, mielestäni.
    <div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 18.04.08 - klo:23:26
    Pikemminkin siinä viitattiin sen tapaisiin tuotteisiin, joita Nintendo on aina tehnyt. Jos oikeen viilataan ja jos en nyt feilaa, siis. Tietysti Kotakin voi kusta, jos Shigge sanoikin kaiken alunperin erilailla? >__>

Eääh, uutta Zeldaa on tulossa varmasti, mutta toista tai jopa kolmatta projektia ei voida kyllä julistaa Zeldoiksi tuon perusteella. Sen tapaista settiä on tulossa kuitenkin. =)
    Kirjattu
  • 19.04.08 - klo:15:53

Prime Poissa

Pöh. Jos sankarilla olisi valmiina joku muu virallinen nimi kuin Link niin sehän olisi kuten Tubelinus  sanoi.
    Kirjattu
  • 21.04.08 - klo:13:25
    Toivottavasti vihdoinkin tulisi se Spinner Racing w/ Balance Board.
    Kirjattu
  • 23.04.08 - klo:01:18

jerskale Poissa

• ohmo
    Toivottavasti vihdoinkin tulisi se Spinner Racing w/ Balance Board.
    Jäis kyllä peli kaupanhyllylle :/.
    Kirjattu
  • 23.04.08 - klo:01:27
    Spinner racing :D:D ZeppelinK on mukava mies :)
    Kirjattu
  • 23.04.08 - klo:23:27

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Jees, jees, jees ei ole totta! Jouluksi uusi Zelda! Ai, ai kuinka näyttääkään hyvältä, jopa paremmalta kuin Galaxy. Pari screenshottia spoilertagien sisällä :)
    Kirjattu
  • 24.04.08 - klo:00:20
    Kirjattu
  • 24.04.08 - klo:00:24
    Jees, jees, jees ei ole totta! Jouluksi uusi Zelda! Ai, ai kuinka näyttääkään hyvältä, jopa paremmalta kuin Galaxy. Pari screenshottia spoilertagien sisällä :)

Rick Roll tms haisi mailien päähän...
    Kirjattu
  • 24.04.08 - klo:00:25
    Oli joo kyllä aika läpinäkyvä rick rollaus.
    Kirjattu
  • 24.04.08 - klo:00:33

Kurathesis

Toteutus oli kuitenkin tarpeeksi ovela, että lankaan meni ennen kuin luulikaan menevänsä.

Harmi vain että itse vitsi on vanhempi kuin aurinko. Käytä ensi kerralla rikirullausta.
    Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:18:16

Pallokala Poissa

Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:18:47

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Steam punk Zelda? Juu ja keskiaikainen GTA. Ja miten niin toinen puoli pelistä olisi TWW-maailmassa? Kaikki pahahan katoaa tulvan mukana (noh, maton-alle-lakaisu-tyyliin). Hyvin yritetty kyllä ton feikin kanssa, mutta toi "juoni" vain paljasti. Sitä en pidä lainkaan epätodennäköisenä, että seuraava Zelda todella sijoittuu MM:n ja TWW:n väliin, mutta... Voi se olla TP:n jatko-osa, kuten MM oli OoT:lle (toivottavasti ei).
    Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:18:53
    Sitä en pidä lainkaan epätodennäköisenä, että seuraava Zelda todella sijoittuu MM:n ja TWW:n väliin, mutta...

Vaan minäpä pidän, sillä TWW ja MM sijoittuvat eri aikajanoille. Koko homma huutaa feikkiä. Kuvasta "haastatteluun" ja artikkeliin, täyttä tuubaa.
    Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:19:17
    Sitä en pidä lainkaan epätodennäköisenä, että seuraava Zelda todella sijoittuu MM:n ja TWW:n väliin, mutta...

Vaan minäpä pidän, sillä TWW ja MM sijoittuvat eri aikajanoille. Koko homma huutaa feikkiä. Kuvasta "haastatteluun" ja artikkeliin, täyttä tuubaa.

