Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

The Legend of Zelda: Twilight Princess

27.02.08 - klo:21:13
Kaipa tarkoitat niitä julisteita joissa on pelin kansikuva minimaalisesti muunneltuna?
Itse nappasin sellaisen niinkin laadukkaasta liikkeestä kuin Robin Hoodista 4€:n hintaan. Nyt se sitten koristaakin yläkerran pelipaikkaa. =)
Viesti saattaa sisältää paloja sarkasmia tai pähkinää.
Kirjattu
  • ::
  • 27.02.08 - klo:21:33

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
      • Nintendo Network ID: Samirai
      • 3DS-ystäväkoodi: 0001-3327-0574
    Itse löysin kaksi TP-julistetta ja yhen New Super Mario Bros -julisteen Citymarketista. Ei menny sekuntiakaan päättää ostanko. Nyt nuo koristavat seiniä Aku Ankka -julisteiden kanssa. Toisessa Zelda julisteessa Link ja Zelda on selät vastakkain ja toisessa on se pelin kansi. Mario juliste on ihan random kuva Mariosta potkimassa Goombia.

Ihan muuten vaan Twilight Princessistä: Ei niin suuri mestariteos omasta mielestäni... Varmasti parhaita Zeldoja, mutta esim. uudelleenpeluuarvo ei tässä ollu läheskään niin korkea kuin Ocarina of Timessä. Puhumattakaan sidequesteista... En tiedä missasinko joitain niistä, mutta siis ei kyllä huvittanu pätkääkään ötökköjen ja haamujen keräily, varsinkaan kun pelissä ei voinu muuttaa päivää yöksi. Pelin siis menin tasan kerran läpi, enkä ole sen jälkeen koskenutkaan, sillä peliin ei jäänyt oikeasti mitään minkä takia jaksaisin sen taas aloittaa alusta. Muutenkaan ikinä näistä "vaikeutus" tempuista ole ollut kiinnostunut, sillä en pelaa Zeldoja saadakseni haastetta, kun siihen on parempiakin pelejä. Muutenkin henkilöhahmot ja koko maailma jäi paljon ontommaksi kuin OoT:ssa ja MM:ssa. En teidä joitakin se autius varmaan miellytti, mutta omasta puolesta se olisi saanut olla elävämpi, sillä jopa Wind Wakerissa oli enemmän tyyppejä joihin tutustua... Paras paikka TP:ssä oli ehdottomasti Hidden Village, sillä se tunnelma siellä oli jotain mahtavaa. Itse en länkkäreistä pidä, mutta musiikki yhdistettynä hauskaan "tapa kaikki" meininkiin oli kyllä TP:n kohokohta.

PS: Ganondorka tappelu oli pitkä ja tylsä
    Kirjattu
  • 27.02.08 - klo:21:39
    Muutenkin henkilöhahmot ja koko maailma jäi paljon ontommaksi kuin OoT:ssa ja MM:ssa.

Moneen mielipiteeseen yhdyn, muttet tosissaan väitä että TP:ssä on ontommat hahmot kuin OoT:ssä :S? Siis, OoT on hyvä peli, mutta käytännössä siellä on vain sinä, Zelda ja Ganondorf. Kaikki muu on dungeonista toiseen juoksentelua, ja sivuhahmot jäävät köyhiksi tapauksiksi. Lon lon ranchilla on yritystä, muttei muualla oikein iske. TP:n sivuhahmot on kyllä ihan hyviä, mutta niitä on liian vähän.
    Kirjattu
  • 27.02.08 - klo:21:59
    PS: Ganondorka tappelu oli pitkä ja tylsä

TÄH?!?! MITÄ!??!!? OLIKS TOI JOKU LÄPPÄ?!??!! Sehän oli koko pelin kohokohta ja ihan vitun upea taistelu! Vittu mulla tuli kylmät väreet ku taustal vaa salamoi ja vetelin Ganondorkaa turpaa miekalla kaikkien niiden hikipisaroiden jälkee, joita olin vuodattanu tota pelatessa!
    Kirjattu
  • 27.02.08 - klo:22:09

