Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Playstation 2

20.11.09 - klo:07:52

Ingoo Paikalla

• Ei käy käsityökerhossa, vaan elää mafiassa
    • Nintendo Network ID: Ingoo90
    • Xbox Live Gamertag: Sgt Ingoo
    • PSN ID: Ingoo
    • Steam ID: wille_on_kingi
This is living waiting.
Kirjattu
  • ::
  • 26.12.09 - klo:01:12

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
      • Nintendo Network ID: VulpesArctos
      • Wii-numero: 3209 8382 1974 7037
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737 - 9594 - 1755
      • Xbox Live Gamertag: Vulpes Arctos
      • Steam ID: Vulpes_Arctos
    Hehe.

Jossain taisinkin jo mainostaa, että ihan heräteostoksena päätin ostaa itselleni joululahjaksi Playstation 2:n ja sille pari peliä. Ei ollut kallista puuhaa, vaikka ostinkin kaiken tietysti uutena. Nyt tämä pieni PS2 kököttää televisioni alla sulassa sovussa kahden Gamecuben ja kolossaalisen Xbox360:n vieressä. Mahtavaa.

Koska aatto oli kovin kiireinen, pääsin kotiin pelaamaan vasta tänään illalla. Viimeiset kuusi tuntia olen viettänyt mainion Jak II: Renegaden parissa. Viimeksi taisin pelata sitä joskus nelisen vuotta sitten, ja peli on parempi kuin muistinkaan! Ainakin tämä peli todistaa, että vaikka tekniikka vanhenee, hyvät pelit eivät vanhene. Jak II:n lisäksi pelihyllystä löytyy Kingdom Hearts 2, jota en ole koskaan pelannut. Kyllä näillä uuteen vuoteen asti selvitään helposti, sitten olisikin jo aika ostaa joku Ratchet & Clank tai ihka ensimmäinen Jak & Daxter. Tai ehkä Okami? Shadow of the Colossus? Jak 3? Final Fantasy XII?

Tälle laitteelle on liikaa hyviä pelejä.
    Kirjattu
  • 26.12.09 - klo:11:04

Kraidi

Suosittelen enemmän kuin lämpimästi molempaa Team Icon mestariteosta (ICO & SotC), ensimmäistä Kingdom Heartsia, MGS2:sta ja MGS3:sta sekä tietenkin jo mainitsemaasi Ōkamia.
    Kirjattu
  • 26.12.09 - klo:13:31

Nipa Poissa

• ._.
    Ja tietenkin kaikki pleikka ykkösen crashit (1-3), jotka on PAKKO löytyä jokaisen pleikkarin omistajan hyllystä.
    Kirjattu
  • 26.12.09 - klo:13:43

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    ^ PS1:n Crashit olen ostanut Playstation Networkista PSP:lle (Paitsi Crash Bandicoot 2, koska sitä ei ole Euroopan PS Storessa.) Klassikoita nuo alkuperäiset Crashit kieltämättä ovat, ja jokainen niistä läpäisty kavereiden Pleikkareilla ainakin satatuhatta kertaa. :)

Varmaan kannattaa pitää kiirettä näiden PS2-pelien ostamisessa. Nykyään on mahdollista löytää vaikkapa alkuperäinen Ratchet & Clank uutena muoveissa, mutta parin vuoden päästä tällaisia harvinaisuuksia saa varmasti etsiä kissojen ja koirien kanssa. Ensisijaisesti tehtäväni olisi kerätä kokoon ainakin Jak & Daxter- sekä Ratchet & Clank-trilogiat. (Nevermind joku Jak X ja Ratchet: Gladiator)  Metal Gear Solidit saatan jostain halvalla kössiä, vaikka Gamecuben Twin Snakes ei ollut niin kiva kuin toivoin.

Rahaa menee mutta menkööt.
    Kirjattu
  • 26.12.09 - klo:14:52
    Mikäli olet tasoloikan ystävä, hanki Rayman Revolution. Parempaa tasoloikkaa ei PS2:ta löydy.

Nipa, kaikilta pitäisi löytyä Crashit vai? Vai sekoititko kenties Spyroihin?
    全力で!
    Kirjattu
  • 26.12.09 - klo:15:05

Nipa Poissa

• ._.
    Molemmat, kompromissi ._.
    Kirjattu
  • 28.12.09 - klo:02:02

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    Pari kysymystä:

-Toimivatko PS1-ohjaimet kakkospleikkarin kanssa?
    -Entäs PS1-multitap?
    -Toimiiko Playstation 3:n komponenttikaapeli PS2:n kanssa? Jostain olen kuullut että toimisi.

Jos osaatte vastata niin olisi hieno juttu. En kykene juuri nyt näitä juttuja testaamaan, mutta ne olisi hyvä tietää. PS2-versioni on siis sellainen Playstation 2 Slim, jossa on muuntaja sisäänrakennettuna.
    Kirjattu
  • 28.12.09 - klo:02:56

Raitoningu Poissa

• From Valhalla
      • Xbox Live Gamertag: Jonttutan
      • PSN ID: Jonttutan
    Ainakin vanhemmassa mallissa taisivat toimia nuo PS1 ohjaimet.
    Multitapista en tiiä varmasti toimiiko, mutta hämärä muistikuva olisi ettei toimisi.
    Kai toimii, koska kyseessähän on sama johto, mutta uudempi versio.

*et pääse musta eroon >: D*
    Kirjattu
  • 28.12.09 - klo:10:58

Nipa Poissa

• ._.
    Mulla ainaki toimi omassa PS2 slimissäni nuo vanhat PS1-ohjaimet. Multitappia en oo ikinä omistanu (._.) niin siitä en osaa sanoa mitään. Pitäisi kyllä hommata, ihan CTR:rän takia...
    Kirjattu
  • 29.12.09 - klo:01:48

Tapza Paikalla

• Katkeroitunut nörtti
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Multitap ei ymmärtääkseni toimi. En ainakaan usko, että sitä saa mitenkään PS2:een sovitettua, kun sen verran erimallinen konsoli. Ykköspleikan ohjaimet puolestaan toimivat mainiosti.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 04.01.10 - klo:13:27
    Kyllä se multitap tietääkseni toimii siinä vanhemmassa ps2-mallissa.
    Kirjattu
  • 04.01.10 - klo:15:05
    Mun serkku osti aikoinaan multitapin ps2:lleen. Ei toiminu vanhassa.
    Kirjattu
  • 04.01.10 - klo:18:44
    Siis PS1-multitap? Uuden Ps2:n multitap ei toimi vanhassa ja päinvastoin, mutta kyllä minun tietääkseni PS1-multitap on identtinen vanhan PS2:n multitapin kanssa.
    Kirjattu
  • 04.01.10 - klo:22:39
    Ai, PS1:n. No en minä siitä tiedä.
    Kirjattu
  • 27.05.10 - klo:14:37

Echo Poissa

• Touhoun ainoa miesbossi
      • Nintendo Network ID: EchouR
      • 3DS-ystäväkoodi: 3883-8022-6252
      • Xbox Live Gamertag: EchouFIN