Edelleenkään ei ole julkaistu virallista aikajanaa, joten on monia eri aikajanoja, mutta mikään niistä ei ole virallinen. Toki jos Nintendo on julkaissut sellaisen, mutta ei ainakaan tietääkseni..

Ja Twilight Princess on uskomaton kokemus joten jatko-osa sille olisi erittäinen mieluinen.
    « Viimeksi muokattu: 24.06.08 - klo:19:19 kirjoittanut Proto Paatti »
    Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:19:36

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Oho, sekoitti tuo minun ajatukseni tuo "artikkeli". TP:n ja TWW:n väliin, piti sanomani. Tosin eihän tuo jakautunut aikajana vielä ole aivan varma. Onhan Nintendo aiemminkin pyörtänyt ei-pelissä-esiintyvät-sanansa noiden Zeldan kronologioiden suhteen.
    Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:21:05

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Nintendolla tuskin edes on mitään virallista aikajanaa, enkä ymmärrä miten jotkut fanit jaksavat vieläkin vääntää erilaisia teorioita pelien juonellisesta järjestyksestä.

Itse tuosta haastattelusta, ilmiselvä feikkihän se on, mutta ideana ihan mielenkiintoinen. Itse kyllä haluaisin pääosaan Linkin, mutta muuten konsepti ei kuulosta ollenkaan hassummalta.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:21:35
    Oho, sekoitti tuo minun ajatukseni tuo "artikkeli". TP:n ja TWW:n väliin, piti sanomani. Tosin eihän tuo jakautunut aikajana vielä ole aivan varma. Onhan Nintendo aiemminkin pyörtänyt ei-pelissä-esiintyvät-sanansa noiden Zeldan kronologioiden suhteen.

No vieläkin menee mönkään, TP ja TWW eivät myöskään ole samalla aikajanalla. Onhan Nintendo toki pyörtänyt usein sanansa tässä asiassa, mutta Aonuma itse kyllä varmisti, että aikajana jakautuu OoT:n jälkeen. Muutenkin loogisin teoria tällä hetkellä
    Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:21:40

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Perkele.

Aonuma itse kyllä varmisti, että aikajana jakautuu OoT:n jälkeen.
    Ja häntä ennen taas toinen herra sanoi, ettei aikajana jaukaudu missään vaiheessa. Niin ne suunnitelmat muuttuvat peli peliltä. Olihan aikajanana jakautumattomuus kaikkein loogisin ratkaisu ennen TP:tä. Ehkä TLoZ: Wiin jälkeen loogisin ratkaisu onkin jokin muu. (Lähes kaikkien Zeldojen tapahtumat sijoittuvat toistensa rinnakkaistodellisuuksiin ja ovat vain ja ainoastaan eri versioita yhdestä ja samasta tapahtumasta, eh?)
    « Viimeksi muokattu: 24.06.08 - klo:21:43 kirjoittanut Tubelinus »
    Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:21:57
    Imo, jakautunut aikajana oli loogisin jo ennen TP:tä. Nöffistä muistan vielä näitä keskusteluja jollain lailla ennen TP:n julkaisua.
    Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:22:25

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:22:32

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    Steam punk Zelda?

Eikö Zeldoissa ole joitain näitä piirteitä? Ei suoraan, mutta sivuaa läheltä (hookshot, spinner, beamerit, muut robotti härpäkkeet ect...)
    Kirjattu
  • 25.06.08 - klo:22:21

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    ^No onhan niitä. MM:ssä Anjun isoäitillä on myös rullatuoli, ja löytyyhän kylästä kellojakin. Nämä ovat kuitenkin pikkuseikkoja junaratojen ja muiden tällaisten rinnalla. Varsinaiseen steampunkkiin jos vedetään, ollaan imo jo liian kaukana reitiltä.