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
      • Nintendo Network ID: Samirai
      • 3DS-ystäväkoodi: 0001-3327-0574
    Se voi tosiaan noihin henkilöhahmoihin vaikuttaa, että olen lukenu OoT mangan, jossa henkilöille tosissaan on annettu enemmän syvyyttä. Mutta ilman tuotakin, niin OoT:ssa on minusta paljon hyviä hahmoja. Esimerkkinä nyt aina niin negatiivinen Ingo, tanssiva Darunia, kaikki Linkkiin ihastuvat tytöt, hullu professori Lake Hylialla, ärsyttävä pöllö, hellyyttävä Biggoron, iloinen naamarinmyyjä, jopa se yrmeä kauppias Kakariko Villagessa oli mieleenpainuva. Eponakin oli paljon ihanampi OoT:ssä <3

Tiiä sitten onko OoT:ssa enemmän mieleenpainuvia hahmoja juuri siksi, koska olen pelin niin monta kertaa mennyt läpi joka paikan tonkien ja TP:n vain kerran maratonina vetäny läpi. TP:stä ei oikeastaan jääny mieleen kuin Telma (arvaatte miksi >_>), se shamaani (jonka sukupuolesta en vieläkään ole varma), emottaja Zora prinssi ja sitten ne kivat karvaturrit siellä lumikartanossa. Onhan TP:ssäkin hyviä hahmoja, mutta minusta pelissä, joka oli niin paljon OoT:ta suurempi, olisi saanut pitää sisällään myös paljon enemmän mielenkiintoisia hahmoja. Ehkä pitäisi pelata uudestaan peli läpi, niin saisi hahmoista vähän paremmin kiinni, mutta kuten jo mainitsin, niin TP ei oikein innosta aloittamaan uudestaan, toisin kuin OoT ja tähän en kyllä osaa sanoa mitään järkevää syytä.

Tonille: Vaikken yleensä inhoa moniosaisia loppupomoja, niin TP:n Ganondorkassa oli tylsistyminen koko ajan läsnä. Zeldan pistäminen viholliseksi oli ihan hauska idea, mutta samantyylinen taistelu oli jo Ocarina of Timessä koettu, samoin se Ganonin päätön juoksentelu ei tarjonnu mitään uutta. Se hevos ratsastus kohta oli hyvä idea, mutta toteutus pirun tylsä, sillä juoksentelu ees taas hippasilla ei kyllä oikein innostanu. Lopussa oleva miekkataistelu oli toteutettu huonommin kuin Wind Wakerin vastaava IMO. Zeldoja pelatessa suurin koukku jatkamiseen on nähdä miten pomot on toteutettu ja jos pomot ovat suoria kopioita edellisistä peleistä, niin se aiheuttaa enemmän ärtymystä kuin nostalgiaa...

Edit: Kiitos Olimar, sieluni sai viimein rauhan ^^
    « Viimeksi muokattu: 27.02.08 - klo:22:22 kirjoittanut Samirai »
    Kirjattu
  • 27.02.08 - klo:22:17
    Shamaaniin viitataan sanoilla "man" ja "him/he" pari kertaa ensimmäisen esiintymisen puhevuorojen aikana. Enkä usko että Telma olisi homoseksuaali, kun Linkillekin vinkkaa silmää ;) (viitaten siihen, että Telma olisi kiinnostunut shamaanista, joka ilmeisesti antaa rukkaset Telman myöhemmän yrmyyden perusteella).
    Kirjattu
  • 27.03.08 - klo:01:09

caision

Juuri olen tässä aloitellut OoT:tä kaverini kanssa Tp hakattu kahdesti läpi (toisaalta kolme poesoulia on vielä noutamatta), vaikka mielestäni maailma on koluttu joka paikasta, mutta jossain ne kolme ovat (käy sitten läpipeluuopasta läpi, kun ei muista, mitkä paikat on käynyt ja mitkä ei).