Toivottavasti kuullaan E3:silla lisää, että voi ruveta spekuloimaan faktojen pohjalta. Se on kivaa.
    Kirjattu
  • 25.06.08 - klo:22:43
    Vaikka toi Valley of the Flood onkin feikki, mun mielestä, siis MUN MIELESTÄ siinä on tosi hyvä idea. Ois muuten aika pirun mielenkiintoinen peli, kun maailma on mennyt eteenpäin ja ei tarvitsisi oikealla Linkilläkään pelata :)
    Kirjattu
  • 25.06.08 - klo:22:54

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    ^ Jeps, melko samaa mieltä. Kuten aiemmin sanoin, ainoa juttu joka itseäni häiritsi oli se, ettei Linkiä nähtäisi pääosassa. Siinä mun mielestä mennään ehkä hieman liian kauas reitiltä. Muuten tuollainen kehittyneempi, mutta silti historiallinen, aikakausi vetoaa ainakin minuun. Junaradat nyt ehkä voisi jättää pois, mutta hieman kehittyneemmälle Hyrulelle näyttäisin kyllä vihreää valoa.

Ja kun nyt tästä liiasta kehittymisestä puhutaan, niin
    (click to show/hide)
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 26.06.08 - klo:17:24

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    ^Great Baykin oli aika tekninen laitos.

LA:sta tulee mieleen swicht hook, joka siis sai Linkin vaihtamaan paikkaa esineen/vihollisen kanssa.
    PH:ssa ja TWW:ssä taas oli höyrylaivoja, joten miksei mukaan voisi helposti tunkea höyryveturia? Kiskotkin on jo vanha tuttu Zeldoissa.
    Kirjattu
  • 26.06.08 - klo:17:59

Kraid

Olisi kyllä oikeasti aika suurenmoinen ajatus, että seuraava Zelda olisi jokin futuuriseikkailu. Uskomattoman suuri kaupunki, maailma jne. + hyvä tarina tekisivät siitä varmasti ihan kiehtovan. Ei jaksaisi sitä, että seuraava Zelda olisi taas jokin Ocarina.
    Kirjattu
  • 26.06.08 - klo:21:39
    LA:sta tulee mieleen swicht hook, joka siis sai Linkin vaihtamaan paikkaa esineen/vihollisen kanssa.
    PH:ssa ja TWW:ssä taas oli höyrylaivoja, joten miksei mukaan voisi helposti tunkea höyryveturia? Kiskotkin on jo vanha tuttu Zeldoissa.
    Eikä unohdeta veneiden perämoottoreita Majoras Maskissa :P Futuristinen Zelda olisi minustakin mielenkiintoinen veto. Tuon kuvassa olevan kaltainen paljon sidequesteja sisaltava iso metropoli olisi herkkua... 

Sarjan onkin jo korkea aiika muuttua jollain tavalla radikaalisti.
    « Viimeksi muokattu: 26.06.08 - klo:22:43 kirjoittanut Odolwa »
    Kirjattu
  • 26.06.08 - klo:21:43

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    Ei mitään futurista Zeldaa. ,_,'
    Tarkoitin siis lähinnä että höyryveturit sun muut härpäkkeet käy, mutta ei sen järisyttävämpää.
    Kirjattu
  • 26.06.08 - klo:22:43

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Samaa mieltä Relixin kanssa. Kehittyneempi Hyrule, mutta ei kuitenkaan futuristinen eikä edes nykyaikainen, vaan edelleen historiallinen paikka. Tietenkin jos maailma olisi taas jokin muu kuin Hyrule, niin mahdollisuuksia on entistäkin enemmän. Esimerkiksi Terminaan pystyi helposti tunkemaan vaikkapa perämoottoreita ja jopa
    (click to show/hide)
    ilman että ne tuntuivat jotenkin liian radikaaleilta lisäyksiltä.