Jokatapauksessa OoT:ssa ollaan ihan alussa, kolmas spiritual stone haussa ja tottakai maailma koluttu niin läpi kun tolla pikkumiehellä pääsee.. Kanoihin kuoltu ja kaikkea hauskaa.

OoT on vasta alussa siis, mutta tykkään tosta juonesta jo nyt aivan älyttömän paljon, melkein enemmän kuin TP:stä. Tuntuu että vaikka olen pelissä vasta näin alussa niin OoT:ssä on jotenkin enemmän potkua nimenomaan tuossa juonessa Pelaan tota nautiskellen ja hiljaa läpi ja mun mielestä se on vaativampi kuin TP. Mitä nyt tässä olen muutenkin näitä Zeldoja seurannut, niin vanhat pelit on paljon vaikeampia kuin nämä uudet TP:ssä ei paljon tarvinut päätä käyttää ja monilta osin olin pettynytkin pelin helppouteen ja siihen, ettei miekkaa päässyt käyttämään kunnolla kuin cave of Ordealsisssa niitä loppuörkkejä ja sitten sitä Ganonia vastaan.

Hahmoista mun suosikki oli Malo pikkuvittumaisuuksineen ja ah niin ihana Hena, joka on heittänyt mut monta kertaa pihalle ja huomautellut kun katselee mattoja ja ruukkuja! :D

Joo Telma oli ainoa kunnon rehevä nainen koko pelissä.

Tässä juuri samalla kaveri hakkaa OoT tossa vieressä omalla ukollaan.Idea on (kun mun Nintendo) että minä pelaan aina ensin omalla ukolla (ja omalla ajalla usein) ja kaveri sitten pelaa omallaan niin että minä olen aina edemmällä kuin kaveri. Usein kun ei jakseta baariin lähtä ja on aikaa niin pidetään näitä Zeldasessioita...

En tiedä muiden sukupuolesta mutta täällä on kaksi päälle parikymppistä naista mättämässä OoT. Näin me TP:in mätettiin aika pitkälle kaksin läpi...
    Kirjattu
  • 27.03.08 - klo:17:53
    Meillä on naisia täällä? O.o
    Kirjattu
  • 27.03.08 - klo:21:42

Maveric Poissa

• Mecha
      • JuuTuuppi
    Meillä on naisia täällä? O.o
    Anna mennä vaan, ota ota.
    Kirjattu
  • 27.03.08 - klo:22:11
    Varokaa ihmiset (naiset etenkin) Typpistä, hän vaikuttaa mukavalta mutta todellisuudessa hän on...

...varokaa.
    "I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"
    Kirjattu
  • 30.03.08 - klo:23:18

caision

Joo kyllähän minä nainen olen, että ihmetelkää nyt ihan rauhassa vaan, kun ikääkin on jo reippaasti päälle 20... :D

Pidän varoitukset mukavista pojista mielessä... ;)
    Kirjattu
  • 01.04.08 - klo:22:49
    Aika mature.
    Kirjattu
  • 01.04.08 - klo:23:23
    Jätä jo tuo asia rauhaan, ihan kuin et olisi ennen merta nähnyt :P.
    Kirjattu
  • 02.04.08 - klo:12:14

Kraton Poissa

• Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Naispuoliset henkilöt yleensä pitävätkin Zeldoista yllättävän paljon. Tunnen useita naispuolisia henkilöitä, joiden lempipelejä ovat Zeldat ja myös pikkusiskoni pitää todella paljon Zeldoista(lemp. Wind Waker) ja on useita kertoja näkynyt pikkusisko ja sen pari kaveria pelaamassa TP:ta telkkarin ääressä.
    Kirjattu
  • 02.04.08 - klo:16:30

Kurathesis

Siinä on heppa ja hamesankari, eipä tuo ihme ole.
    Kirjattu
  • 05.04.08 - klo:21:06

caision

Noh noh. Ei 2D-Zeldoissa ole mitään heppoja (sitäpaitsi henk.koht tämä nuori neiti pelkää hevosia ja tykkää hämähäkeistä). Mulle Zeldat uppoaa erityisesti maailman takia ja muksuna uppos ku sai tehä kaikkea tyhmää ja mätkiä örkkejä. Kaverin kanssa pistettii aina omat Zelda-leikit pystyyn pelin ulkopuolella. Mutta varmaan joihinkin Zelda-neiti uppoaa ja onhan se hepokin ihan soma tapaus. Ja onhan se nyt jumankauta hienoa ku kaiken maailman henget ja rinsessat huutaa mun nimee joka kohassa... :D :D
    Kirjattu
  • 14.04.08 - klo:22:16
    Jätä jo tuo asia rauhaan, ihan kuin et olisi ennen merta nähnyt :P.
    Meri saharalla on ihme.
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:12:38
    Juuri viikko sitten ostin enkä ole muuta kun hieman katsonut, kun en ole ehtinyt pelata. Tänään aloitan, vaikuttaa erittäin hyvältä peliltä. Damn, taidan mennä jo pelaamaan. :D :D
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:21:29

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
      • Nintendo Network ID: VulpesArctos
      • Wii-numero: 3209 8382 1974 7037
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737 - 9594 - 1755
      • Xbox Live Gamertag: Vulpes Arctos
      • Steam ID: Vulpes_Arctos
    Twilight Princessin ensimmäinen läpipeluukerta oli maaginen. Nauti kunnolla ja uppoudu pelin tunnelmaan. :)
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:21:37
    Paatti kommentoi intensiivisen 5 tunnin jälkeen:

Peli aluksi tunttui ihan vain peruspeliltä, mutta kun etenin tarinassa pidemmälle pelistä tuli hetkessä mahtava. Musiikki=loistavaa. Hahmot=mahtavia. Ulkonäkö=loistava. Mitä muuta voi sanoa tästä pelistä kuin paras peli wiille. Damn olin silloin väärässä kun väitin galaxya paremmaksi. Tarina vie mukanaan mukavasti, tosin forest temple oli pitkä verrattuna sarjan vanhimpiin peleihin. Lol huomenna lissää, can't wait....

« Viimeksi muokattu: 14.06.08 - klo:08:05 kirjoittanut Proto Paatti »
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:22:48

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
      • 3DS-ystäväkoodi: 1418-6952-6260
      • Xbox Live Gamertag: Pylppy
    Mitäs ihmettä mää oikein divarissa mietein kun nappasin pelihyllystä TH:Proving Groundin TP:n sijaan. Nojaa läpipeluun jälkeen takaisin kauppaan sopimaan vaihtoa.
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:08:07
    tosin earth temple oli pitkä

Hidden dungeon discovered!
    Joku metsässä joku dundgeon en muista enää. Siel oli ovissa jotain merkkejä. No eka temple varmaan jos oon vetäny oikeen.. Sanokaas, että saako ennen ensimmäistä templeä noita heart piecejä? Jos saa niin mistä?

E:Ai niin korjasin sen jo tonne viestiin. O.o

« Viimeksi muokattu: 14.06.08 - klo:08:10 kirjoittanut Proto Paatti »
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:16:54
    Sanokaas, että saako ennen ensimmäistä templeä noita heart piecejä? Jos saa niin mistä?

Saahan noita, en kerro kuinka monta ja mistä :P. Olet vasta muutaman tunnin pelaillut, ja nyt jo kysyt heart piecejen sijaintia....
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:18:56
    Sanokaas, että saako ennen ensimmäistä templeä noita heart piecejä? Jos saa niin mistä?

Saahan noita, en kerro kuinka monta ja mistä :P. Olet vasta muutaman tunnin pelaillut, ja nyt jo kysyt heart piecejen sijaintia....