Joka tapauksessa erilainen miljöö olis kiva. Ja pelattavuutenkiin joitakin muutoksia. Tällä en siis tarkoita lisää erikoisliikkeitä vaan vaikkapa jokseenkin erilaista taistelusysteemiä.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 28.06.08 - klo:01:26

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Tähän asti Zeldoihin on kyetty tunkemaan tuommoista hieman nykyaikaista juttua sopivasti, tunnelmaa häiritsemättä. Höyryveturinkin vielä ehkä saisi Zelddaan mahdutettua, mutta se pitäisi tehdä melko hyvin. Avaruusaikakauden härpäkkeet sopisivat Zeldaan kuin keilapallo perseeseen.
    Kirjattu
  • 28.06.08 - klo:02:34

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    No kaikki avaruushärpäkkeet sun muut futuristiset laitokset voi kehittäjät kyllä tunkea samaan paikkaan kuin mainitsemasi keilapallonkin, jos sellaisia aikovat Zeldoihin lisäillä. Ei mitään scifi-Zeldaa, mutta kuitenkin sopivan erilainen, hieman uudenaikaisempi miljöö. Konseptiakin saisi muuttaa jonkin verran, ei enää samaa "alku -> pari luolastoa -> välikohtaus jossain paikassa -> loput luolastot -> loppuhuipennus"-kaavaa. Se on toiminut hienosti Alttp:stä lähtien, mutta on kuitenkin sen verta vanha juttu jo etten sitä enää seuraavaan Zeldaan haluaisi.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 28.06.08 - klo:15:39

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Juu, mutta se voisi alkaa vähän eri tavalla. Vaikka saman tien luolastolla. Link on kävelemässä jossain => putoaa maan läpi => luolasto saman tien (motiivina siis vain poispääsy eikä jonkun spiritual stonen tai muun kerääminen). Eli kyllä, kaavaa voisi pikkasen muuttaa.
    Kirjattu
  • 28.06.08 - klo:17:03
    + Lisää kyliä/kaupunkeja ja NPC-toimintaa. TP:n Hyrule tuntuu tyhjältä, elämää ei juuri ole. On suuri kuningaskunta jossa on vain kaksi kylää ja hikinen kahden kadun linnake, eikä missään kunnon sidequestejä. Seuraavaan Zeldaan enemmän kyliä, osa näistä voisi olla vain läpikulkua varten, luomaan illuusiota elävämmästä maailmasta. Jos siellä on puita, miksei myös kulissikyliä. Kylissä tietysti olisi asukkaita joiden kanssa jutella, ei siis liian kulissimaista.

+ Aivan uusi "setting" tai mikä lienee suomeksi. Uusi ympäristö, uusi aika, uudet hahmot. Eiköhän tästä vanhasta jutusta ole järsitty jo kannikatkin. Jotain Majorasin ja Wind Wakerin kaltaista, mutta vielä rohkeampaa.

+ RPG-elementtejä mukaan :3. Hahmonkehitys olisi hieno lisä. Samalla taistelutekniikoita voisi monipuolistaa ja vaihtoehtoisia aseita lisätä. Muutenkin hahmon kattavampi kustomointi olisi upeaa.
    Kirjattu
  • 28.06.08 - klo:17:12
    Genren vaihto? Zeldahan on aina sekoittanut eri genrejä. Zelda II:ssahan on myös kevyttä RPG-meininkiä. Ja OoT:ssä jopa kolme eri pukua eri kenkineen :O.
    « Viimeksi muokattu: 28.06.08 - klo:17:14 kirjoittanut Olimar »
    Kirjattu
  • 28.06.08 - klo:20:41
    Hahmonkehitys.... NEVER!! Varusteiden päivittely nyt olisi vielä ihan kivaakin, mutta ei helvetti Zeldasta mitään massaroolipeliräpellystä. Eieieiei.
    Kirjattu
  • 28.06.08 - klo:20:45

Prime Poissa

Hahmonkehitys.... NEVER!! Varusteiden päivittely nyt olisi vielä ihan kivaakin, mutta ei helvetti Zeldasta mitään massaroolipeliräpellystä. Eieieiei.

Olen täysin samaa mieltä. Kuten varmaan melkein kaikki.
    Kirjattu