Ekassa Zeldassa sai jo ihan alussa heart containereita...oon löytäny kaks vasta.
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:20:14

mosse Poissa

• Mosse
    No Hear Containereitahan ei jaella mitenkään erityisen auliisti. Pomot jättävät lähinnä niitä jälkeensä. Eikä niitä Piece of Hearttejakaan ihan alkupuolella liiemmin tule vastaan.
    [22:22] <+Linkkiro> Miks Mosse tietää kaiken >_>
    [22:23] <+pandem> koska mosse on paras
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:21:05
    Kirjattu
  • 15.06.08 - klo:16:12

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    19€uron Harry Potter Gamestoppiin. Vaihtoa 35€. Hyllystä TP 56€. No ei tämä mitenkään halvaksi tullut, mutta kun ei hyllystä löytynyt mitään muutakaan.

Eilen illalla aloin tätä ihanuutta pelaamaan ja nyt on 6tuntia mittarissa. Aika mahti peli, pakko myöntää. Vois pelata vaikka koko päivän tätä.
    « Viimeksi muokattu: 18.07.08 - klo:02:40 kirjoittanut Pylp »
    Kirjattu
  • 16.06.08 - klo:15:52
    Mä oon nyt siellä
    (click to show/hide)
    Mitä pitäis tehä?
    Kirjattu
  • 16.06.08 - klo:20:26
    Dragon,
    Zapperin läpipeluuohjeen lopustahan ne löytyvät: www.zapperi.net/the-legend-of-zelda-twilight-princess-lapipeluuopas

Jos nyt kuitenkin haluat niin ...
    (click to show/hide)
    Kirjattu
  • 23.07.08 - klo:13:55

Kurathesis

Äh... Hm... Öm...

TwilightPrincessonhyväpelijayksiparhaimpiaWiinei-VC-yksinpelejätällähetkellä.

Teen Andersit (vaikka en kuitenkaan samalla asteella) ja myönnän, että loistotekelehän tuo on. Tässä parin viime päivän aikana olen jatkanut joskus aloittamaani toista läpipeluukertaa, ja Arbiter's Grounds sekä Snowpeak Ruins ovat kummatkin todella hienoja ja erilaisia kokemuksia. Temple of Timekin on hauska, vaikka unohdin pomoavaimen sinne ylimpään kerrokseen - taas.

Enpä tiedä... Ei tämä kyllä millään ole paras tai "eeppisin Zelda koskaan", kuten Nintendo Channel sitä kutsuu, mutta jos olen tätä keskinkertaiseksi sanonut niin olen vissiin ollut väärässä. Pidän yhä enemmän Wind Wakeristä ja Ocarina of Timesta, mutta ei TP niille loppujen lopuksi hirveän paljoa häviä. Jostain syystä se vain jättää pahan maun suuhun, vaikka itse pelatessa on hauskaa ja paikoin myös hyvin tunnelmallista.
    Kirjattu
  • 23.07.08 - klo:14:41

Prime Poissa

• When the wild finn blows.
      • FinZelda, Zeldan asialla
    Totaali-mahti-super-teos. Jää Aikaisempien 3D-Zeldojen varjoon, mutta silti loistava peli. Olisin kaivannut OOT:n Biggoron Swordin tai Wind Wakerin vaihtokauppa systeemin tapaista lisätehtävää, mutta--
    Kirjattu
  • 28.07.08 - klo:05:23

jerskale Poissa

• ohmo
      • Xbox Live Gamertag: Jerskaleh
    Tehtiin Tonin kanssa pikkunen vaihto, eli mä annan sille TP:n Cube version ja se mulle Wii version. Cube versio voi olla arvokkaampi joo, mutta halusin pelata tän myös Wiillä. Aamulla vien paketin postiin.
    Kirjattu
  • 28.07.08 - klo:10:17

Kraid

Tehtiin Tonin kanssa pikkunen vaihto, eli mä annan sille TP:n Cube version ja se mulle Wii version. Cube versio voi olla arvokkaampi joo, mutta halusin pelata tän myös Wiillä. Aamulla vien paketin postiin.

Ei mikään hyvä vaihtokauppa loppujen lopuksi sanon minä. Eihän sillä oikeastaan nyt ole kovinkaan paljon merkitystä kummalle TP:n omistaa, mutta Wiissä on kamalan alkeellinen ja tylsä ohjaus. Kalastaminen on myös aika paskaa.

Jousiammunnan koen vain hyväksi.
    « Viimeksi muokattu: 28.07.08 - klo:10:19 kirjoittanut Kraidi »
    Kirjattu
  • 28.07.08 - klo:11:22

jerskale Poissa

• ohmo
    Pitäähän se TP wiilläkin kokea, eikä mulla loppujen lopuks oo väliä kumman version omistan.
    Kirjattu
  • 28.07.08 - klo:12:53

Tapza Poissa

• /)^ɛ^(\
    • Rappiolla
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Kunnon keräilijä omistaa molemmat versiot. :>

Tai no, en ole vielä Wii-TP:tä jaksanut ostaa mutta suunnitelmissa olisi. Cube-versiota en kuitenkaan anna pois ko sitä ei enää Suomesta saa kuin käytettynä.
    Gabe is thin. Gabe is thin. Gabe is thin.
    Kirjattu
  • 28.07.08 - klo:14:14

Kraton Poissa

No Wiin TP:ssa miekkailu on ihan pepusta, mutta tähtäys, kamerankontrolli ja kalastus on paremmin toteutettu. GC:n versiossa ei kalastuksessa viihdy edes minuuttia pitempään.
    Kirjattu
  • 28.07.08 - klo:14:40

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • 3DS-ystäväkoodi: 4527-7665-4643
      • Xbox Live Gamertag: Turjace
      • PSN ID: Turjace
      • Steam ID: turjace
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Okamin kalastus ftw!
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 28.07.08 - klo:15:03

Tapza Poissa

• /)^ɛ^(\
    • Rappiolla
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    GC:n versiossa ei kalastuksessa viihdy edes minuuttia pitempään.
    Jaskanmarjat, itse sain kulumaan helposti yli kymmenen tuntia. Paras minipeli missään Zeldassa ja toimii Cubepädillä mahtavasti. Ja mikäs siinä kamerassa on vikana? Senhän saa kääntymään oikein ketterästi minne haluaa jos c-nänniin huvittaa koskea. Toimi TWW:ssä ja toimii TP:ssäkin.

Okamin kalastus kieltämättä myös todella hauskaa puuhaa.
    « Viimeksi muokattu: 28.07.08 - klo:15:05 kirjoittanut Tapza »
    Gabe is thin. Gabe is thin. Gabe is thin.
    Kirjattu
  • 28.07.08 - klo:15:27

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    Cube versio voi olla arvokkaampi joo, mutta halusin pelata tän myös Wiillä. Aamulla vien paketin postiin.

Cube version arvo: 60-70€
    Wii version arvo: 20-30€

:/
    Kirjattu
  • 28.07.08 - klo:15:44

jerskale Poissa

• ohmo
    No jaa mutta en välitä :).

Ja muutenkin on myöhäistä, sillä paketti on jo postissa.
    Kirjattu
  • 28.07.08 - klo:16:59

Kurathesis

No Wiin TP:ssa miekkailu on ihan pepusta, mutta tähtäys, kamerankontrolli ja kalastus on paremmin toteutettu. GC:n versiossa ei kalastuksessa viihdy edes minuuttia pitempään.

Siis mitä! Wiillä kameraa voi säätää tasan yhtä paljon kuin Ocarina of Timessa, mitenköhän se on parempi kuin Cubella, jossa pystyy kääntelemään sitä Wind Wakerin tavoin?
    Kirjattu
  • 28.07.08 - klo:17:12
    Onhan se umpimähkäinen ihan kiva, mutta jos silti koitettaisiin pitää pelikeskustelut pelialueilla, jookosta? Umpimähkäsessä muutakin pelikeskustelua, mutta vaikeasti muualle siirrettävissä, joten jääkööt sinne.
    Kirjattu
  • 06.08.08 - klo:23:54

Creature Poissa

• Blargh!
    Kamerakulma on kyllä aika tärkeä pelin pelattavuuden kannalta Tubelinus hyvä, eikä pikkunen off topic haittaa ketään... vai? TP:n Tarina on tosi hyvä, mutta kaipaa sitä jotaki... OoT:issa oli ainaki paljon vapaampi maailma ku TP:ssä. Meinaan että pystyi mennä temppeleihin ennen aikoja ja hankkia esineitä aikasemmin sekä castle townin pienuus ja interaktiivisuuden vähäisyys. paljon ihmisiä, vähän tehtävää. Ja maailman painavat värit. vähän enemmän väriä ja puita.  Klassisen vaihtokauppa sivujuonen puuttuminen (Jos ei oteta sitä Dominion rod/Ilian muisti sotkua) ei olis ollu Biggoronsword pahitteeksi. Kai se on sitte yritetty korjata magic armorilla... Mene ja tiiä...
    Posissaoloni jälkeen kukaan ei muista minua... excellent...
    Kirjattu
  • 07.08.08 - klo:01:06
    (Ymmärsit väärin, alunperin ylläolevista viesteistä kymmenkunta oli umpimähkäisessä, josta ne tänne siirsin. Totta kai kamera on tärkeä osa peliä.)
    Kirjattu
  • 07.08.08 - klo:11:34

Riby Poissa

• Anon9746
      • Wii-numero: 1435 9560 2543 3701
      • Xbox Live Gamertag: Ribyli
      • PSN ID: Ribbyli
      • Steam ID: Riby
      • Resetti.net
    Kamerakulma on kyllä aika tärkeä pelin pelattavuuden kannalta Tubelinus hyvä, eikä pikkunen off topic haittaa ketään... vai? TP:n Tarina on tosi hyvä, mutta kaipaa sitä jotaki... OoT:issa oli ainaki paljon vapaampi maailma ku TP:ssä. Meinaan että pystyi mennä temppeleihin ennen aikoja ja hankkia esineitä aikasemmin sekä castle townin pienuus ja interaktiivisuuden vähäisyys. paljon ihmisiä, vähän tehtävää. Ja maailman painavat värit. vähän enemmän väriä ja puita.  Klassisen vaihtokauppa sivujuonen puuttuminen (Jos ei oteta sitä Dominion rod/Ilian muisti sotkua) ei olis ollu Biggoronsword pahitteeksi. Kai se on sitte yritetty korjata magic armorilla... Mene ja tiiä...
    Allekirjoitan. Todella hyviä ajatuksia.
    * Kullanmurut *

<div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 07.08.08 - klo:12:27

Kraton Poissa

No OoT:ssa ei ollut puita ollenkaan, mutta väriä löyty. TP onkin synkin Zelda tähän asti.
    Kirjattu
  • 07.08.08 - klo:12:43

Kurathesis

On siellä rumia puita ja sivuuta nyt kokonaan se kamerajuttu vaan, joo. >_>
    Kirjattu
  • 09.08.08 - klo:19:33

mosse Poissa

• Mosse
    Miten joku voi olla noteeraamatta puita Ocarina of Timessä?
    [22:22] <+Linkkiro> Miks Mosse tietää kaiken >_>
    [22:23] <+pandem> koska mosse on paras
    Kirjattu
  • 09.08.08 - klo:20:48

Kraton Poissa

No siis OoT:ssa on fieldillä vaan muutama puu eli melkein ei ollenkaan. TP:ssa puita on paljon enempi.
    Kirjattu
  • 09.08.08 - klo:21:07
    Kirjattu